![]() |
|
|
|||
|
|||
Idd, der is blijkbaar dus NOG SLECHTER...LOL
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En dan hetgeen ik vergeten was: Dat is dus een verschil van 3,5pk. Reden ze overal maar met minstens 270cc...
|
||||
|
||||
Flitser(en alle andere
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Goede karts, goede catering, gezellige sfeer... De karts zijn zelfs uitgerust met een lap-timer op het stuur. Zeer handig !!! C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Schumivil, Kwestei van elkaar tips te geven; bezoek jij www.kartgrid.be ondertussen eens ![]()
|
||||
|
||||
lol,doe ik regelmatig es ze Flitser,staat trouwens tussen mijn favorieten,da wiste nie hé
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Wist ik niet nee
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Nee,dit is het enige forum dat ik schumivill gebruik,meestal is het F1.Ik heb er nu al een paar in levende lijve gezien,en tegen gekart
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Na alles rustig te hebben doorgelezen kom ik tot enkele conclusies. Mistery heeft op sommige punten overschot van gelijk, op andere dan weer niet. Maar over de karts kan je blijven lullen, over de vriendelijkheid niet en daar heb je overschot van gelijk. Raf en Johan van JPR doen er nochtans alles aan om dat goed te maken. Weeral vragen ze nieuw personeel maar blijkbaar is de mentaliteit van de mensen uit Sint Niklaas niet zo dat de klant op de eerste plaats moet komen. Qua vriendelijkheid kan het inderdaad een stuk beter.
Wat betreft Inkart kan ik enkel vaststellen dat het organisatorisch steeds 200% in orde is maar daar hekel ik Mike Van Hooydonck. Zijn prijzenpolitiek is niet 100% zuiver maar wie ben ik om daar over te oordelen. Als je op sommige momenten zo duur bent is dat niet echt bevorderend voor de autosport, langs de andere kant krijg je waar voor je geld. Laat ons het op het volgende houden, elke baan heeft zijn voor en nadelen en sommige gaan er op vooruit, anderen gaan er op achteruit. Smaken kunnen verschillen, maar prijs kwaliteit denk ik dat JPR nog best meekan op dat gebied. Inkart zit zeker in de top 3 maar vraag me nu niet welke dat de beste baan is, voor mij zijn er meer criteria dan enkel het karten die belangrijk zijn. Ligging, netheid, vriendelijkheid, ondergrond, circuit, inrichting van de zaak, enz.... we kunnen er hier misschien een polleken voor openen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Mijn favo karting!
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Nochthans een leuk circuit dat heel wat mogelijkheden biedt, alleen is het onmogelijk van daar een kart in goede staat te houden wegens de oh zo voorzichtige toeristen ![]() De bespreking vind je hier
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 04-11-2002 at 11:19. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|