De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-09-2001, 19:23
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Francorchamps 2001

hmmmzzzz over de race weinig te vertellen!! Door de gebeurtenissen crash van Burti, en de blunders bij Williams viel er bijzonder weinig te beleven!!

Na 2 rondjes na de 2e start konden we de winnaar opschrijven!! De race was zelfs zo saai dat Sennake naast het circuit in slaap is gevallen!!!

M.Schumacher: Zijn prestatie is nauwelijks te beoordelen!! Door externe factoren heeft hij nauwelijks moeten koersen om vandaag te winnen!!

R.Barrichello: 2 plaatsen verloren bij zijn pitsstop, vleugel kapotgereden op de kerbstone ==> race verknoeid!!

R.Schumacher en JP.Montoya: Ten prooi gevallen aan de blunders van het Williams team!!! Komaan, een auto op zijn blokken laten staan op de startgrid?!? Kan je nog harder blunderen als team!! Als dit zou gebeuren in de F3000 dan is dit al onbegrijpelijk!! Een topteam in de F1 moet toch beter kunnen, of niet ?

D.Coulthard en M.Hakkinen: Een goeie race, zeker gezien hun start-posities!! M.H. moet stilaan definitief zijn meerdere erkennen in D.C.

G.Fisichella: het meest miskende talent in de F1!! zijn prestatie van vandaag bewijst dit nogmaals!! Al heel het seizoen de betere van J.Button!!

Verder nog van harte beterschap aan L.Burti!!

airco

Old 02-09-2001, 22:07
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

man van de wedstrijd ongetwijfeld Fisico.
die man was geweldig, vooral zen 2e start.
zaaaaaaaaalig.

Voor de rest sjapeau voor M schumi => had duidelijk complete-droogweer afstelling, terwijl anderen op mix stonden.

en voor de rest sjapeau voor Mclaren

EN

Natuurlijk de grootste sjapeau voor PAscal en rubinhio

THxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 1000000000000000000000x

heb mij beestig goe geamuseerd daar
Old 03-09-2001, 09:08
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ja, den MS reed op een andere planeet rond...

Paar spectaculaire acties voor en/of onder onze neus zien gebeuren. Coulthard die Fisichella inpakt (ik vind DC steeds een beter rijder, uch uch). Wij stonden toen net na de Raidillon en je zag zo dat DC er heel wat sneller uit gekomen was en ja hoor bij Les Combes er mooi voorbij. Barrichello voorbij Alesi, Hakkinen voorbij Fisichella (voor de crash denk ik) en nog wat mooie maneuvers.

De uitslag is uiteraard flink balen, maar soit.

Nog eens een dikke merci aan al die mensen dankzij wie ik er bij kon zijn.
Old 03-09-2001, 10:37
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Inderdaad, ik heb gisteren meer inhaalacties gezien vanaf de plaats waar wij stonden dan een heel seizoen op TV.

Ik had geen favoriet, maar als MS zo rijdt dan kan je hem alleen een verdiende winnaar noemen. Ook Fisichella heeft er een mooie race opzitten.

Een geslaagde dag en ontelbare malen dank aan de mensen die dit mogelijk maakten ...
Reply With Quote
Old 03-09-2001, 10:45
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

mja, heb spijt dat ik er niet bij was

stommen 2e zit!!

airco
Old 03-09-2001, 12:25
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by airco
stommen 2e zit!!
Right on dude !

Om eerlijk te zijn vond ik Spa een domme race. Na het ongeval van Burti was het reeds voorbij.
Bij Williams waren ze blijkbaar sterk onder de indruk van het ongeval, Fisichella blijft zonder problemen aan de leiding rijden en Schumacher loopt in no-time 30 sec. uit.
Niemand had naar mijn mening nog veel zin om te rijden en het WK is toch al beslist.
Men test nu enkel nog componenten voor 2002 (Williams met een overgangsmodel voor Ralf, ... nu al !!).

Hoewel er niets boven de sfeer op het circuit gaat en ik er graag had bijgeweest, heb ik toch het gevoel dat men een race heeft gereden om het publiek tevreden te stellen.
Men had beter snel bekendgemaakt dat Burti bij bewustzijn was en de race vanaf nul (hoewel tegen de regels) terug laten beginnen. We hadden het dan zeker de GP van België kunnen noemen.
Old 03-09-2001, 12:29
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Op TV was de race best spannend hoor jongens, toch vanaf plaats 2. DC die bijna een ganse race z'n neus moest dichtknijpen achter het stinkdier van Fisico dat hem konstant met een laagje zonnebrandolie faktor 35 zat te besproeien, maar aan het eind van de race dan toch de moed vond om hem te passeren. Alesi die zich weert als een duivel, Barrichello die als een jojo in de de top 6 op en neer gaat, Rrrallf wanhopig op jacht naar een punt. Zal aan de beeldregie hebben gelegen zeker.
Als TV programma alleszins een van de minst saaie GP's van dit seizoen. Er zat bovendien alles in wat je in een doorsnee Disney film ook kunt beleven:
1) drama: Burti in de banden
2) brute pech: Frentzen en Montoya en later Rrralf naar de achterste schoolbanken verwezen
3) humor: Rralf die op z'n krikken blijft staan, Button die ziet wat ervan komt als je je neus in andermans kerbstones steekt
4) een voorspelbaar einde: Schumi wint

Natuurlijk gaat er niks boven de sensatie van het ter plekke zien, horen en ruiken van bolides, en ik ben dan ook oneindig dankbaar aan degenen die mij de kans hebben geboden om zaterdag de qualifs mee te maken. Hoogtepunt van de dag was alleszins de busrit naar de parking. Zij die erbij waren hoeven geen verdere uitleg. LOL.

Groetjes,

Jan
Reply With Quote
Old 03-09-2001, 13:06
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

mja uiterst saai was het niet!! we hebben idd wat inhaalmanoeuvers gezien!!

Toch wordt het dringend tijd dat er eens iemand in de F1 komt die iets kan terugdoen tegen Schumi zene!!! Na 2 ronden was de winnaar bekend!! De rest reed nog wat rond, en vocht voor de titel: De beste na Schumi!!

airco
Old 03-09-2001, 13:41
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Jan,

We hebben zondag "iets" over de bewuste busrit vernomen en goed gelachen.

De GP zondag was voorbij voor we 't wisten : regelmatig bijna- of helemaal-inhaalbewegingen bijn recht voor onze neus, dus hadden we een goed plekje gevonden. Er zat inderdaad drama in : Wat is er met Burti? , Spanning op sportief vlak : houdt Alesi Ralf achter zich?, houdt Fisichella stand?, gaat Verstappen van de baan of niet?, Humor : de gekende Williams-story en we hebben er een gezellige autorit van gemaakt 's avonds met de nodige sfeer (hoe heet dat nummer van de Troggs? Wild Thing?)

Dus, Spa was helemāāl niet slecht.

PS : Sennake, ben je nog depressief van het Williams-gebeuren?
Reply With Quote
Old 03-09-2001, 14:10
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Johan

rofl @ Johan
Old 03-09-2001, 15:10
RoBByNiO
Guest

twas een goei race en wie de F3000 gezien heeft mag ook niet klagen. Webber zwaar gecrasht leinders die mooie dingen liet zien maar er in de laateste ronde werd vanaf gereden. en saelens werd door zen eigen maat erafgereden hij was heeeeeel kwaad!!!!!!!!
Reply With Quote
Old 03-09-2001, 17:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Johan

Johan, onze (4 uur!) durende thuisrit moet je toch genoeg verteld hebben over mijn stemming : ik heb me nog nooit zo goed geamuseerd!
Ik heb me echt kapot gelachen, en ik had er buikpijn van. Over het ganse weekend genomen heb ik me kostelijk geamuseerd, en buiten de uitslag en vooral de pech van mijn favoriet JPM had ik niets te klagen. Ik wist wel niet dat je op 10m van F1 bolides toch in slaap kon vallen. Alles went zeker?
Verder moet ik Jan, Beamer en Oneliner, en nog eens Oneliner, Mario, Johan en Werner 1000x bedanken voor hun aanwezigheid en de fantastische sfeer op zaterdag en zondag. We hebben echt genoten van het raceweekend, en de uitslag deed daar eigenlijk weinig ter zake. We waren allemaal erg blij en opgelucht toen Burti ok bleek. Voor de rest heb ik geleerd hoe plezant het is om met je eigen miserie te lachen :-)

Tenslotte een 1.000.000 bedankjes aan Pascal, Rrubinio en Peke die ons welwillend 5 vrijkaarten ter beschikking gesteld hadden en wie we niet genoeg kunnen bedanken voor deze geste. De programma's zijn aangekocht en zo snel we kunnen krijgen jullie ze hoor jongens! Jullie hebben er een hoop vrienden voor het leven bij nu :-)

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 03-09-2001, 19:10
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Wild thing, you make my hearth sing

zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalige zonnebril en kawees van jullie (werner en guy)
Old 03-09-2001, 20:14
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Geweeeeeeeeeeeeeldig (Copyright Eddy Wally)
Wat een dag. Als Ferrari fan tevreden, als fan opgelucht na de crash van Burti, en verder wil ik best nog zo enkele autoritten van een uur of 4 meemaken.
Verder viel me vooral op dat de kleuren van de wagens op TV en op foto eigenlijk niet echt overkomen.
Dat blauw van de Benneton. Praaaachtig.
Merci aan Pascal Rrubinio en Peke. De programma boekjes liggen in mijn kluis tot ik ze aan jullie kan overhandigen.

En om met Mario zijn woorden te eindigen: T§ts and §ss!!!!!!!!!!!

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 03-09-2001, 20:48
Bernie's Avatar
Bernie Bernie is offline
De Paddock Regular

gaat dat volgend jaar weer door ???????? Want ik wilde dees week mijn kaart alweer bestellen. Als het volgend jaar weer van 't zelfde is dan opteer ik eens voor een weekend met de vrienden van de paddock......
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules