![]() |
|
|
||||
|
||||
Glpk Viper PT: tijd om Pagani boven te halen ?
Nu de Viper zwaar gehavend is wordt dat misschien de aanleiding om de Pagani boven te halen...? Of de Corvette C5r ook in Belcar ???
|
|
||||
|
||||
De C5-R lijkt me uitgesloten, steeds ombouwen van FIA-spec naar Belcar-spec. Indien het niet meer rendabel is om de Viper opnieuw op te bouwen dan kan de Pagani een optie zijn. Echter de optie: GLPK houdt de Belcar voor bekeken in 2005 lijkt me nog de meest realistische.
Kans op het kampioenschap is nu niet meer haalbaar. Daarnaast kunnen Longin/Kumpen aan een aantal wedstrijden niet deelnemen. Als de Belcar rijdt op Brands Hatch is er ook FIA GT in Brno. Tijdens de 24U v. Zolder is er FIA GT in Ossisleben ![]() Hou je alleen nog het Racing Festival over en eventueel de 24 uur van Zolder met een zeer vernuftig reis- en vliegschema tussen Zolder en Oschersleben.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Volgens mij is ook het meest logische dat GLPK het voor bekeken houdt voor de Belcar 2005, hoe jammer het ook zou zijn
![]() Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Waarom? Ze zouden de resterende races kunnen kijken of de Zonda een potentieel Belcar project is, om daar eventueel resultaten mee te gaan boeken in 2006. En anders heeft Zwaans nog een Viper te koop staan
![]() |
|
||||
|
||||
Haha een Viper nu nog kopen - moet je wel echt stom voor zijn...(maar ik neem aan dat dat een joke was)
![]() De meest logische optie (moest de Viper niet hersteld geraken) is het gewoon voor bekeken houden...maar daar beslissen de sponsors natuurlijk over... Is een beetje geld sparen kan immers geen kwaad - Het gaat goed in FIA GT- Zet alles daar op en laat de Belcar voor wat ze is. Misschien kunnen ze die oude Porsche van Longin bovenhalen voor de 24h om de sponsors te paaien ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Heeft nonkel Hezemans niet nog ergens een Viper staan?
|
|
||||
|
||||
Is die niet naar frankrijk verkocht?
|
|
|||
|
|||
Zou best kunnen (ForceOne?).
|
|
|||
|
|||
misschien heeft David Hart de zijne nog wel
|
|
|||
|
|||
Quote:
want dies namelijk van david hart !! als die nog niet verkocht is ! |
|
|||
|
|||
Volgens mij is deze wagen verkocht.
Mvg |
|
||||
|
||||
Allemaal speculeren natuurlijk.
De Viper mogen we, gezien de schade en de leeftijd van de wagen, vergeten. Die is rijp voor de sloop. Volgens mij zien we GLPK alleen nog maar terug tijdens de 24 Uren. Die wedstrijd is te belangrijk om zomaar te negeren. En het over en weer reizen naar de FIA-GT wedstrijd kan bovendien nog voor een pak extra publiciteit zorgen. Met welke wagen? Wellicht de Pagani (ze gaan die wagen toch niet laten verroesten?), of biedt de Porsche 996 waarmee Longin soms taxi speelt misschien een alternatief? |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
No comment!
Mvg |