![]() |
|
|
||||
|
||||
Is IDD zeer laag geklasserd. Anderzijds is het ook een jonge kerel die misschien potentieel heeft.
Ik gok op het laatste. Als blijkt dat met goede afstellingen hij vooruit komt, ben ik van plan hem te houden. Zijn loon is "aanvaardbaar" ALS hij prestaties aflevert. Goede piloten kosten teveel geld, en dat is iets wat ik nu niet heb (ook nie in't echt ![]() Kijken wat de volgende races brengen. Enne tnx voor dé info ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hela hela, houd uw gevoeg eh Fordje ![]() Nee serieus, ik heb al tips gekregen van een behulpzame Bart, en ik zal ze vanavond of zo in de praktijk omzetten. Als ik tijd heb. Veel werk namelijk. |
|
||||
|
||||
LOL
![]() ![]() Weer een voor in te kaderen ![]() |
|
||||
|
||||
Mijn reeks is wel heel competitief deze keer 33 staan er al op de grid en met mijn tijd sta ik 22ste. In andere reeksen zou ik 11de staan... Trouwens Fordje de vraag die je stelde op het forum van f1portal; er staat er eentje in uw reeks op -93 miljoen... In het begin van volgend seizoen krijgen we dacht ik toch terug 30 miljoen...
|
||||
|
||||
mensen die zich nog niet gekwalificeert hebben: dringend doen
![]()
|
||||
|
||||
ik w8 momenteel om approved te worden
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
nwe motor, nwe gearbox, nwe remmen....We zullen er eens een lap op geven zie ![]() Ik dacht dat ge nit onder 0 mocht gaan...( Mag ik thuis ook niet van mijn vrouwke) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
- you can only repair your car once, before a race. - if you have a negative amount you cannot buy other parts but you can repair each part up to 30%.
- if you have less then $-15.000.000 then: - you drive the 8 practise laps but you can drive only 1 qualify lap; - you cannot repair/upgrade your car; - before the next race: - you'll lose your Chief Mechanic (if you have one); - your driver Moral will drop to 0; Players in G4 will at the beginning of a Season: 1. Have their account reset to $30.000.000 2. Have their car design reset to level 1; 3. Will loose their driver if the overall is higher then 99. 4. Can only get the $5.000.000 bonus for doing all the races in the previous Season.
|
||||
|
||||
ik ben ondertussen ook toegelaten ... vanavond int laat da spel eens uittesten
airco
|
||||
|
||||
seizoen 9 is begonnen. we zullen er is werk van maken dit jaar
![]()
|
||||
|
||||
Allé vooruit, slechter dan seizoen 8 kan niet...
Es kijken wat mijne nieuwe piloot gaat doen. Game ON !! |
|
||||
|
||||
er is nog tijd hoor nog 199 uur
![]()
|
||||
|
||||
Mijn eerste practice zit er intussen al wel op.
En raar maar waar, nu ik mijn piloot zo goed als de bons wil geven presteert hij precies ineens heel wat beter. Setup is quasi perfect (zegt hij toch ![]() Nu kijken wat mijn collega's in G4f ervan bakken.. Stijn, setup en Quali via mail ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|