![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of zo klinkt het in ieder geval in mijn oren, maar tzal wel aan de akoustiek liggen zeker ![]() Kdoe in ieder geval mee voor de fun, je weet maar nooit, zolang ik niet de laatste ben ben ik content.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() gisteren trouwens nog eens in jpr geweest, nieuwe recordtijd is 50.878... maar blijkbaar krijgt niet iedereen dezelfde karts... gastje heeft ne keer of 5 gewisseld tot em een goeie had ![]() Last edited by flugel; 01-11-2002 at 12:05. |
|
|||
|
|||
Ik wil Flugel aan de start, Redfox ook, en al die andere snelle gasten van het voorbije jaar.
We moeten er wel voor zorgen dat we een snelle betrouwbare man in ons team hebben op Francorchamps he mannen. Guy en Werner hebben in hun klasse anders een ook niet te versmaden snelheid. We zullen wel zien wie de strijd wil aangaan. In teamverband weten we wie de kanshebbers zijn, maar kunnen ze het ook alleen waarmaken ? Om 17.00 morgen weten we wie zich de snelste op de indoorkart mag noemen. We nemen de winnaar trouwens compleet mee in ons team voor het ganse seizoen 2003. Je weet maar nooit dat één van onze piloten ziek wordt tijdens een race en dat je dan moet invallen. Je bent zeker van één race in 2003 maar gedurende het ganse seizoen ben je onze Joker. Ook ons vrouwenteam kan in de problemen komen qua piloten en daar kan je dan eventueel ook invallen. Meer dan redenen genoeg dus zou ik zeggen om een gokje te wagen morgen. |
|
||||
|
||||
Ik zou maar al te graag willen, maar ik moet ff "sparen" nu ze manne...
![]() Die Belkarting heeft mij al 11 weken zondag gekost ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
???????????????????????????????? |
|
|||
|
|||
Ge weet wel he Mistery. Wij gaan volgend jaar een vrouwenteam opstarten en ge weet wel mee vrouwen.
Stel dat Inge zwanger wordt, dan kunnen we de wagen toch niet aan de kant laten staan. Daarom kunnen we best een reserve piloot hebben die invalt indien nodig. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mag da wel van staatsveiligheid?? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Twas heel leuk vannemiddag!!!! Heb in totaal 1.5 uur gekart voor een spotprijs. Twas wel spijtig dat niet iedereen die zich ingeschreven heeft, afgekomen is.
Ik heb nu wel 2 paskes voor de belkarting. Moest er iemand nog eentje nodig hebben, laat het maar weten via mail (prijs 50 euro). Indien geen geinteresseerden, dan rijd ik wel 2 keer op de belkarting. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Damn, ... juist terug van een gastronomisch weekendje en dus te laat!
![]() ![]()
|
|