De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-06-2003, 19:51
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie

FLAT 6 , ... spijtig man ... maar daar hebben we de rechten niet van. Als de Porsches het nog iets beter doen in de Belcar, dan kunnen we die ook langer in beeld brengen. Longin heeft dit weekend een prima wedstrijd afgewerkt in Nederland, ... dat belooft dus !
Reply With Quote
Old 02-06-2003, 19:54
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

hint 2 :

rechten ruilen voor voetbalrechten waarvan jullie er ( veel te ) veel hebben :-))))))
Reply With Quote
Old 02-06-2003, 19:56
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Nog een hint: op RTBF gaven ze vroeger in warm up de eerste 5 minuten enkel wat beelden uit het verleden ( historische gevechten en dingen die de "ouderen" zich zeker nog herrineren) . geen commentaar erbij, enkel gemonteerd op een muziekje. Zoiets geeft dus een enorm stijlvol begin en zorgt al voor een eerste adrenalinerush.

Reply With Quote
Old 02-06-2003, 20:23
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Sorry Eric maar ik kan hier nog altijd ITV ontvangen maar tijdens de commerciële onderbrekingen zap ik wel naar Canvas. En ik moet zeggen dat MG goed commentaar leverde en Stefaan id al beter is. Dat van die banden had Marc direct door. Maar aan Martin Brundle kan hij nog niet tippen...
Old 02-06-2003, 20:24
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by raceboy
Nog een hint: op RTBF gaven ze vroeger in warm up de eerste 5 minuten enkel wat beelden uit het verleden ( historische gevechten en dingen die de "ouderen" zich zeker nog herrineren) . geen commentaar erbij, enkel gemonteerd op een muziekje. Zoiets geeft dus een enorm stijlvol begin en zorgt al voor een eerste adrenalinerush.
yep, alleen daarvoor al zet ik em op LaDeux, ook de omgevingsbeelden en gloires locales zijn de moeite
Old 02-06-2003, 20:54
De Paddock Rookie

Allez, het is hier plezant om te komen. Allerlei tips, fijn dat jullie zo meedenken !
Reply With Quote
Old 02-06-2003, 21:38
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Ik kijk RTL 5 via schoteltje, die mannen zitten er boven op.
Die mannen zijn met 2 reporters in de PITS en overall commentator Olav Mol, trouwens deze week hadden zij een pitspost met Albert van Monaco. .
Reply With Quote
Old 03-06-2003, 19:22
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Bedoel je niet Vigneron - Tassin?
Ja, inderdaad, dat soort lapsussen overkomt mij vaker... mijn huisarts zegt dat ik me dat niet mag aantrekken, maar ik vind 33 te jong om al dat soort gaffen te beginnen slaan. Wat denkt gij?

Jan.
=---
Old 03-06-2003, 21:06
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
En vanaf nu gaat het hier weer 100% over F1 op Canvas. als je iets anders wilt zeggen maak je maar een nieuwe topic.

Reply With Quote
Old 04-06-2003, 10:59
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Ziezo, kleine split thread gedaan.
Voor verdere Baert / Driesco / Dupain discussies:

Community forum - Autosportverslaggeving
Old 04-06-2003, 20:11
De Paddock Rookie

Pyle, ... dat luchtiger en grapjes maken is normaal als je langer bezig bent. Dan begin je echt te spelen, te dollen zeg maar. En gelijk heb je , dat moet kunnen en maakt het geheel luchtiger. We werken er hard aan. Als we ooit het geluk hebben om jaren aan de stuk bezig te zijn dan ga je merken dat ik het bij het rechte eind heb. Bedankt voor je eerlijke reactie !
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 22:06
Pyle's Avatar
Pyle Pyle is offline
De Paddock Rookie

Dat geloof ik zeker, want het is al beter dan vorig jaar. Vorig jaar was ook wel een zeer ondankbaar seizoen want het was oersaai tenzij je een Schumi-/Ferrari-fan bent.

Toch vind ik dat de commentator zelf (Stefan dus) meer commentaar moet geven dan de co-commentator (Mark Goossens dus) Een co-commentator die echt iets weet van autosport uit ondervinding is zeker goed, die kan dan weetjes over racen, de wagen, de afstelling,.. uit de doeken doen. Maar het is niet normaal dat de co-commentator meer zinnigs te vertellen heeft dan de commentator. En ja, ik weet het niet, maar soms irriteert Stefan zijn commentaar mij. Misschien is hij TE pro schumi in ik teveel contra... maar ik vind dat hij ook soms dingen volledig verkeert inschat bvb. een persoon valt 3x achtereen uit door mechanische pech. Indien dit niet schumi is dan durft Stefaan wel eens zeggen "Ja, ... is toch slecht bezig, zijn teamgenoot heeft al meer punten, is hij dan wel zo'n supertalent?" Ja die... kan je gerust Montoya (of Villeneuve) ofzo invullen.

Ik zal de volgende GP nog eens naar Canvas kijken en dan kan je op mijn feedback rekenen

Euh, klein vraagje: Wordt de GP van Canada rechtstreeks uitgezonden?
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 22:09
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Kleine opmerking wel, het Frans en het Engels is een veel emotionelere taal... Als je bijvoorbeeld in het Engels zegt: "He's overwhelmed with joy." Dan kan je daar veel meer emotie in leggen dan in "Zijn geluk kan niet op." Of nog beter "Go, Go, Go." in het nederlands "Ga, ga, ga" of zelfs "start, start, start" trekt op niet veel... Je moet meer zoals een Bert Devies vroeger deed spelen op het coccoon gevoel. Nouw lekker die warmup meepakken met een kopje koffie en een croisantje... er meer warmte in steken maw...
Old 04-06-2003, 22:18
De Paddock Rookie

Pyle,

schiet me niet af hè ... de Amerikaanse GP's ( Brazilië, Canada en US) worden in uitgesteld relais uitgezonden op zondagavond om 23.30 u. We hebben wel een extraatje, ... een stukje Belcar van de wedstrijd van aanstaande zondag wordt je aangeboden net voor of net na de GP.
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 22:39
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Eric Dupain
Pyle,

schiet me niet af hè ... de Amerikaanse GP's ( Brazilië, Canada en US) worden in uitgesteld relais uitgezonden op zondagavond om 23.30 u. We hebben wel een extraatje, ... een stukje Belcar van de wedstrijd van aanstaande zondag wordt je aangeboden net voor of net na de GP.
Zolang de presentatrices de uitslag niet op voorhand zeggen, ben ik content. (Sorry, kon het niet laten )

Natuurlijk is het jammer dat het in uitgesteld relais komt, maar dat was al van vooraf bekend. maar eerlijk is eerlijk, de VRT heeft op zondagavond al goed gevuld programma. Toch denk ik dat de meesten wel op La Deux zullen afstemmen.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules