![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Even praktisch,
Werkt het in Jabbeke met polsbandjes of iets dergelijks? Ik dacht dat men inkom vroeg , niet? Hoeveel bandjes zijn er ter beschikking? of is het dragen van een clubshirt voldoende? In ieder geval ga ik 2 dagen aanwezig zijn. Op zaterdag voor 13.00u want dan stoppen de inschrijvingen. en de zondag vanaf de late voormiddag. K'zien der al naar uit !!! Grtz, G (die nu de écht laatste hand aan het leggen is aan de 'Devi') ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid;
-Zaterdag zullen Jr en ik rond 08.00 in Jabbeke zijn, met alle materiaal (als ik niks vergeet tenminste) om de stand op te bouwen. Kom liefst niet te laat, want modellen ordenen neemt toch wel wat tijd in beslag. De bezoekuren zijn van 10.00 tot 18.30 -Zondag zijn de bezoekuren van 09.00 tot 17.00, maar gaan Jr en ik er pas zijn in de loop van de voormiddag (+/-10.00 à 10.30) Meld je gewoon aan aan de inkom als lid van de Paddock, ze zullen je wel binnenlaten. Er wordt gewerkt met polsbandjes. En anders geef je maar een schreeuw. Oja, inkom is 4 euro voor de geinteresseerden. Wat de kledij betreft, het is wel de bedoeling dat je die aandoet, anders hebben jullie die voor niks gekocht. Tot zaterdag. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 10-03-2011 at 00:22. |
|
|||
|
|||
Hej Johny,
Gelijk heb je ! De stand dient er piekfijn uit te zien daar dit toch wel één der belangrijkste beurzen is van het jaar. Aangezien ik laat zal arriveren in Jabbeke (+/- 12.30u) op zaterdag (verplichtingen bij IPMS Antwerpen/Hoboken) mag of wens ik het volgende toch te vragen; Kan U voor mij een plaatsje voorzien aan de rand van de tafels? Dit om makkelijk (en dus niet storend) voeding te voorzien voor al de toeters en bellen. (Ge weet wel wa'k bedoel éh) Ik wens mij ook reeds op de voorhand te verontschuldigen bij al de leden voor het eventuele ongemak want mijn modellen verdienen zéker niet meer aandacht,het is enkel de presentatie die meer plaats vraagt. Hopende op uw begrip, Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Dan zal ik dan toch om 8u00 aanwezig zijn voor het helpen opbouwen van de stand! je zal mij herkennen aan mijn rood ferrari klakske! (^_^)
|
||||
|
||||
Ik heb het al in enkele threads aangehaald, en ik herhaal ook hier dat het niet aangewezen is om op onze stand dozen te verkopen. We betalen geen standgeld, en voor de verkoop van kits en aanverwanten wordt een tafelgeld per lopende meter aangerekend. We hebben met de organisatie hieromtrent GEEN afspraken vastgelegd, en we plannen ook niet dit alsnog te doen.
Iedereen gelieve hiermee rekening te houden. Bedankt.
|
||||
|
||||
Ik moet door omstandigheden afzeggen voor beide dagen => ik heb een ongeval gehad met mijn auto. Gelukkig zonder kleerscheuren voor mezelf, maar ik zit voorlopig wel zonder auto. Ik had gehoopt dat ik een oplossing zou hebben vóór dit weekend, maar dat valt dus tegen.
Anyway... (zouden ze bij TopGear zeggen), amuseer jullie! |
|
||||
|
||||
Sennake meldde me net per TF dat hij omstreeks 08:00hr aanwezig zal zijn op zaterdag. Dus eventuele timingsissues op zaterdagmorgen zijn hierbij ook getackeld.
@HHugo: jammer dit te horen, maar voornaamste is dat je zelf ongehavend bent gebleven. Je hebt nu wel belangrijker dingen aan je hoofd dan een modelbouwstand gaan bemannen. ![]()
|
||||
|
||||
@Gert: Geen probleem, we proberen iedereen tevreden te stellen.
@HHugo: Inderdaad jammer, maar het voornaamste is toch dat je geen letsels hebt opgelopen.
|
||||
|
||||
Quote:
En zoals ze in den Limburg zeggen : Soigneer je goed.
|
||||
|
||||
@ Hhugo, als je wil dan kan ik je meenemen hoor op zaterdag? Ik passeer toch in Kortrijk vooraleer ik naar Jabbeke rij...
|
||||
|
||||
Dat is vriendelijk, maar het zal niet nodig zijn. Ik heb deze avond eindelijk de kosten voor herstelling vernomen en die zijn te hoog voor een auto die tenslotte al 9 jaar oud is. Ik zal morgen dus moeten gaan uitkijken naar een andere auto...
|
|
||||
|
||||
Ok, no prob. Gelukkig was het enkel pijnlijk in de portemonnee...
|
|