![]() |
|
|
|||
|
|||
En dat noemt zich World Series....
![]() |
|
||||
|
||||
Laat ons nu stoppen met zeuren over de slechte berichtgeving i.v.m. de WS aub!
Trouwens van de F3000 kan je niet echt veel meer vinden op het www, ze hebben dan wel hun TVcoverage, maar of die er ook dit jaar zal zijn??? Trouwens sinds enkele weken kan steeds terecht op >>> www.RACINGWORLD.be voor het heetste World Series nieuws!!! (En ja hoor, deze site is in het Nederlands, op eender welke knop je klikt, je zal nooit je Spaanse woordenboek moeten bovenhalen ![]() |
|
|||
|
|||
Aandeelhouder?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar idderdaad ja ik ben sinds een tijdje medewerker van www.RACINGWORLD.be. ![]() Je kan trouwens NU een verslag lezen over de eerste race op de bovenvermelde site! Waarin KTR trouwens prachtig presteerde met een schitterende 4de plaats voor Jouanny en een 10de plaats voor Andre! ![]() ![]() Als jullie aan- en/of opmerkingen zouden hebben over RACINGWORLD.BE , dan mogen jullie die altijd geven hoor! |
|
||||
|
||||
Tom, in je verslagje, erg mooi trouwens, staat er Fuduka terwijl het Fukuda moet zijn maar voor de rest perfect !
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Daar moet ik je enigzins gelijk in geven, maar Engels is wel de nummer 1 taal binnen de autosport.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik vind het zeer triest dan mensen met zoiets kunnen bezig zijn! echt schandalig!
Wat mij erg opviel het voobije weekend op zolder, was dat erg weinig mensen al (free) tickets hadden voor de WS. Ik heb van links en rechts gehoord, dat er mensen waren die reageerden zo van "wow, gewoon een free ticket, en dan nog wel voor de World Series" of "oe, zijn er free tickets voor de WS?". Als ik dan zoiets hoor, dan denk ik zo van "alé, hoe kan dat nu...!" ![]() Bij deze zijn het nog 15 dagen vooraleer we de Dallara Nissan's V6 zullen horen brullen op Terleamen. 19 maal moeten we nog gaan slapen voor de race dag! ![]() Het komt dus kortbij! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb de 25e April de keuze m op Croix-en-Ternois te gaan racen met mijn FV of naar de World Series te komen kijken ... 'k denk toch dat ik de 25e zelf zal rondjes rijden.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
dat er free-tickets waren wist ik al veel langer, maar ben op geen enkele racing show geraakt, en heb dus ook pas free tickets sinds zondag
![]()
|
||||
|
||||
Doet Marc nu mee in Zolder?
|
|
||||
|
||||
Quote: