![]() |
|
|
View Poll Results: Welk systeem van tombola geniet jouw voorkeur? | |||
Ik wil dat het oude systeem van lotjes aan 5 euro behouden blijft. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik wil best een kit van een hogere kwaliteit, maar de prijs moet 5 euro per lotje blijven. |
1 | 6.67% |
Ik ben voorstander van het systeem van lotjes van 5 en 10 euro. |
12 | 80.00% |
De lotjes mogen best 10 euro kosten, dan krijgen we ook een kit van hogere kwaliteit. |
2 | 13.33% |
Voters: 15. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Veel plezier aan iedereen. Was er graag bij geweest maar het weertje zorgt ervoor dat dit niet zal lukken...
Eventueel via de cam meevolgen? Hihi... Grtzz
|
||||
|
||||
Quote:
In elk geval zullen de kits verdeeld worden onder de aanwezigen, in plaats van 1 of 2 kits ga je dan met 2 of 3 kits naar huis ![]() |
|
||||
|
||||
Sorry mannen, dit begint een hier stilaan een slechte gewoonte te worden van mij.
Ik ben pas een 10tal minuten geleden thuisgekomen van het (over)werk, en ze willen mij hier thuis niet meer laten gaan in dit weer. De eerste keer dat ik de eindejaarsquiz (met bijhorende tombola) moet missen; ik had nochthans gestudeerd. ![]() |
|
||||
|
||||
Niet goed genoeg: nochtans is juister LOL
Maar jammer idd. Gestrooid mijn voeten... Hier in West-Vlaanderen hadden ze er duidelijk minder zin in of moest het zout eerst naar de zogenaamd belangrijkere regio's. Vrijdagochtend anderhalf uur gereden over een stuk (waaronder de helft snelweg en de helft belangrijke secundaire wegen) waar ik normaal 25 à 30 minuten over doe... Op de snelweg stonden trouwens om de tien kilometer een wagen in de middenberm... Tja... Hopelijk lukt volgend jaar wel om erbij te zijn want ik was wel gemotiveerd...
|
||||
|
||||
Voor mijne eerste keer aanwezig te zijn, moet ik zeggen dat het zeer plezant was. Ik ga zeker nog naar meetings komen. Ben nadien toch veilig thuis gekomen. Ik was wel een beetje verkeerd gereden tijdens de terugreis(afslag Antwerpen gemist) en toen via Brussel moeten afkomen.
Groeten, Lesley Last edited by eyckles; 18-12-2010 at 15:32. |
|
||||
|
||||
Het had toch niet geholpen, tenzij je de P-magazines van de vorige jaren alsnog had doorgenomen.
![]() Quote:
![]() Quote:
1 dat je je geamuseerd hebt 2 dat je veilig bent thuis geraakt 3 dat je nog gaat komen. En nogmaals bedankt voor de decals. ![]()
|
|