![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ah ik dacht al, die Werner is zeker Superman in burger of zo? We hebben hem niet gemist en hij slaagt erin een foto te maken van de marshalls zonder dat we het merken LOL!
|
|
||||
|
||||
LOL Sennake.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
SAINT-QUENTIN-EN-YVELINES - De Braziliaanse Prost-piloot Luciano Burti mag woensdag waarschijnlijk de afdeling intensieve zorgen van het Luikse St Tilman-ziekenhuis verlaten. Burti heeft nog steeds last van een hematoom in zijn schedel, maar stelt het relatief goed. De piloot zal wel nog enkele dagen ter observatie opgenomen blijven.
BELGA/AFP |
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by airco; 05-09-2001 at 05:06. |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag met 4 dagen vertraging en mij zoveel mogelijk van alle media af te schermen om de uitslag niet te weten, naar de race gekeken. Misschien leek het op het circuit saai (jaloers da kik ben, ge kunt da nie geloven
![]() Allereerst Williams: zoals die blijven knoeien nu al zo veel jaar achter mekaar dat is toch echt niet meer te beschrijven. 'k moet wel zeggen da'k wel goe heb kunnen lachen met de Ralf. Schumacher outstanding, omdat Williams het zelf verknalde en de McLarens weer een maat te klein waren (ik heb het vooral over de wagen). Toch wel weer indrukwekkend ook hoe hij die eerste ronde na een toch wel matige start, waar hij toch wat achterstand op Ralf opliep, de Raidillon opknalde (iets van 15 km per uur rapper dan Ralf) en er dan heel gemakkelijk langsging. 'k ga stoppen, want dit interesseert jullie eigenlijk al geen bal meer denk ik, want voor jullie is dit oud nieuws. Toch nog even zeggen dat ik vind dat Irvine wel in de fout ging en Burti gewoon van de baan reed in mijn ogen. Fisichella reed fantastisch in de Beneton die toch plots enorm veel vooruitgang heeft geboekt. |
|
||||
|
||||
Goh, as ge denkt da et opt circuit saai was......
ga mor is int babes-forum zien hoe saai et was ![]()
|
|