De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-04-2002, 22:57
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

MAK karting 4 Mei

Hier alvast een planneke om er te geraken.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 28-04-2002, 13:29
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Thx, dit is perfect wat ik nodig had. Nu maar hopen dat ik daar weer nie verkeerd rij, heb al ooit eens een uur in brussel zitten rondkarren nadat ik door onoplettendheid den afrit van de ring had gemist, al die tunnels pffff.

Ik zal dus maar 2 uur op voorhand vertrekken, met een beetje geluk kom ik dan nog op tijd aan

FF
Reply With Quote
Old 28-04-2002, 20:40
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

de website is anders ook wel knap http://www.brusselskart.be sjieke accomodatie als ge 't mij vraagt
Reply With Quote
Old 28-04-2002, 21:22
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Heel mooie karting, zeer goe van eten en profiteer ervan gasten, wij zijn er niet. Heb wel een waardige vervanger gevonden om onze positie hoog te houden. Chris Voet zal samen met Vicky de wedstrijd rijden alhoewel ik het helemaal niet eens ben met het reglement.
Vanaf nu is de 2de piloot verplicht om 30% te rijden en daar is in het begin van het seizoen niks van gezegd. Vanaf de volgende race zullen we dus wel zien wat er gebeurd maar zo kan ik nie iemand meebrengen als ik wil gaan voor de titel. Hier worden mindere teams in een verloren positie gebracht al voor de start.

Als Vicky het er mee eens is rij ik alle andere wedstrijden alleen maar ik dacht niet dat dit de opzet was van de competitie. Het zij zo, de wijzen hebben gesproken en mijn eigen renstal spreek ik zeker nie tegen, maar elk reglement is er om omzeild te worden dus nu ook.

Sorry maar na al het leuks is dit toch het eerste minpuntje van de competitie
Reply With Quote
Old 28-04-2002, 21:58
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Driesco,

Ik denk eerder dat deze reglementsaanpassing ten goede komt aan zowat alle andere teams. Er waren idd twee teams die bestonden uit een heel snelle en een iets tragere piloot. Dat was jouw team, en het team van de heren De Weerdt. Quasi telkenmale (op uitzondering van jullie team bij de laatste race dan) werd het reglement door deze teams in die mate omzeild, dat de snelle piloot bijna de gehele wedstrijd reed, en dan voor enkele rondes het stuur overgaf aan de andere piloot. Is dit dan een faire oplossing tegenover de andere deelnemende teams die gewoon de te rijden tijd evenredig en sportief opsplitsen? Ik denk het eerlijk gezegd niet... Trouwens, ook de andere snelle jongen zal er mee moeten leren leven dat nu ook zijn tragere compaan een deel wedstrijd zal rijden.

Het reglement was voorheen voor 10 procent van de deelnemers goed, en voor 90 % van hen ongunstig. Nu is het omgekeerd en ik denk toch dat dit een vrij goede en democratische oplossing is. Een reglement zal altijd voor de één goed zijn en voor de ander slecht, maar als het al voor 90% goed is , dan zit het vrij aardig in elkaar denk. Het was en is in de eerste plaats nog steeds de doelstelling FUN te hebben.

Je kan natuurlijk ook, zoals je zelf zegt, nu het reglement op een andere manier gaan omzeilen, maar of dit getuigt van veel fairheid tegenover je teamgenote weet ik nog niet zo zeker...

In elk geval, laten we er op 4 mei terug een gezellige boel van maken (jammergenoeg zonder jou dan, alhoewel je daar in het Zuiden ook wel genoeg amusement zal hebben, denk ik), en ik wens alle deelnemers in elk geval een faire en spannende wedstrijd toe.
Reply With Quote
Old 28-04-2002, 22:19
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Heel mooie karting, zeer goe van eten en profiteer ervan gasten, wij zijn er niet. Heb wel een waardige vervanger gevonden om onze positie hoog te houden. Chris Voet zal samen met Vicky de wedstrijd rijden alhoewel ik het helemaal niet eens ben met het reglement.
Vanaf nu is de 2de piloot verplicht om 30% te rijden en daar is in het begin van het seizoen niks van gezegd. Vanaf de volgende race zullen we dus wel zien wat er gebeurd maar zo kan ik nie iemand meebrengen als ik wil gaan voor de titel. Hier worden mindere teams in een verloren positie gebracht al voor de start.

