![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dus ik blijf er bij: als er mij morgen iemand een seizoen DSMEC kan laten rijden voor 10.000 euro, dan twijfel ik zelfs niet ![]() -Philippe |
|
||||
|
||||
Quote:
Of is die soms gratis ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn lijstje was geen gedetailleerde offerte natuurlijk. Ik wou enkel aantonen dat een jaartje racen in DSMEC wel degelijk een pak centen kost. -Philippe |
|
||||
|
||||
Jullie moeten gewoon voor de fun eens www.cliocup.be intikken
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Clio Cup: We gaan uit van jouw 60.000€ voor een seizoen 6 weekends - 12 wedstrijden - 12 kwalificaties, alles samen goed voor 14 uur racen. Prijs per uur Clio Cup = 4.285,71€ DSMEC: Ik ga je een plezier doen, je mag op een super Clio kruipen van ... Racing voor 23.000€ (per piloot he) voor een seizoen 7 weekends - 7 wedstrijden - 7 kwalificaties, alles samen goed voor 32 uur racen, opgelet, moet je nog delen door 2 want 2 piloten dus 16 uur. Prijs per uur DSMEC op een clio: 1437,5€ Samengevat: dus DSMEC 3 x goedkoper dan Clio Cup en dat met dezelfde wagen en op hoog niveau voor dat budget hé. heb vandaag enkele reacties gekregen: Voor 15.000-17.000 stap je overal in hoor, dat is dan aan de prijs van 1062,5 € of toch zoals ik zei: 4 x goedkoper. Moest er met mijn rekenmachien iets nie juist zijn dan zegt ge het maar, maar ik denk dat dit duidelijk en logisch is niet? Breng die 20 clio's maar, we zullen er een aparte klasse 5 voor maken. ![]() Last edited by BSOT; 03-03-2009 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mij persoonlijk interessant de prijs per uur mij geen zak. Ik wil racen op het scherp van de snee, en het liefst met gelijkwaardig materiaal. En al ben ik dan geen top-3 materiaal, dan prefereer ik toch om in een cup voor een 6de plaats te strijden. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, maar die wel gedeeld wordt door heel veel piloten. Waar zijn alle Yaris- en Clio-mannen (en vrouwen) gebleven van de gouden jaren 2001-2003? De meesten zie je niet meer omdat ze niet geïnteresseerd zijn in heterogene endurance-kampioenschappen, en niet wegens gebrek aan budget. Wat niet wil zeggen dat DSMEC en BTCS minderwaardig zouden zijn, verre van, maar deze kampioenschappen zijn voor een ander doelpubliek. Het is zeer spijtig dat er in België zo te zien enkel nog plaats is voor endurance, in tegenstelling tot Nederland en Frankrijk. Het enige overblijvende zuivere sprint-kampioenschap is dan nog om zeep geholpen door een falende organisatie. Misschien een beetje off-topic, maar toch. En ik zou willen afsluiten met een oproep aan de private organisatoren zoals jij en Hans: denk eens aan een privaat georganiseerd sprint-kampioenschap (onder de mantel van DSMEC), met betaalbare identieke auto's zoals bvb een Fiat 500 Abarth, Suzuki Swift of zelfs Renault Clio. Vergeet prijzengeld en pseudo-premies, want het gros van de cup-piloten heeft daar geen boodschap aan. Ik bied alvast ongevraagd mijn medewerking aan :-) -Philippe |
|
|||||||
|
|||||||
Quote:
Quote:
Quote:
![]() Quote:
Quote:
Quote:
![]() Breng mij 10 Clio's en we maken toch gewoon een Dunlop Sport Maxx Clio Cup zoals in Nederland. Tussen de DSMEC en met een eigen klassement waarbij een piloot kan kiezen of hij voor het Clio Cup kampioenschap of voor het DSMEC uitkomt. Steekt op 1 dag in elkaar! De banden zijn er, de wagens ook, de tracktime, een kalender, ... U vraagt wij draaien. Quote:
![]() ![]() U weet mij te vinden Philippe? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Op diverse Belgische website, amuseren sommigen zich met het verspreiden van foute geruchten over de Clio Cup. We verzekeren u dat de Clio Cup Belgium 2009 WEL zal doorgaan. De Clio Cup Belgium 2009 is het enige sprintkampioenschap in België, met identieke Clio’s, een sportieve gelijkheid aanbieden, de nultolerantie toepassen, steeds met dezelfde stiptheid en een unieke kalender met 2 Meetings in het kader van de World Series by Renault (Spa, Nürburgring) en races in het voorprogramma van de 24 Hours of Zolder, 12 Heures van Francorchamps en Truck GP. |
|
||||
|
||||
En hiermee moeten we dan uiteindelijk allemaal gelukkig mee zijn.
Toch raar dat ze hier niet vroeger mee naar buiten kwamen. |
|
||||
|
||||
Als ze aan alle speculaties en geruchten een einde willen maken moeten ze ook eventjes het aantal bevestigde deelnemers vermelden
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
uit een persbericht:
Quote:
|
||||
|
||||
Dit weekend begint het seizoen in de Belgische clio cup. is er al een deelnemerslijst beschikbaar?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Is het gelukt? Of was dat een naamgenoot die mee reed in de DSMEC?
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|