De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-06-2006, 16:06
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Vie live results http://www.raceresults.nu/uitslagen/...ve-results.htm te zien dat Mike de SRT C5-R ook onder de 1.30 stuurt, wat David echter niet kon...
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 16:46
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Mooi, Kris is met de Viper terug op 4de plek na de Porspeed Porsche voorbij te gaan. Wel jammer van dat slipmaneuvertje van Koen, 35 seconden verloren + al die trage rondens tot aan de bandenwissel door die afgeslete banden (door die slip). Zonder dit alles was hij pak dichter bij de Marcos, maar eerlijk gezgd met Goossens achter de Marcos had Kris of Koen het niet kunnen afmaken...
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 17:06
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

En ja dan gebeurt het in de laatste seconden van de race
Koen mis't zen bocht, weet niet juist hoe het komt want ze toonde het beeld toen hij er al in zat ofwel heb ik telaat gezien... is hij er nog uitgeraakt met hulp of ... en worden ze nog in de lijst opgenomen??
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 18:35
fox fox is offline
De Paddock Rookie

Kris reed achter op de Porsche van Penders en kwam daarna vast te zitten in de grindbak. Spijtig want het was een mooi wedstrijd van de Viper.

Last edited by fox; 29-06-2006 at 18:42.
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 19:08
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by fox
Kris reed achter op de Porsche van Penders en kwam daarna vast te zitten in de grindbak. Spijtig want het was een mooi wedstrijd van de Viper.
Voor zover ik kon zien (zag het van vooraf) ondernam Kris een poging om aan de binnenkant er voorbij te gaan maar moest hij bij het uitremmen te fel remmen en ging dan rond. Beetje zoals Koen voorhad in het begin van de race alleen reed Koen rechtdoor en wilde Kris nog insturen, maar dat was er te veel aan.

Wel beetje lomp dat hij probeerde om via het grind gedraaid te geraken. Als hij gewoon via de tarmac van de pitlane gereden was dan had hij waarschijnlijk niet vastgezeten. Maja "als, als" dat deed hij dus niet .

Dat Kris tegen Penders porsche reed leek me alvast niet het geval. Volgens mij was er geen contact.

Wat ik wel straf vond was dat de porsche van oa Kurt Thiers (nr 17) na de safetycar procedure de deur dicht gooide voor de SRT Corvette in de Jacky Ickx
Old 29-06-2006, 19:18
fox fox is offline
De Paddock Rookie

Zat op de tribune aan de Jacky Ickx en dacht te zien dat de snuit van de Viper wat omhoogkwam.
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 19:30
vertigo's Avatar
De Paddock Regular

Sluit niet uit dat er contact zou kunnen geweest zijn. Je ziet natuurlijk ook niet alles vanop 1 plaatsje. Maar die wagen van penders leek me toch geen last te hebben van een tikje ofzo, en tegen zo een rotvaart dat Kris daaraan voorbij schoot zou hij wss toch wel wat scheef zijn gegaan. Maar goed zullen het wel zien als het op tv komt . In ieder geval was ik aangenaam verrast dat ze het toch aardig goed deden met die viper.

Last edited by vertigo; 29-06-2006 at 19:46.
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 20:05
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Marc Goossens goes USA !

Vandaag liet Marc Goossens in een interview met ondergetekende tijdens de live uitzending van HIBN.tv reeds verstaan dat hij groot nieuws had. Na de wedstrijd gaf Goossens verdere uitleg. In 2007 treedt de Gelenaar aan voor een volledig Grand AM kampioenschap, met daarnaast nog een NASCAR programma. In het Grand AM kampioenschap zal Marc ploeg vormen met zijn vriend en vroegere teamgenoot Jim Matthews, uiteraard met een wagen van Bill Riley, zowat de mentor van Marc de afgelopen jaren.

E.e.a. heeft sympathieke Marc dan ook doen besluiten om te verhuizen naar de USA! Dit is gepland voor eind januari/begin februari 2007. Dit jaar treedt Marc nog aan in een NASCAR Nextel wedstrijd en tijdens de Grand AM race in Watkins Glenn (een race van 9 uren). Meer nieuws hierover zal ongetwijfeld weldra volgen op de diverse websites en in de geschreven pers.

Van mijn zijde: voor Marc Goossens !

Mvg,
Dries DS
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 20:51
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by vertigo
Sluit niet uit dat er contact zou kunnen geweest zijn. Je ziet natuurlijk ook niet alles vanop 1 plaatsje. Maar die wagen van penders leek me toch geen last te hebben van een tikje ofzo, en tegen zo een rotvaart dat Kris daaraan voorbij schoot zou hij wss toch wel wat scheef zijn gegaan. Maar goed zullen het wel zien als het op tv komt . In ieder geval was ik aangenaam verrast dat ze het toch aardig goed deden met die viper.

Ik heb de wagen van Penders na de wedstrijd aan het podium gezien en er was wel degelijk schade aan de achter bumper. Kris was zeker niet happy met dit voorval en is direct na de koers bij Rudi verhaal komen halen.
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 21:16
vertigo's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by jeep
Ik heb de wagen van Penders na de wedstrijd aan het podium gezien en er was wel degelijk schade aan de achter bumper. Kris was zeker niet happy met dit voorval en is direct na de koers bij Rudi verhaal komen halen.
de hele achterkant was een (beetje?) ingedeukt kan dat? Alé dat zag ik toen de wagen binnenkwam. Maar dat had niets met dat laatste incident te maken volgens mij, dat was van wat eerder als je het mij vraagt. Want de laatste 2 rondes hebben die 2 kerels haasje over gespeeld dus zal wss elders ook wel wat gebeurd zijn. Ben wel benieuwd welk verhaal hij ging zoeken bij Rudi.... .
Old 29-06-2006, 21:21
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik was verbaasd over de opkomst tijdens deze weekdag. Er was meer volk dan ik had verwacht. 't Zal ook met het goede weer te maken hebben. Ik heb me alvast goed vermaakt, alleen de uitslag was weer erg voorspelbaar
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 21:54
Viper GTS-R***'s Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by vertigo
de hele achterkant was een (beetje?) ingedeukt kan dat? Alé dat zag ik toen de wagen binnenkwam. Maar dat had niets met dat laatste incident te maken volgens mij, dat was van wat eerder als je het mij vraagt. Want de laatste 2 rondes hebben die 2 kerels haasje over gespeeld dus zal wss elders ook wel wat gebeurd zijn. Ben wel benieuwd welk verhaal hij ging zoeken bij Rudi.... .
Heb horen zeggen dat het Rudi was die Wauters aantikte...
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 22:00
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS
Vandaag liet Marc Goossens in een interview met ondergetekende tijdens de live uitzending van HIBN.tv reeds verstaan dat hij groot nieuws had. Na de wedstrijd gaf Goossens verdere uitleg. In 2007 treedt de Gelenaar aan voor een volledig Grand AM kampioenschap, met daarnaast nog een NASCAR programma. In het Grand AM kampioenschap zal Marc ploeg vormen met zijn vriend en vroegere teamgenoot Jim Matthews, uiteraard met een wagen van Bill Riley, zowat de mentor van Marc de afgelopen jaren.

E.e.a. heeft sympathieke Marc dan ook doen besluiten om te verhuizen naar de USA! Dit is gepland voor eind januari/begin februari 2007. Dit jaar treedt Marc nog aan in een NASCAR Nextel wedstrijd en tijdens de Grand AM race in Watkins Glenn (een race van 9 uren). Meer nieuws hierover zal ongetwijfeld weldra volgen op de diverse websites en in de geschreven pers.

Van mijn zijde: voor Marc Goossens !

Mvg,
Dries DS
De Grand-am race is in Miller Motorsport park in Utah.
De Grand-am race in Watkins Glen was zijn vorige race.
Old 29-06-2006, 22:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Dries DS
Vandaag liet Marc Goossens in een interview met ondergetekende tijdens de live uitzending van HIBN.tv reeds verstaan dat hij groot nieuws had. Mvg,
Dries DS
Het leven van een coureur kent ook zijn minder leuke kanten !
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-06-2006, 22:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Ik merk net dat er een Audi RS4 meedoet vandaag
Die wagen is al vaker te gast geweest in de Belcar. Dacht tijdens het Racing Festival te Spa in 2004. Rudiger Noll was daarvoor vaker te zien met zo'n Audi Quattro, het klassieke model.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules