![]() |
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=GM Als je nog zin hebt in croque monsieurs kom maar af hé, nu nog ongeveer 35 stuks van de 65, dank zij ingeschreven sponsors, bezoekers die niet afgekomen zijn... nu mag ik alle dagen croque's eten van Louisette, soms smijt ze d'er een eitje bij voor de verandering of een schelleke ananas.... wordt dan croque Hawai
![]() had ik dat geweten zeg ! een WARME hap had wel goed gedaan ! |
|
|||
|
|||
@ Clubman
dat heb je gemist, maat.. je had uiteraard welkom geweest ! Waren er alvast nog 2 of 3 minder geweest dat ik nu zelf moet eten ![]() Groeten Luc |
|
||||
|
||||
@ Stars:bedankt voor de zeer aangename samenwerking en de grote lofbetuigingen,we proberen,zoals steeds,ons werk goed te doen.Je hebt mij en Patrick heel aangenaam verrast,snelle piloot,ook in de duisternis,en bovendien ben je een aangename gesprekspartner zonder capsones.Hopelijk kunnen we in de toekomst nog samenwerken.
@ Luc&Lou:Panic had jullie zo graag op het podium geloodst voor deze afsluiter van het seizoen,de kroon op het werk na de laatste geslaagde races,maar het liep niet zoals voorzien was met het gekende gevolg...jammer genoeg. Groeten,Speedy.(Nico) |
|
|||
|
|||
Ondanks dat Bugalfa (Peter) mij de tip gaf hoe de puntentelling te doen is het moeilijk voor mij wegens onkomplete lijsten om deze telling te doen.
Is de uiteindelijke stand reeds gekent met de exacte puntentelling ?? Indien ze iemand weet....gooi het erop aub. Ben echt nieuwsgierig. Luc GM RACING @Speedy, En toch blijf ik jullie nog graag zien, m'n "boulekes van mechaniekers" .... snif! ![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Clubman][QUOTE=GM een WARME hap had wel goed gedaan ![/QUOTE]
Zeg maar nen hele warme hap, vers van de pers ! Complimenten aan de Chef ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() " Het leven naast de wagen: met vallen - kruipen en opstaan" |
|
|||
|
|||
@ chauffeur,
Toch niet te veel "kruipen" vermelden in uw boekske, dat is al een tijdje geleden hoor dat ik de laatste maal in deze toestand vertoefde door d'n drank ![]() 'k ben toch curieus en hopelijk ben ik nog in Belgie als dat boekwerkje uitkomt zoniet neem je contact met "Speedy" (Nico Vlerick) (zie 2 threads hierboven om dit te kopen in mijn naam) Groeten Luc |
|
|||
|
|||
Vervolg: @ Chauffeur,
Er bestaat natuurlijk ook internet enz. in Frankrijk (Dordogne) ....maar zal waarschijnlik de eerste maand nog niet geinstalleert zijn .... in Frankrijk is er véél bla,bla maar weinig beweging ![]() Dus geisoleert gedurende een tijdje..... daar waar ik ga wonen heb ik zelfs geen Gsm signaal !!! Groeten Luc |
|
|||
|
|||
Stuur maar mailken met uw adres ginder, ik doe er wel eentje op de post.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|