![]() |
|
|
|||
|
|||
Flat6
Hello,
Ik heb eens voor de proef een héél ver familielid van mij welke het zijn hartewens was om aan boord van een racewagen enkele toertjes Zolder te doen gecontacteerd, ik vroeg toen een bijdrage voor benzine en bandenslijtage van 2000 bf en hij ging meer dan 6 toertjes kunnen beleven.......NOOIT MEER VAN GEHOORD OF GEZIEN! Ok 3000 bf.= prijs voor een uurtje karten maar dan ben je zelf aan 't karten voor dat geld terwijl nu de passagier passief mee aan boord is. Probeer het ....je zult zien dat het minder gemakkelijk is dan je denkt. Mijn commercieel "koppeken" staat ook niet stil om aan de nodige racefondsen te geraken, ik verkoop zelfs T shirten via. het web waarbij ik juist gepast 100 bf per "t shirt" over heb....... 2 verkocht en de rest moeten "g r a t i s" weggeven, idem met teampetjes..... ![]() ![]() Doei Luc |
|
||||
|
||||
Re: Flat6
Quote:
![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Re: Maarten
Quote:
ik denk maar aan een team dat ik ken, die hebben voor de 25u al hun uren verkocht voor 250 euro per uur, en dan nog betalende piloten voor die race, ik denk dat je wel begrijpt dat je dit systeem dan leefbaar is, verkoop desnoods zitjes per half uur, tijdens de andere koersen en maak daarvoor een reglement voor biplace en kassa kassa hé wij soigneren onze sponsors ermee, en zo stel je hen dan weer tevreden voor volgend jaar ... het is dus wel iet of wat winstgevend als je de juiste mensen vindt.
|
|||
|
|||
Re: Re: Flat6
Quote:
![]() Doei Luc |
|
|||
|
|||
Maarten
Hi Maarten,
Dit is inderdaad een smak geld! en voor die som van 250 Euro per uur ben ik ook te koop al moet ik 5" trager rijden voor de veiligheid en overal de "deur" openlaten om toch maar geen aanrijdingen te hebben....dus ja, maar dan ben ik dus ook niet meer echt bezig met racen. Dus als je het kunt voor dit geld in de Funcup zou ik ook zeggen....doen! Doei Luc ![]() |
|
||||
|
||||
pas op zoveel trager rijden de biplaces niet zenne
jf hemroulle rijdt daar in zolder 2 01 mee! en de deur openhouden moet je ook niet zenne, tenzij je dat wilt natuurlijk ... MAAR WAAR ZIJN WE DAN MEE BEZIG ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Maarten
Beste Maarten,
Ooit reed ik met een bi-place op de VW days en ik had de indruk dat de motor krachtiger was want zelfs met passagier kon ik m'n mannetje staan tegenover de single-seaters. (....was ook deze van Hemroulle destijds welke ik voor de fun (en sponsors) afhuurde bij Frans Dubois) ![]() Luc |
|
|||
|
|||
Ik sluit mij voorzichtig aan bij de pro`s . Het is inderdaad zoals A.J. aanhaalt, het is in de rally verboden om alleen te rijden en ik denk dat rally toch wel meer gevaar opleverd dan circuitrijden.
Ik zeg voorzichtig ja omdat ik moeilijk een wedstrijd nog au serieu kan nemen als al het mooie werk van de mechaniekers wordt opgeofferd door het moedwillig meenemen van onnodig extra balast. Langs de andere kant verkies ik dan ook weer een deelnemende bi-place dan helemaal geen . |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|