De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-03-2006, 17:07
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Huudo
Rossi is gewoon iemand met een grote mond - owv zijn zoveelste wereldtitel in de MotoGP? - die ervan houdt om andere uit te dagen.
Best mogelijk dat ik ze gemist heb maar ik heb geen grootspraak gezien van Rossi wat betreft F1.
Grootspraak rond Rossi is er zeker, maar komt die van hemzelf?

En als je je zoals Alonso laagdunkend uitlaat over Rossi, dan daagt hij je idd uit om daden bij je woorden te voegen, zie ik weinig verkeerds in.

Quote:
Dat hij zelf maar al te graag in dingen rondrijdt waar hij beroepshalve niet mee bezig is, is geweten. Mij geeft het zo de indruk van een verwend nestje te zijn, die uit verveling dan maar andere dingen gaat doen.
Het is idd iemand die de dingen met plezier wil doen en uitdagingen zoekt, daar zie ik opnieuw weinig verkeerds in, zijn werkgevers en sponsors ook niet vermoed ik
Vond het erg bewonderingswaardig hoe hij vertrok bij Honda en bewust een mindere motor en grotere uitdaging ging zoeken, die hij ook waargemaakt heeft in zijn eerste jaar.
Waarmee het ook bewezen is dat in MotoGP de rijder nog steeds belangrijker is als de machine.

Quote:
Doet me ook terugdenken aan die ene keer toen hij, met veel tralala, aan de RAC ging meedoen, er al zeer vroeg af ging en toen ook 'weggevlucht' is. Versterkt alleen maar die indruk van verwende gast - geprobeerd, mislukt en dan maar snel weer vertrokken.
Dat leek idd geen groot succes, maar in welke zin gevlucht?
In de zin van geen verdere deelnames? Hebben we hem idd niet meer gezien klopt.
Ik las trouwens onlangs dat hij ergens in Italie McRae geklopt heeft bij een demonstratieduel met WRCs.

Quote:
Rondjes draaien voor het plezier is toch nog altijd wat anders dan rondjes draaien om een machine af te stellen voor te winnen. 't is allemaal larie en apekool heel die poeha over Rossi dit en Rossi dat in de autosport. Pas als hij een vol seizoen meegedraaid heeft in de F1, of in eender welke vorm van autosport, zal je iets zinnings over zijn echte capaciteiten als autoracer kunnen zeggen.
Allemaal waar.
Des te indrukwekkender zal het dus allemaal zijn

Jochie die hoopt dat Rossi gewoon in MotoGP blijft
Reply With Quote
Old 20-03-2006, 17:35
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Iemand uitdagen voor WRC, MotoGP en F1... is dat geen grootspraak?

Quote:
Originally Posted by Jochie
Vond het erg bewonderingswaardig hoe hij vertrok bij Honda en bewust een mindere motor en grotere uitdaging ging zoeken, die hij ook waargemaakt heeft in zijn eerste jaar.
Waarmee het ook bewezen is dat in MotoGP de rijder nog steeds belangrijker is als de machine.
Ah, maar ge hebt mij daar ook nergens iets over horen zeggen he. Op de moto is er wellicht niemand zo goed als Rossi.

Quote:
Dat leek idd geen groot succes, maar in welke zin gevlucht?
In de zin van geen verdere deelnames? Hebben we hem idd niet meer gezien klopt.
Toen de auto gerecupereerd werd op de kp, was Rossi nergens nog te bespeuren... Die zat al op een vliegtuig...

Quote:
Ik las trouwens onlangs dat hij ergens in Italie McRae geklopt heeft bij een demonstratieduel met WRCs.
Boring... bij demo-runs zal het wel niet zo moeilijk zijn, dat is overigens waar het hier telkens over gaat. Demos, plezierritjes, oefenrondjes enz. Zegt toch niks over iemands capaciteiten over een heel kampioenschap, afstellen enz. Aan de hand daarvan hem een grote toekomst toedichten... tja, mij zijn zulke literaire capaciteiten niet gegeven.

Quote:
Jochie die hoopt dat Rossi gewoon in MotoGP blijft
Idd, ben het helemaal mee eens. Dat hij daar maar de virtuoos blijft spelen.

