![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
Een idee : TC bi-place
Omdat het momenteel nogal slecht gaat in de economie en dit zijn weerslag heeft in alle sporten en in het bijzonder in de autosport (in andere threads hebben we het hierover reeds uitgebreid gehad) zijn we gisteren tijdens de TC op een lumineus idee gekomen. Eerlijkheidshalve hebben we het niet echt uigevonden. Het bestaat namelijk reeds in de Funcup.
Wat denken jullie van een tweede zitje in een racewagen voor de TC. Het zou een geste kunnen zijn naar sponsors maar belangrijker : de plaatsen kunnen verkocht worden om zo de budgetten wat te verlichten. Wat denken jullie ervan. C U |
#2
|
|||
|
|||
Re: Een idee : TC bi-place
Quote:
|
#3
|
|||
|
|||
Wat ons betreft graag, kan de aantrekkingskracht van de autosport enkel maar ten goede komen.
|
#4
|
||||
|
||||
ik vind het wel een leuk voorstel. Stel me alleen de vraag of dat nog geen problemen heeft gegegeven in de Fun Cup.
Je vertrekt toch voor min 1u20min (als je met 3 rijdt bv) en ik heb toch al een aantal keren meegemaakt dat een "passagier" onwel wordt na een paar rondjes. 't zou wel spijtig zijn om een extra pitstop te moeten maken omdat de passagier zijn eten niet binnen kan houden ![]() ![]() Het initiatief zal in ieder geval wel autosport liefhebbers aantrekken.
__________________
When you didn't exceed the limits, you don't know the limits! |
#5
|
|||
|
|||
Ik vind het een super idee
|
#6
|
||||
|
||||
Ik vind het ook een goed idee!!!
Wat betreft die passagier die onwel wordt, dat is het risico dat je neemt door een passagier mee te nemen. |
#7
|
||||
|
||||
Zou me wel leuk lijken. (heb nog nooit bij met een piloot op zodler gezeten, circuit zolder wel te verstaan hé).
|
#8
|
||||
|
||||
Ik ben ook voorstander van dit idee. Voor de zieke passagiers bestaan er open helmen en kotszakskes. Voor de piloot een setje Nosecaps om de zure geuren te elimineren ;-)
In ieder geval komt dit de autosport en met name de TC ten goede. |
#9
|
||||
|
||||
om een vb te geven: mijn vader heeft met de biplace een zieke passagier gehad, heeft twee keer op één tour moeten overgeven, maar het terug ingeslikt
![]() om maar te zeggen dat dat dus kan gebeuren, bij ons is er een speciaal reglement voor de biplace, die moeten om het half uur binnen komen weet niet of dat haalbaar is in de TC, aangezien je daar niet met een cup te maken hebt
__________________
![]() |
#10
|
|||
|
|||
Je geeft de bijrijder een integraal helm en doet het vizier goed dicht, er kan dan niet veel gebeuren.
![]() ![]() ![]() Ik zie niet iemand voor 2h50min met mij meerijden denk ik. ![]() |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wel sympathiek om voor onze neus te stoppen voor ruim 10 paddockers, maar ne goeie dag kon er niet vanaf ![]()
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Maar na 9h30 waren we toch mooi 8 ste algemeen en na problemen met de altenator nog 14 algemeen geworden en 2de in de klasse. anders was het 1ste geweest. Niet slecht voor een jaar geleden te zijn. ![]() ![]() ![]() |
#13
|
|||
|
|||
Passagiers ?
Wij lassen gewoon een sponsordag in ons programma waarin de sponsors en vrienden op een donderdagnamiddag kunnen meerijden, succes verzekert en minder risico's, ik mag er niet van dromen om met een passagier op m'n dak te gaan (niet dat dit ons gewoonte is,hé...)
Ook extra gewicht, het zal je maar gebeuren dat je een passagier van pakweg 100 kg in je kooi krijgt! Alhoewel een mooi "moksken" aan boord toch voor enige mooie onvergetelijke momenten zou kunnen zorgen! Ofwel... enkel de klasse 1 uitrusten met passagiers dan hebben de lichtere klassen meer kansen ![]() Dus....niet zo'n goed idee denk ik persoonlijk. Fun Cup met alle respect voor deze discipline ( heb het zelf 4 jaar gedaan...) heeft het met succes toegepast in een apart kampioenschapke voor bi-places, maar de geloofwaardigheid van een race gaat toch wel verloren... doei Luc GM RACING |
#14
|
||||
|
||||
Zo lang als alles goed gaat, geen probleem. Echter wat zijn de reacties als het misgaat? Daar wil ik eigenlijk niet eens over nadenken, de maatschappelijke discussie die dan losbarst.
Bij de funcup is het nog nooit misgegaan, maar o wee als het wel een keertje gebeurd. Die taxi-ritten op donderdagmiddag zijn daar echter perfect voor, geen wedstrijdspanning of competitie element. In de begindagen van de autosport, pre WW II, was dit heel gewoon. Twee man in circuit-race wagen..........maar dat was wel een monteur en niet Truus de Sponsormiep met haar bontjas ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 12-11-2003 at 18:09. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|