![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht je. Cadillac importeur Kroymans (hoofdsponsor -> corvette-europe) heeft moeten lullen als brugman om dat ding de oceaan over te krijgen. Zonder zijn hulp was het ding waarschijnlijk mooi in de US gebleven, ondanks alle centen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik weet toch niet of er op het einde van dit jaar al twee (of zelfs één) C6-R zou verkocht worden eigenlijk. Maar het is natuurlijk te hopen dat het zo wel is, én dat ze richting Hasselt mogen komen ![]() Maarja, zal nog lang wachten zijn voor we hier iets over weten. Thomaske, als de Viper niet tijdig hersteld wordt voor het Racing Festival, dat betekend dus dat wel GLPK dit jaar niet meer in de Belcar zullen zien?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat GLPK volgend jaar met een C5 (of C6)-R in de Belcar zal racen zou wel eens te wijten kunnen zijn aan dat andere gerucht dat circuleert in en rond de paddock. Als ze competitief willen blijven zal de Viper niet meer volstaan waarschijnlijk...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
en wat gaan de Tsjechen er mee doen?
|
||||
|
||||
De Pagani-aap komt dan toch officieel uit de mouw. Altijd al geweten dat ze daar geen tijd en geld meer gingen insteken. Duur grapje geweest...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Weet niet precies hoe 't team heet maar weet wel dat ze een zwarte Ferrari hebben. Als ik met niet vergis een 360 Modena en dat ze ook heel veel brokken maken.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dat betwijfel ik. Maar sluit ik zeker niet uit. Zal er nog eens achter horen.
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|