Niks is zo vervelend en pijnlijk om zo een opgeklopte god te zien afgaan in de loop van een kampioenschap. Begrijp me niet verkeerd, opgeklopt, omdat hij magistraal is in MotoGP, en regelmatig scherpe tijden komt draaien in wagens die (door anderen?) piekfijn zijn afgeregeld.

Ben al blij dat de RAC klap hem voor de rest uit het WRC gehouden heeft.

Last edited by Guido; 20-03-2006 at 17:38.
Reply With Quote
Old 21-03-2006, 13:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Alonso vind het niet leuk dat Rossi hem zo aan het pesten is. Pappa Briatore neemt het op voor zijn zoon Alonso, lijkt wel of het McLaren akkefietje tussen die twee is uitgepraat.

Quote:
Fernando never said he would have gone faster than Rossi on bikes," Briatore told Gazzetta dello Sport. "If Valentino wants to set up challenges, let's do them with rope-pulling, trout-fishing and sack-racing.

"It's always Rossi saying he can go fast in cars, but I carry on feeling that he's three seconds slower. Why do I say this? Because he's run in a Ferrari.

www.autosport.com
Heerlijk dat temperament van de mensen rondom de Middelandse zee. Het gaat helemaal nergens over maar het staat welke elke dag op de sites. Wat zal de volgende aflevering van deze soapserie inhouden?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 21-03-2006, 16:17
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Iemand uitdagen voor WRC, MotoGP en F1... is dat geen grootspraak?
In de zin van dat dat bijna niet te regelen valt?
Misschien wel maar die mannen zitten nu eenmaal in een andere positie, verder zie ik er enkel een open uitdaging in.
Ik stoor me meer aan iemand die van onbewezen/ongekende (mogelijke) tegenstanders beweert dat ze minderwaardig zijn.

Quote:
Toen de auto gerecupereerd werd op de kp, was Rossi nergens nog te bespeuren... Die zat al op een vliegtuig...
Wist ik niks van bedankt, wil je zeggen dat hij nog verder had kunnen deelnemen?

Quote:
Boring... bij demo-runs zal het wel niet zo moeilijk zijn, dat is overigens waar het hier telkens over gaat. Demos, plezierritjes, oefenrondjes enz. Zegt toch niks over iemands capaciteiten over een heel kampioenschap, afstellen enz. Aan de hand daarvan hem een grote toekomst toedichten... tja, mij zijn zulke literaire capaciteiten niet gegeven.
Inderdaad en mij ook niet, zie beide reeds in de passage van mijn vorige post welke je laten vallen hebt.

Quote:
Niks is zo vervelend en pijnlijk om zo een opgeklopte god te zien afgaan in de loop van een kampioenschap.
Idd

Gr,

Jochie
Reply With Quote
Old 21-03-2006, 16:33
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

- Meende niet dat Rossi nog verder kon, maar een crew blijft toch altijd bij de wagen tot ze opgepikt worden, of vergis ik mij? Rossi niet dus. Ik ken wel enkele kinderen in mijn omgeving, die goed passen bij de definitie van "verwend nestje" en die net zo reageren. Andermans speelgoedje zelf kapot gedaan, bah, en ze lopen gewoon weg, zonder dat er melding van gemaakt wordt. Zoiets doen die luitjes ook niet, er is altijd wel iemand die hun brokjes dan komt oprapen en eens diep zucht. Hij daagt uit wie hij wil, maar het blijft een verwend kind dat zeer goed aan een gashendel kan draaien, motorbeheersing heeft enz. Dat ie maar blijkt waar ie is en dat ie in zijn vrije tijd maar zoveel mogelijk met andermans speelgoed rondhost. Nu goed, door zo'n gasten krijgen we natuurlijk ons forum volgetikt, niet?

- Wat heb ik laten vallen?