Als Vicky het er mee eens is rij ik alle andere wedstrijden alleen maar ik dacht niet dat dit de opzet was van de competitie. Het zij zo, de wijzen hebben gesproken en mijn eigen renstal spreek ik zeker nie tegen, maar elk reglement is er om omzeild te worden dus nu ook.

Sorry maar na al het leuks is dit toch het eerste minpuntje van de competitie
Hm... sorry, na al dit leuks?? Wat hierboven staat is grotendeels zever... en da voor iemand die een paar jaar karting op niveau gereden heeft, amaai zenne, rijdt gij daar in mee voor de prijzenpot van een paar miljoen euro, want die stond anders ook nie in het reglement in het begin van het seizoen. Ik doe daar aan mee enkel voor de fun, en blijkbaar is da ook al voldoende om voor u te eindigen... zonder allemaal truken uit te halen van 10% of 30%, mij intereseert da hoegenaamd nie, wij doen mee en rijden elk den helft, eerlijker kan niet, en Driesco laat het leutig blijven hé... ook voor de anderen
Reply With Quote
Old 28-04-2002, 23:33
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Ik heb nogsteeds genen teammaat dus ofwel rijd ik alleen ofwel no MRT (weeral)
Reply With Quote
Old 29-04-2002, 07:30
De Paddock Enthousiast

Ok, ik zeg weeral niets meer. Godverdomme, wie doet er nu mee aan een wedstrijd als ge van in het begin al weet dat ge verloren zijt.
Reply With Quote
Old 29-04-2002, 11:54
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by R@ce@holiC
Ik heb nogsteeds genen teammaat dus ofwel rijd ik alleen ofwel no MRT (weeral)
doeme was ik nu maar makker

Reply With Quote
Old 29-04-2002, 12:08
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Raceboy, check eens het reglement, daar staat duidelijk in dat ge twee kartings van deze serie kunt rijden zonder dat je lid bent van MAK. Nieuw reglement zal trouwens deze avond online staan op www.misteryracing.be.tf .
Reply With Quote
Old 29-04-2002, 18:10
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by flugel
Hm... sorry, na al dit leuks?? Wat hierboven staat is grotendeels zever... en da voor iemand die een paar jaar karting op niveau gereden heeft, amaai zenne, rijdt gij daar in mee voor de prijzenpot van een paar miljoen euro, want die stond anders ook nie in het reglement in het begin van het seizoen. Ik doe daar aan mee enkel voor de fun, en blijkbaar is da ook al voldoende om voor u te eindigen... zonder allemaal truken uit te halen van 10% of 30%, mij intereseert da hoegenaamd nie, wij doen mee en rijden elk den helft, eerlijker kan niet, en Driesco laat het leutig blijven hé... ook voor de anderen
Volkomen mee eens Flugel.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 29-04-2002, 22:06
De Paddock Enthousiast

Ok, ik leg me neer bij de meerderheid en we rijden vanaf de volgende keer 50 - 50.
Zo is iedereen tevreden en blijf ik van het imago van "perse willen winnen" verlost.

Lang leve de MAK kartings.
Reply With Quote
Old 29-04-2002, 23:35
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie

Wink

Nu dat mijn dochtertje geboren is zal ik terug paraat zijn op de MAK kartings. Van die 365 dagen moest zij natuurlijk de 30e maart eruitpikken om kiekeboe te komen zeggen.

Maare, kan iemand mij vertellen om hoe laat ik daar op 4 mei moet zijn??
Reply With Quote
Old 30-04-2002, 03:56
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

19u-19u30: betaling aan de inschrijving
19u30-19u45: ladies-cup
20u: briefing
20u10: start van de oefenritten
20u20: startopstelling
20u30: start race

Voila, nu hebde ineens het hele programma voor de 4de mei.

SPEESMAN
Reply With Quote
Old 30-04-2002, 18:36
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie

Merci SPEESMAN.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules