![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens speculeren, dat is ook een vorm van publiciteit ![]() Gaan we dan: Sponsor is Daikin.........voorkeur voor dames achter het stuur. Nou daar is niks mis mee. Team achter Daikin Racing is Van de Velde Racing........ Leuk team, maakt geen wagens maar doet aan koop of huur......... Pa van de Velde doet iets met BMW voor het dagelijkse leven............. Nou, dan denk ik dat ik wel een leuke boodschappen-wagen weet voor die dames met een extra licht-knopje op het dashboard ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Als het klopt wat ik heb gehoord geef ik 2 tips, 5 en Nurburgring ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
paddock en tribune zijn inbegrepen
|
|||
|
|||
Quote:
Met nummer 5 reed de RTM Porsche in Duitsland toen de Belcar daar te gast was. Op de 5de plaats eindigde toen de Porsche Bi Turbo van Wauters - Wauters. Om het gokken compleet te maken viel de Volvo S40 daar uit in de 5de ronde ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bedoel je misschien de BMW 120 d die vijfde eindigde in de 24 h Nürburgring ?
![]() |
|
||||
|
||||
Op raceresults nergens een spoor van tijden ofzo.. Nu, ben net wel daar geweest en dacht daar te horen dat zoals verwacht en niemand die anders zou durven denken
![]() |
|
||||
|
||||
op racingworld.be staan tijden en foto's
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
De Corvettes maakten het bont, kat en muis-spelletje tijdens de kwalificaties, 'surplassen' bijna!!
Hun teamverantwoordelijke wordt opgetrommeld door de wedstrijdleiding! ![]() |
|
||||
|
||||
Ivm met die 5 - Nurburgring, mooi giswerk he GP
![]() Ivm de race zelf, door vervoer probleem zit ik dus nog steeds in Zemst en word men eerste Belcar race dan nog maar wat uitgesteld,... Mooie 4de plaats in 1ste kwalificatie voor de Wouter's met de Viper ![]() |
|
||||
|
||||
De startorde:
1. (#7) GLPK Racing – Corvette C5-R – 1:28,125 2. (#1) SRT – Corvette C5-R 3. (#12) Laudi Racing – Stealth B6 4. (#5) Eurotech Racing – Marcos LM600 5. (#8) AD Sport - Chrysler Viper GTS-R 6. (#21) Prospeed Competition – Porsche 996 GT3 RS 7. (#23) GS Motorsport – BMW E46 GTR V8 8. (#38) CEO Racing/PSI Experience – Porsche 996 GT3 RSR 9. (#67) Rüdiger Noll – Audi RS4 10. (#33) G&A Racing – Mosler MT900 R Bron: http://www.racingworld.be/nieuws/354...-Stealth!.html |
|
|||
|
|||
Ik merk net dat er een Audi RS4 meedoet vandaag (foto op racingworld.be) Ik volg Belcar totaal niet, dus kan iemand mij wat meer vertellen over deze wagen? Ik zie dat het om een Audi A4 B6 gaat. Daar bestaat geen RS4 versie van, dus dat is al raar. Rijdt de wagen met 4WD (verboden?), FWD of RWD (bestaat niet in standaard Audis)?
|
|
||||
|
||||
Quote:
En hij daar in klasse 4 rijd (wagens + 3000cc). Voor de rest kan ik je er geen info over geven, site van team vind ik ook niet direct... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Amai die RS4 beschikt over 680pk, nu begrijp ik waarom deze in top 10 gekwalificeerd staat. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|