Last edited by Guido; 21-03-2006 at 16:39.
Reply With Quote
Old 21-03-2006, 17:03
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ik zeg jullie : Capirossi wordt dit jaar wk MotoGP en Kawasaki bij de constructeurs. Let op m'n woorden !
Nah, eens over iemand anders.
Old 24-05-2006, 15:32
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Rossi heeft zijn beslissing genomen:
Quote:
Rossi says no to Formula One
By Michele Lostia May 24th 2006, 13:00 GMT

MotoGP champion Valentino Rossi has ruled out driving in Formula One in the near future, ending months of speculation about his plans.
bron: www.autosport.com
Reply With Quote
Old 26-05-2006, 11:29
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Et vwalla. Hij heeft de beste beslissing genomen - en al helemaal in de ogen van de motoliefhebbers - want er zijn beslist nog uitdagingen genoeg in de MotoGP, niet alleen dit jaar maar ook volgend jaar met de 800cc 's . Hij heeft alleszins laten zien dat hij beslist goed met een F1 uit de voeten kan en ik denk niet dat hij eigenlijk nog iets te bewijzen heeft. Trouwens, er is toch niks leuks aan die F1 en die opgeklopte paellavreter....die zal al een vuil onderbroek hebben op een 125cc, laat staan dat ie met een MotoGP iets zou kunnen doen...

Ach, ik sprak maanden geleden al van mijn overtuiging dat Rossi in 2007 op een Duc zit en die kans wordt bij deze alleen maar groter.
Reply With Quote
Old 28-05-2006, 18:21
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Mocht MS volgend jaar alsnog blijven rijden, zie ik ook niet in hoe Rossi had toegestemd in de rol van diens knechtje.
Old 29-05-2006, 08:29
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mario
Mocht MS volgend jaar alsnog blijven rijden, zie ik ook niet in hoe Rossi had toegestemd in de rol van diens knechtje.
en ik zie niet hoe hij sneller zou zijn dan MS.. zeker niet in zijn eerste seizoen, en dan nog meteen f1 komaan. er zijn mannen met meer talent wat het ook meer verdienen op races te mogen rijden in de f1 zoals hamilton, paffett, kovalainen, dividson (lijkt me nu ook wel rijp voor races), wurz,....
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 08:53
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally Posted by smiley
en ik zie niet hoe hij sneller zou zijn dan MS.. zeker niet in zijn eerste seizoen, en dan nog meteen f1 komaan. er zijn mannen met meer talent wat het ook meer verdienen op races te mogen rijden in de f1 zoals hamilton, paffett, kovalainen, dividson (lijkt me nu ook wel rijp voor races), wurz,....
Dat was mijn punt niet.
Wat jij beweert, is best mogelijk en dan zal Rossi de eerste zijn om dat te beseffen, maar iemand met zijn palmares gaat niet in een F1-wagen stappen om zich door zijn teammaat belachelijk te laten maken. Bovendien zijn die twee qua persoonlijkheid antipoden en hebben ze beide een groot ego. Ik zie ze eigenlijk niet samenwerken en Rossi evenmin als voetveeg van Schumacher.
Old 29-05-2006, 09:31
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Ik zeg jullie : Capirossi wordt dit jaar wk MotoGP en Kawasaki bij de constructeurs. Let op m'n woorden !
Nah, eens over iemand anders.
En voorlopig lijkt dit niet eens zo utopisch !
Old 01-06-2006, 21:45
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Hij blijft nog een jaartje bij Yamaha : http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/moto...es/5036492.stm
Old 02-06-2006, 21:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Hij blijft nog een jaartje bij Yamaha :
En daarna?

Quote:
MotoGP Valentino Rossi says he is likely to switch to four-wheel racing in the future, but has hinted it will not be in Formula One.

"In the future I am sure that I will do car racing, but maybe not Formula One."

www.autosport.com
We kunnen dus nog even vooruit met deze thread Hij schijnt F1 serieus overwogen te hebben na de succesvolle testen op Fiorano en Mugello........echter, na de test van Valencia was hij genezen van zijn F1-droom. Volgens zijn eigen woorden was hij toch een maatje te klein voor de F1.

Zoiets durft niet iedereen te zeggen over zichzelf. Toch een sterk punt van die Rossi.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 10-11-2008, 21:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

En jawel, 2 jaar verder zit Rossi weer in een F1!

Quote:
"There's no secret about Valentino Rossi testing the Ferrari F2008 on November 20 and 21," said Domenicali. "Everyone can attend. The Mugello celebrations must go on."

http://www.autosport.com/news/grapevine.php/id/72061
Een WRC-deelname schijnt ook dichtbij te zijn voor Rossi. Dacht de rally van Engeland.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules