![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#4
|
||||
|
||||
Dit is nu eens een perfect voorbeeld van
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13297
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
T'is alleen de vraag of ze ALLE deelnemers dit schriftelijk meegedeeld hebben. |
#8
|
||||
|
||||
Toch blijf ik bij mijn standpunt: maak die snelle Corvette's toch niet trager!
SRT en GLPK hebben er hard aan gewerkt om ze zo snel te krijgen, en dan vooral SRT om hun wagen competief op te kunne stellen tegenover die van GLPK... Vind dat men beter de 'zwakkeren' kan helpen ivm restrictoren groter te maken, achtervleugels groter etc... ipv onze TOP wagens in ons 'nationaal' GT kampioenschap te 'verzwakken'... Stel dat RACB dit toch niet wilt doen dan zit er niets anders op dan de Vette's spijtig genoeg 'trager' te maken, en dit liefst al vanaf BMR. En ivm die tijd dat ze moeten krijgen voor als er zo een uitspraak wordt gedaan ivm aanpassingen van reglement zoveel dagen voor de volgende race... als dit zo is, en dat is het dus zoals we lezen in het reglement, vind ik dit toch wel 'dom' van RACB dit nu aan te kondigen. ALs er niet genoeg tijd voor is kondig het dan gewoon aan na de BMR... |
#9
|
|||
|
|||
De trageren sneller maken of de snelleren trager maken heeft toch hetzelfde effect: de snelheid wordt meer gelijk
![]() |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
btw die van JMT die worden tegen BMR nog sneller, ze zouden 5 seconden sneller draaien op Spa na hun testen en wijzigingen die ze hebben gehouden. Last edited by Viper GTS-R***; 20-06-2006 at 11:57. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat het huidige snelheidsverschil toch aan de reglementen ligt, ze of verdenk je SRT er van vorig jaar (toen het verschil een pak kleiner was) maar half werk geleverd te hebben? waarschijnlijk niet
__________________
|
#15
|
||||
|
||||
Maar op die manier is er voor GLPK of SRT toch ook geen fun meer aan? Bedoel, ik zou mij toch gaan vervelen als ik het hele jaar door het moet opnemen tegen één concurrent.
Ik volg ook wel de stelling van Raceboy ivm de Porsches of andere wagens sneller maken. Bedoel, je kan wel een krachtige wagen hebben, maar je moet die ook nog de baas kunnen. Niet makkelijk om de vele pk's op de piste te houden als je dat niet gewoon bent. Je moet die snelheid er nog kunnen uithalen ook... Last edited by Belle; 20-06-2006 at 15:07. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|