![]() |
|
|
||||
|
||||
neu, gebruik gewoon uw hand.
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Of voor de verandering richting de andere kant vd zaal gooien!!
![]() BTW: iemand die weet of de wedstrijd onderverdeeld is in verschillende schalen? Ik overweeg mee te doen met een 1/43 model.
WRC-prono 2006 kampioen IRC-prono 2009 kampioen Last edited by vanni; 06-03-2011 at 20:53. |
|
||||
|
||||
Kijk even in de eerste post van deze thread, daar heeft Dominique het wedstrijdformulier bijgezet.
|
|||
|
|||
Scuse me mister!
|
||||
|
||||
Ik heb eens een vraag. Is er van jullie iemand opzoek naar motorrijders figuren in schaal 1/12 van Tamiya? Ik heb er 2 liggen. 1 ervan is in elkaar gelijmd, maar niet gespoten. De andere set zit nog in de gietramen, maar er ontbreken enkele decals. Iemand interesse, laat het me weten, dan breng ik ze mee naar de beurs.
Lesley Last edited by eyckles; 06-03-2011 at 23:13. |
|
|||
|
|||
Voor een Demo had ik het volgende in gedachte;
Ne "aan het oproesten Honda" onderkliederen ![]() Dit wil zeggen dat de enamel,acryl & olieverfkes worden meegebracht. Verder wil ik ook wel de basis uitleggen van stof te plaatsen op een model. Haarlaktechnieken ed is moeilijker wegens té veel materiaal voor nodig. Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Oja, voor Eyckles heb ik decals en een T-shirt liggen dat ik dan zal meebrengen.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Jammer dat ik er niet bij kan zijn, had me ook wel interessant geleken. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()