![]() |
|
|
||||
|
||||
en dat is ... (derde piloot)? of mogen we da nog nie weten?
|
||||
|
||||
Mikka Hakkinen heeft nu toch niets omhanden!
|
|||
|
|||
Eigenlijk ben ik de 3de piloot, maar Driesco wil dat nog geheim houden omdat hij het me nog niet verteld heeft...niet? :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
super repliek ![]() ge neemt me trouwens de woorden uit de mond ![]()
|
|||
|
|||
Eind deze week is alles zeker en vast in kannen en kruiken. Even nog alle violen gelijk stemmen maar het ziet er goed uit. Daarnet nog even met de teameigenaar gepraat en die heeft alvast groen licht gegeven. Morgen vergadering met Chris en de teamchef en als daar alles ok is kunnen we van start gaan met de organisatie. We weten dat we niet kunnen winnen, maar we rijden niet onder guestformule en de ervaring is voor ons het belangrijkste. We zullen er het beste proberen van te maken om in de kijker te staan. Van de box zullen we alvast iets moois trachten te maken. Veel zal ook van jullie afhangen, als we wat helpende handen hebben kunnen we er zo een exotisch getint boeltje van maken.
Depaddock-leden zullen alvast waar voor hun geld krijgen. Stel u even voor, startgrid voorstelling dat ze achteraan beginnen filmen. Weet ge wat we eigenlijk moeten hebben ? 3 supper knappe pitspoezen voor op de startgrid, da zou nog eens uitpakken zijn. Met een Depaddock t-shirt goe nat gemaakt en niks eronder. Dames met een +85C kunnen nu solliciteren. Wel zien wa vlees we in de kuip hebben natuurlijk. |
|
||||
|
||||
ge wilt dus dat wij paddockleden deze zomer een stapke in de wereld zetten en niet terugkomen zonder die grieten?
ik zie da volledig zitten, ik zal er werk van maken na de examens en waar brengen we die dames heen voor een presentatie? we stellen een jury samen van geselecteerde (of alle) paddockers en dan moeten die meiden zich komen presenteren ... ik liet me weer even gaan maar toch .. dees is geen onmogelijke opdracht. dries, ik ga daar aan werken ... hehehe
|
||||
|
||||
Probeerts is een paar van die eerder geposte babes te contacteren
![]() Die gaan da vast en zeker willen doen ![]()
|
|||
|
|||
Gewoon een mokke of 3, zo met een parapluutje op de startgrid. Der zijn der hier toch wel die een lief hebben of zo. Of in één of andere dancing kunt ge die toch wel te pakken krijgen. Da van die selectie zie ik wel zitten. Depaddock leden stemmen online of ze wel of niet mogen komen. Als je iemand hebt post je de foto. Airco zal wel een voting organiseren of ze al dan niet in aanmerking komen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal het is aan mijn zus voorstelen, maar da gaat ze waarschijndelijk niet willen......
![]() ![]()
|
||||
|
||||
zeg Dries gaat ge geen live verslaggeving doen via internet ? Als ge iemand nodig hebt geef maar een seintje he.
|
||||
|
||||
Idd, zou wel proper zijn.
Daar een pc'ke met een internetverbinding, en de 24hr constant laten updaten. Zou weeral iets zijn waarmee ge kunt uitpakken! Nice Idea Raceboy!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
hebbek ook al voorgesteld aan dries (mistery) om dat te doen, hij zegt dat er enkel internettoegang is in een bepaalde ruimte enkel toegankelijk voor bevoegden, oud idee dus
![]() |
|
||||
|
||||
24 augustus ... tegen dienen tijd kunnen we maybe wel iets fiksen ...
|
||||
|
||||
We kunnen iemands gsm met infrarood gprs nemen en ne laptop , nee nie de mijne
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|