![]() |
|
|
||||
|
||||
Kunnen we dat niet bij Vincentdb doen?
|
||||
|
||||
laptop is geen probleem ... die kan ik zo leveren ... de scripts om het automatisch te laten verlopen ook ...
nu enkel de connectie nog .... kwestie 24h aan een stuk GPRS'en of andere mobiele techniek gaat veel centen kosten zene.
|
||||
|
||||
Quote:
don't try this at home kids ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
en ik heb toch al 4 van die babes die al verschenen zijn op de paddock gecontacteerd en die zien da wel zitten ![]() ![]() ![]() we zullen het op Belgische meisjes houden hé, dan kunde daar nog mee klappen
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ik zal is kijken of het niet mogelijk zou zijn om diene kabel tot in hun garage te trekken, en daar dan een van jullie pc's instaleren. Ik ben de 27ste juli weer in België, en dan vraag ik het hun. Ik ben ook van plan om een BBQ te organiseren tijdens de 24 uren van Zolder, voor de Paddockleden, als er interesse is, natuurlijk. Later hierover meer info. Vincentdb
|
||||
|
||||
Dien barbeque lijkt me alleszins een prima idee
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Idd :d:d:d ik hem geen lidkaart mag ik dan wel komen??? o ja vincent ik denk da'k u al e paar keren gezien heb in de eerste linkse , ma'k ben nie zeker.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Klein knipoogje naar topic. Welke "grote" veranderingen moeten er gebeuren aan de wagen driesco???
|
|||
|
|||
De veranderingen aan de Clio zullen jullie wel merken, het zal enkel extern zijn, weinig wijzigingen gepland.
Voor de pitbabes heb ik gisteren een goede zaak gedaan. Heb 3 joekels van babes, foto's hier later maar dienen zaakvoerder van die tent gaat ook onze box inrichten. Exotisch, met palmboompkes en zo. Ik durf eigenlijk nie goe dienen url hier geven maar de meisjes zijn te zien op www.liberties.be Het zal er zwoel aan toe gaan in de Traxx box |
|
||||
|
||||
ah daar zat den driesco gisterenavond
![]()
|
|||
|
|||
Klantenbinding he mannen. Da is ook een deel van de job he.
|
|
||||
|
||||
Jep , en die soort klantenbindeingen kunde wel elke dag doen zekers
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|