![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Begrijp echt niet waarom sommigen hier onder ons, die bepaalde mensen weten goed genoeg dat het over hun nu gaat, zo negatief doen.
Oké de laatste twee edities waren niet zoals ervoor, maar mensen lief hoe jullie doen over SRO... Lees het verslag goed en begrijp dan toch dat hij openstaat voor silhouettes en touring entry's... dat wouden jullie toch?? Wees nu eens blij.... Dat hij zegt dat het jammer zou zijn als er een niet gt(3) zou winnen dat moeten jullie dan ook wel begrijpen in zijn plaats, hij is dan ook wel diegene die een gt3 kampioenschap probeert op poten te zetten in ons land zoals hij het met succes in Europa heeft gedaan. Maar als hij ze nu wilt toelaten heet ze dan met wijde armen welkom, en stop nu eens te zagen met dat DSMEC gedoe! Ik zie nog liever 25 volbloed GT3's voorbij rijden in de 24uren dan een 2 x zo groot veld +6jaar oude wagens waarvan er 3/4de 10 seconde trager is als de GT3's Bekijk gewoon hoe men het dit jaar wilt doen, hun dan toch zo te zien komende GT3 Touring Silhouette Mix. Moest toch even men opinie hierover lossen fwjieuw ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 21-11-2008 at 22:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is inderdaad mooi dat ze het NU willen doen. Wel jammer dat het eerst goed fout moest lopen met de belcar en 24 uren voordat ze tot deze oplossing komen( als hij er dan komt want is dat zeker?) |
|
||||
|
||||
Quote:
Oké ze hebben er een jaartje te lang over gedaan dat klopt, maar als (en laten we hopen van wel) de oplossing 'MIX van wagens' nu wel gaat lukken kunnen en moeten we toch gewoon blij zijn en niet meer zeuren over andere het kampioenschap laten runnen en dergelijke... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
voorprogramma genoemd als:
- Europese GT4 Cup (bevestigd door SRO) - Euro 3000 (niet op gepubliceerde voorlopige kalender) bron: racexpress |
|
||||
|
||||
Joepie, ik zie ze nu al alle 9 voorbij komen
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
En, wat doen we nu....
C U |
|
||||
|
||||
Hopen en bidden op positief nieuws? Krap 2 maanden voor de start zijn er nog niet veel details bekend.
Sprankje hoop in de persbabbel van Kumpen met het oog op 2010? Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Kumpen had er toch mee voor gezorgd dat de Belcar deze richting is ingegaan...
|
|||
|
|||
Het kon al langer tussen de lijntjes gelezen worden maar nu wordt het eens hardop gezegd:
http://www.autosport.be/news/2009/07...paWatMetZolder Ik hoop dat deze roep overgenomen wordt door diverse andere journalisten en dat er respons komt vanuit de organisatie. Die respons kan alleen maar als de organisatie ontnomen wordt aan SRO en verdergezet wordt door DSMEC-promotor en/of de prc-groep. Nog mensen dezelfde mening of zie ik het mis? |
|
|||
|
|||
Ik wil nu niet afgeven op SRO maar het is toch al 2 jaar een magere opkomst, als ze meer succes willen zullen ze toch met een externe partner moeten gaan samenwerken.
|
|
||||
|
||||
Ja amai, dat is er boenk op. Dat is nu eens gezegd waar het op staat. Het is echt frustrerend om dat allemaal te lezen. Waar zijn de tijden van live uitzending met luchtbeelden, een mensenzee in de paddock en 72 wagens aan de start? Ze moeten er echt iets op vinden want een 24h-wedstrijd heeft op het vlak van deelnemers bijzonder veel potentieel. En eigenlijk heeft Joost een enorm punt als hij de kosten vergelijkt. Voor een weekendje 24h van Zolder kan ik al een dag naar Pukkelpop om daar groepen met wereldfaam te zien. Waarom zou ik dan nog mijn geld uitgeven aan een wedstrijd die nauwelijks nog het kijken waard is? En eerlijk gezegd is het al veel te laat om nog iets uit de bus te laten komen. Indien men echt veel teams had willen aantrekken had het al lang rond moeten zijn zodat teams dit kunnen incalculeren. Maar neen, men blijft liever wat ter plaatse trappelen blijkbaar. Ik ga niet alle schuld op SRO afschuiven want zij zijn niet verantwoordelijk voor alle zever die er nu gebeurt. Ik heb een voorgevoel dat de RACB hierin weer een vuile rol speelt. Het is eigenlijk eens tijd voor een organisatie die zich gewoon niks aantrekt van de FIA en Co., iets ŕ la VLN. Laten we hopen dat DSMEC deze rol kan waarmaken in de toekomst!
|
|||
|
|||
Als ge aan kaarten van pukkelpop voor 30euro per dag kunt geraken, laat mij het dan weten he
![]() Ik vind het wel raar dat JC nu in de aanval gaat tegen de SRO terwijl in het begin van het seizoen hij nog tegen PB inging als die iets slecht zei erover. Trouwens, dit jaar 30euro euro, is dat al niet 10 euro minder dan vorig jaar. Het is in het algemeen een vermindering, als ik een half jaar geleden naar de reportages van de belcar in 2001... keek, zag je volle tribunes, en dat was niet alleen met de 24u. Maar inderdaad, de aanpak moet veranderen!
|
|