![]() |
|
|
||||
|
||||
Raikkonens motor noemt Petronas. De Ferrari van het jaar ervoor dus. Ferrari laat Ferrari voorbij....
En misschien ook het feit dat Schumacher gewoon makkelijk voorbij rookie Raikkonen raakte ?
|
|||
|
|||
Idd, Finish.
Maar als Raikonen Schumacher gemakkelijk liet passeren, alleen omdat die met een Ferrari rijdt en op kop staat in het WK, dan is het ook een grote ezel! Maar mij daar kwaad op maken? Het was nu niet direct iets dat het WK kon vervalsen dus dat is de energie niet waard. Het stoort me vooral dat het DC was die zoiets deed: die heeft altijd als eerste commentaar op een ander (en vooral op Michael) en is zelf altijd het (schijn)heilige engeltje. Niet dus! |
|
||||
|
||||
Tsolder, legt ne keer in detail uit waarom Mika een verschrikkelijke slechte race gereden heeft!! Hij heeft constant de tyden gedraaid die mogelijk waren met zijn wagen, is zesdes geeindigd dus 1 puntje want meer zat er duidelijk niet in met die wagen! Ik heb hem 1 foutje zien maken in de chicane das al, waarom dan "VERSCHRIKKELIJKE SLECHTE RACE"????
En Coulthard is "GEEN PILOOT" zeg jij, die staat wel tweedes in het Wk hé, Moest David er niet zijn was Shumi al wereldkampioen zeker, want alhoewel Williams duidelijk aan het verbeteren is zijn ze "nog" niet in staat mee te spelen voor het WK. Neem DC weg nu en we moeten niet meer kijken dit jaar want dan is alle motivatie bij iedereen (incluis Shumi zelf) weg. En dan Modena, besef je eigenlijk wel hoe belachelijk jou opmerking wel is om Dc 2 wedstrijden te schrappen wegens het vlotjes doorlaten van RS?? Amaai zeg, wat een "proffesioneel" commentaar hier weer zeg*L* |
|
||||
|
||||
DC een engel ? HaHa
![]() Na al dat gekibbel vorig jaar omtrent de gevaarlijke starts van Schumacher, begon hij hetzelfde te doen. Bekijk de start van Hockenheim 2000 maar eens, waar hij Schumacher tegen de zijkant duwt met als gevolg: mijn en TiBo's signature
|
||||
|
||||
Qua commentaar is Coulthard al heel wat gekalmeerd heb ik de indruk. En wie stond er in Oostenrijk te huilen terwijl er al bij al weinig aan de hand was ?
Laskaat, dat was Tsjolder niet die dat over Coulthard schreef (geen piloot).
![]() Last edited by Mario; 26-06-2001 at 11:29. |
|
|||
|
|||
Ach Laskaat, ze moeten DC geen twee races schrappen, maar twee seizoenen!!! Zo een SLECHTE PILOOT dat hij bijna GEEN PILOOT te noemen is.
En Coulthard staat toch enkel tweedes in het WK omwille van zijn regelmatigheid, maar niet omwille van zijn snelheid! |
|
||||
|
||||
WoW Modena, daar sla je volgens mij de bal toch mis. Coulthard mist regelmatigheid, maar om hem geen goed piloot te noemen...
|
|||
|
|||
Coulthard is volgens mij regelmatig op een middelmatige manier.
En ik zie echt geen reden om hem een goed piloot te vinden, enkel en alleen omdat hij de chance heeft van in een McLaren te rijden en zo veel punten te scoren. Echt, ik heb nog nooit iets gezien van DC waarvan ik bij mezelf dacht: "amai da's knap" ofzo. Der zijn er veel die kunnen wat DC kan, en er zijn er genoeg die beter kunnen, volgens mij. |
|
||||
|
||||
Ieder zijn mening natuurlijk, maar zijn pole in Monaco dit jaar vond ik persoonlijk wel degelijk knap gedaan.
En in Brazilië heeft hij de almachtige toch ook in zijn hemd gezet.
![]() Last edited by Mario; 26-06-2001 at 11:55. |
|
||||
|
||||
mja, de vraag is dan wel, hoeveel seizoen hij al op dit niveau presteert!!
een topper presteert gedurende heel zijn carriere!!! DC heeft dit seizoen idd al mooie dingen laten zien, maar de voorbije seizoen wast maar magerkes, en ver in de schaduw van zijn teamgenoot!!! voor Hakkinnen geldt hetzelfde (weliswaar in mindere mate): Hakkinnen is dan wel 2-voudig wereldkampioen, maar presteren deed ie ook enkel als hij een superieure wagen had!! Dit jaar gaat het ewa moeilijker, en Hakki is nergens meer te bespeuren!! Em geraakt zelfs nimmer voorbij zijnen teammaat!! Nu moogde gij nekeer een seizoen noemen dat echte toppers: Senna, Schumi, Prost, ... enzo nie presteren!!! Dat zijn (waren) piloten die altijd presteren!! altijd sneller dan hun teammaat, zelfs als de motivatie door problemen binnen het team niet al te best is!!!
|
||||
|
||||
en als ik het heb over presteren, dan heb ik het over een seizoen, of een flink stuk van een seizoen!! niet over 1 inhaalmanoeuver of over 1 race!!!
airco
|
||||
|
||||
Akkoord Airco dat DC niet van dat kaliber is, maar om meteen te gaan beweren dat hij hier niet thuishoort, vind ik toch een beetje overdreven.
|
|||
|
|||
En hoeveel keer zijn de McLarens dit jaar al in hun hemd gezet? Door Ferrari, maar ook door Williams en zelfs door Jaguar!
|
|
||||
|
||||
Dat ontken ik ook helemaal niet beste Modena. Ik wou er gewoon op wijzen dat iemand die MS op zijn waarde klopt toch wel enige kwaliteiten in huis moet hebben.
|
|||
|
|||
En ik zou DC echt nog wel eens willen zien rijden met een wagen van de middenmoot. Dan zal snel duidelijk worden hoe laag zijn niveau is...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|