![]() |
|
|
||||
|
||||
Vie live results http://www.raceresults.nu/uitslagen/...ve-results.htm te zien dat Mike de SRT C5-R ook onder de 1.30 stuurt, wat David echter niet kon...
|
|
||||
|
||||
Mooi, Kris is met de Viper terug op 4de plek na de Porspeed Porsche voorbij te gaan. Wel jammer van dat slipmaneuvertje van Koen, 35 seconden verloren + al die trage rondens tot aan de bandenwissel door die afgeslete banden (door die slip). Zonder dit alles was hij pak dichter bij de Marcos, maar eerlijk gezgd met Goossens achter de Marcos had Kris of Koen het niet kunnen afmaken...
|
|
||||
|
||||
En ja dan gebeurt het in de laatste seconden van de race
![]() Koen mis't zen bocht, weet niet juist hoe het komt want ze toonde het beeld toen hij er al in zat ofwel heb ik telaat gezien... is hij er nog uitgeraakt met hulp of ... en worden ze nog in de lijst opgenomen?? |
|
|||
|
|||
Kris reed achter op de Porsche van Penders en kwam daarna vast te zitten in de grindbak. Spijtig want het was een mooi wedstrijd van de Viper.
Last edited by fox; 29-06-2006 at 18:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel beetje lomp dat hij probeerde om via het grind gedraaid te geraken. Als hij gewoon via de tarmac van de pitlane gereden was dan had hij waarschijnlijk niet vastgezeten. Maja "als, als" dat deed hij dus niet ![]() Dat Kris tegen Penders porsche reed leek me alvast niet het geval. Volgens mij was er geen contact. Wat ik wel straf vond was dat de porsche van oa Kurt Thiers (nr 17) na de safetycar procedure de deur dicht gooide voor de SRT Corvette in de Jacky Ickx ![]() |
|
|||
|
|||
Zat op de tribune aan de Jacky Ickx en dacht te zien dat de snuit van de Viper wat omhoogkwam.
|
|
||||
|
||||
Sluit niet uit dat er contact zou kunnen geweest zijn. Je ziet natuurlijk ook niet alles vanop 1 plaatsje. Maar die wagen van penders leek me toch geen last te hebben van een tikje ofzo, en tegen zo een rotvaart dat Kris daaraan voorbij schoot zou hij wss toch wel wat scheef zijn gegaan. Maar goed zullen het wel zien als het op tv komt
![]() Last edited by vertigo; 29-06-2006 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Marc Goossens goes USA !
Vandaag liet Marc Goossens in een interview met ondergetekende tijdens de live uitzending van HIBN.tv reeds verstaan dat hij groot nieuws had. Na de wedstrijd gaf Goossens verdere uitleg. In 2007 treedt de Gelenaar aan voor een volledig Grand AM kampioenschap, met daarnaast nog een NASCAR programma. In het Grand AM kampioenschap zal Marc ploeg vormen met zijn vriend en vroegere teamgenoot Jim Matthews, uiteraard met een wagen van Bill Riley, zowat de mentor van Marc de afgelopen jaren.
E.e.a. heeft sympathieke Marc dan ook doen besluiten om te verhuizen naar de USA! Dit is gepland voor eind januari/begin februari 2007. Dit jaar treedt Marc nog aan in een NASCAR Nextel wedstrijd en tijdens de Grand AM race in Watkins Glenn (een race van 9 uren). Meer nieuws hierover zal ongetwijfeld weldra volgen op de diverse websites en in de geschreven pers. Van mijn zijde: ![]() Mvg, Dries DS |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb de wagen van Penders na de wedstrijd aan het podium gezien en er was wel degelijk schade aan de achter bumper. Kris was zeker niet happy met dit voorval en is direct na de koers bij Rudi verhaal komen halen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik was verbaasd over de opkomst tijdens deze weekdag. Er was meer volk dan ik had verwacht. 't Zal ook met het goede weer te maken hebben. Ik heb me alvast goed vermaakt, alleen de uitslag was weer erg voorspelbaar
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
De Grand-am race in Watkins Glen was zijn vorige race. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|