![]() |
|
|
|||
|
|||
Hej Wim ,
Veel te lang geleden dat wij elkaar nog eens gezien hebben ! ![]() Ik kom nog eens af !!! (k'zal eerst bellen éh) Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Ik blijf vol verwondering volgen!
|
|||
|
|||
Update 3 maart,
Wegens men "handicap" enkel wa "bruut" werk gedaan. De ondergrond is gemaakt in evergreen. Hierop of beter hierin komt het eigenlijke grondwerkske. ![]() Aangezien de methode en/of te gebruiken materialen ook nog niet vast staan/stonden ook hiermee een test gedaan. Eens het grondwerk opgebouwd wordt ,meer uitleg hierover. ![]() ![]() Tot de volgende, Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Gert, het is nog veels te vroeg om uwen tuin aan te leggen.
![]()
|
|||
|
|||
@ Johny ; Nee nu net niet sé ,het is nu dé moment om een herfsttuin aan te leggen!
![]() Ondertussen hebben de onderdelen die op het grondwerkske komen hun laagske verf gehad. De pics; ![]() ![]() da was't Grtz, G ![]() |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Gert, heeft een hoog realistisch gehalte
![]() Mag ik je 1 ding adviseren? ik neem aan dat het hoopje onderdelen onder nummer 24 reserve onderdelen zijn? Mocht dat zo zijn, laat dan het wiel van de geit achterwegen, die combineert niet met de auto zelf. |
|
|||
|
|||
Hej broeder,
Uw advies...gaat in de wind geslagen worden... De onderdelen die er liggen zijn geen reserve onderdelen van de Ford maar dingen die er achter gelaten zijn na een vorige race. Dat ik onderdelen van de geit daarvoor gekozen heb maakt eigenlijk een 'link' met dat model... Evenals het met olie besmeurde blik van BP wat dan weer een link maakt met die firma. (als je begrijpt wat ik bedoel) Momenteel ben ik bezig aan het eigenlijke grondwerk. (moet nu een uurke drogen) Straks de pics. Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
geniaal gevonden !
![]() |
|
|||
|
|||
T'werk van vandaag;
![]() ![]() ![]() Wat dient er nu nog te gebeuren? Het grondwerk verder afwerken, (details schildren) Het dashbord & stuur in den auto steken. en da zal't dan wel geweest zijn denk ik. 5 maand voor den deze is meer dan genoeg geweest, Op naar het volgende project dan ! Grtz, G ![]() Last edited by gert mertens; 04-03-2011 at 20:35. |
|
||||
|
||||
Tja, ik kan hier natuurlijk op iedere post van je WAUW liggen roepen maar daar heb je natuurlijk ook geen ene fuck aan. Maar ik vind wat je doet prachtig en het word hoog tijd dat ik je eens live aan het werk kan zien. Ik begin hoe langer hoe meer het "dat wil ik ook kunnen" syndroom te ontwikkelen.
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Hej Philip,
Tuurlijk is da nie de bedoeling ! De reden van het veelvuldig posten is gewoon om een zo volledig mogelijk beeld te geven van de opbouw. (en t'is een soort naslagwerk,ook voor mezelf) Volgende week moet em af zijn ! Blijft gij gerust af en toe es komen kijken zonder "WAAAAW" te roepen... T'ja en over da zelf willen doen... Het Béste voorbeeld is onzen Dominique éh ! (t'is eigenlijk al lang geleden dat hij nog es wa gepost heeft van zenne Honda,zou het werken moesten we hem via deze weg wa aanporren? ![]() DOEN ! Grtz, G ![]() Last edited by gert mertens; 05-03-2011 at 11:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar nu ge het er over hebt, ik zal in de komende dagen nog eens wat posten. Heb natuurlijk niet stil gezeten. Geduld manne, ne goeie modelbouwer heeft geduld nodig ![]() Quote:
![]()
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 05-03-2011 at 11:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
Allee, ik zal 't ook nie zeggen dan. Ga dan maar gewoon mijn toetsenbord volkwijlen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
eeft er ier iemand ne vod?
|
|