![]() |
|
|
|||
|
|||
Hoe zat het trouwens met de rest van de kwalifs voor de belkarting ? Als ik me niet vergis waren er toch een aantal banken en andere bedrijven die elk een aantal kwalificatieplaatsen hadden gekocht. Wie is er daarvan bij de gelukkigen ?
|
|
|||
|
|||
Ik ben de lijsten aan het inputten, morgen heb je de lijst met de prekwalificatiepiloten. Axtron was er niet en gaf zijn 20 ritten cado. Zij verwachten wel de 4 plaatsen voor de Belkarting.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat je daar zegt over de bedrijven klinkt helemaal niet logisch. Wat weet een bedrijfsleidertje met keurig pak nu af van een kart. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar 85% van die mensen zitten één keer per jaar in zo'n ding. Je denkt dan toch niet dat die mensen weten of hun kart goed rijdt of niet. De helft duwt constant op de rem! Wat het zakken vullen betreft, daar spreek ik mij niet over uit aangezien ik zoiets daar nog niet heb georganiseerd. Ik ben benieuwd naar wat jij de betere kartings noemt. Niet slecht bedoeld hoor, maar ik zou het wel eens willen weten ![]()
|
|||
|
|||
Geef mij dan maar INKART in Puurs, het is dan voor de MAK misschien wel de grote concurrent (excelsior), maar het gaat er verdomme een stuk beter aan toe. Als ik dan toevallig op verkeerde momenten bij JPR kom, dan kan ik daar nie aan doen hé...ik constateer enkel feiten, en ik niet alleen. Als jullie betere afspraken hebben dan MAK, dan is da vooral jullie verdienste, waarvoor nen proficiat van mijnentwege. jammer dan dat niet iedereen dezelfde condities krijgt. MAK was er dit jaar drie keer aanwezig voor wedstrijden...wa zeg ik, vier keer dus...
Wie er daar zaken organiseert heeft er niks mee te maken Driesco, hoe het gerund wordt, daar gaat het om. Voor mijn part mag de Paus daar ne karting organiseren met al zijn Kardinaals ('t zou nogal een zicht zijn hé...) , dan nog kan je bij mij JPR niet komen goedpraten. En trouwens, da zijn echt niet de grote namen die je daar opnoemt hé. Als ik zie wie er in Action Kart allemaal langskomt, en bij Inkart, daar kunnen ze dus een puntje aan zuigen hé bij JPR...maar da zal dus wel ne reden hebben, en die kennen we dus ondertussen wel... |
|
|||
|
|||
Quote:
Enfin, smaken verschillen, en wellicht zien jullie het anders dan dat ik het zie. Ik denk echter vooral in commerciële termen, gecombineerd met de kwaliteit die je daarvoor krijgt. En met die visie staat JPR dus echt helemaal onderaan mijn lijstje... |
|
||||
|
||||
Quote:
Punt twee, voorlopig heb ik daar (JPR) nog geen condities gevraagd maar gelijk welke karting, nergens krijgt iedereen dezelfde condities. Punt drie, Inkart is DE commerciële karting bij uitstek, hoe komt het dat ze daar een 12u voor 1200 euro verkocht krijgen terwijl je elders een 24u kan rijden voor amper 200 euro meer en dan nog van veel hoger niveau? Als daar 30 teams kunnen inschrijven dan heb je 20 bedrijventeams en 10 teams met piloten die weten wat karting is. Elders schrijven 30 teams in en ze zijn stuk voor stuk zware tegenstanders. Punt vier, wat stoot soms af bij JPR...? Idd, de toon waarmee je aangesproken wordt.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Smaken verschillen altijd, gelukkig maar. Je mag eigenlijk geen kartings met elkaar gaan vergelijken. Je moet elke karting apart bekijken. Dat moet ik zeker doen als ik mijn besprekingen moet maken. Er zijn dingen die kunnen overeenstemmen met een andere karting maar dan nog kan je niet vergelijken. Hier rijden ze met JBK, daar met BIZ, ginder met CRG, ergens anders weer met ALPHA, enzovoort, enzovoort. Reken maar dat dat op zich al verschil uitmaakt en dan spreken we nog niet eens over de ondergrond en de motoren.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Subtiel buiten gezet? Wat had je dan wel uitgespookt?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Euh Didier : bij JPR moet ge niets uitspoken daarvoor zenne, als het hen nie aanstaat kijken ze u wel buiten of vinden ze zelf wel iets uit...tof hé!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook pech gehad gisteren op JPR maar ja, thats racing in indoorkartings... Als je elke keer wil dat je kart voluit gaat moet je in principe een eigen kart kopen. En dan garandeer ik je dat als ik mijn kart afstel en jou er laat mee rijden dat jij zal zeggen dat die niet goed rijd terwijl ik er de beste tijd kan mee klokken. Iedereen heeft een andere rijstijl, ik zou bijvoorbeeld met een kart die naar jouw eisen is afgesteld misschien ook niet deftig kunnen rijden. En dan zwijgen we nog over hoe die karts afzien en de kosten dat dat met zich meebrengt. Als alles tot in de puntjes moet blijven het hele jaar door dan ben je binnen de zes maanden failliet. You want extreme, I'll give you extreme ![]() ![]() Ik ben op kartings geweest waar enkele chassis al drie keer aan elkaar waren gelast ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|