De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 15-04-2005, 10:11
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
DTM round 1: Hockenheimring

De eerste vrije training is begonnen: http://live.dtm.de/

De machtsverhoudingen zullen eindelijk duidelijk zijn.
Reply With Quote
  #2  
Old 15-04-2005, 11:29
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Uitslag van de eerste vrije training:
Pos. Nr. Fahrer Rnd. Zeit Rückst.
1. 3 Paffett/GBR 27 1:35.785
2. 16 Mücke/GER 23 1:35.928 00.143
3. 5 Kristensen/DEN 21 1:35.929 00.144
4. 14 Abt/GER 20 1:36.040 00.255
5. 4 Alesi/FRA 21 1:36.056 00.271
6. 2 Tomczyk/GER 21 1:36.070 00.285
7. 7 Schneider/GER 14 1:36.145 00.360
8. 1 Ekström/SWE 19 1:36.232 00.447
9. 20 Spengler/CAN 27 1:36.282 00.497
10. 19 Stippler/GER 25 1:36.318 00.533
11. 8 Häkkinen/FIN 30 1:36.387 00.602
12. 21 Green/GBR 23 1:36.540 00.755
13. 12 Reuter/GER 24 1:36.676 00.891
14. 15 Kaffer/GER 28 1:36.777 00.992
15. 9 Fässler/SUI 26 1:36.938 01.153
16. 6 McNish/GBR 19 1:36.981 01.196
17. 11 Aiello/FRA 23 1:36.984 01.199
18. 17 Margaritis/GRE 23 1:36.999 01.214
19. 10 Frentzen/GER 22 1:37.009 01.224
20. 18 Capello/ITA 13 1:37.347 01.562

De DTM website is nog wat in de war (er is niet mis met de omzetting van startnummer naar piloot; de piloten van vorig jaar worden weergegeven): http://www.dtm.de/ergebnis.de.php?fi...nen=2005-04-17
Reply With Quote
  #3  
Old 15-04-2005, 11:33
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Mercedes en Audi voorin en Opel tamelijk achteraan. Dit toont nog maar eens aan dat Mercedes en Audi niet alles hebben laten zijn tijdens de testdagen.

Ik verwacht dat een Mercedes rijder dit weekend zal winnen. Hockenheim is altijd een Mercedes circuit geweest (omwille van hoge topsnelheid).
Reply With Quote
  #4  
Old 15-04-2005, 11:35
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Lekker close allemaal!
Reply With Quote
  #5  
Old 15-04-2005, 11:39
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Volgens http://www.dtmmagazine.com/news/2005/04-15-a.html zijn er een aantal wijzigingen gebeurd aan de nieuwe Audi sinds Spa; bv. uitlaat meer naar voren geplaatst.
Reply With Quote
  #6  
Old 15-04-2005, 12:23
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
reuter heeft (vind ik) weer de mooiste opel livery
http://www.autosport-forum.nl/files/04-15-a1-l_132.jpg

tja die eerste tes...t 2de en 4de oude auto's..
hmm ik wacht tot morgen na de superpole...

Last edited by smiley; 15-04-2005 at 12:42.
Reply With Quote
  #7  
Old 15-04-2005, 12:58
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by smiley
2de en 4de oude auto's..
Oude wagens zullen dit jaar een stuk competitiever zijn dan de vorige jaren (door wijziging van het mininumgewicht). Ik vermoed dat 2004 wagens geregeld puntjes kunnen sprokkelen (de beste piloten rijden natuurlijk met nieuwe wagens).

Meer foto's: http://www.dtm.de/fotoalbum.de.php?id=119 en http://www.adrivo.com/dtm/bildergale...2&ID_event=198

Last edited by gwyllion; 15-04-2005 at 13:34.
Reply With Quote
  #8  
Old 15-04-2005, 13:41
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
McNish is zijn deur onderweg kwijt geraakt.


Het is ook zeer duidelijk te zien dat de uitlaat een stuk naar voor verschoven is. Vergelijk maar eens met deze foto van de testdagen in Spa.
Reply With Quote
  #9  
Old 15-04-2005, 13:46
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Ook een "flap" bijgekomen tussen voorwiel en uitlaat en een extra opening onder de achterste deurklink.
Reply With Quote
  #10  
Old 15-04-2005, 13:56
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Het verplaatsen van de uitlaat lijkt een zeer late beslissing. Het body werk achter de uitlaat is maar rap rap rap gefixt.
Reply With Quote
  #11  
Old 15-04-2005, 14:01
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Binnen 20 minuten start de volgende testsessie die opnieuw 1,5 uur zal duren. Traditioneel wordt in de 2de sessie aan de kwalificatie setup gewerkt; de tijden zullen dus waarschijnlijk enkele seconden zakken. Ik ben benieuwd.
Reply With Quote
  #12  
Old 15-04-2005, 14:02
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Gewoon een plaat gemaakt om het vorige gat te bedekken. Inderdaad zeer raar dat ze er nu nog mee afkomen.
Reply With Quote
  #13  
Old 15-04-2005, 15:27
John Winter's Avatar
John Winter John Winter is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 74
Quote:
Originally Posted by gwyllion
Het verplaatsen van de uitlaat lijkt een zeer late beslissing. Het body werk achter de uitlaat is maar rap rap rap gefixt.
Wat een onzin! Je denkt toch niet dat Audi op Spa al haar kaarten al op tafel gaat leggen?
Reply With Quote
  #14  
Old 15-04-2005, 15:45
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by John Winter
Wat een onzin! Je denkt toch niet dat Audi op Spa al haar kaarten al op tafel gaat leggen?
Toch denk ik van wel. Dit is de auto van McNish die getoond werd op de Hamburg voorstelling.

Waar is de uitlaat?

Bij Audi zeggen ze trouwens letterlijk dat ze dit jaar zo laat mogelijk begonnen zijn met ontwikkeling van de nieuwe wagen.
Quote:
The development of the new Audi A4 DTM began immediately after the close of the 2004 DTM season, the roll-out was held on schedule on 14th February 2005 in southern Spain. "2004 was our first season in the DTM," explains Project Leader Stefan Aicher. "That's why it was so important to be able to start testing as soon as possible last season. This time we started as late as possible to enable us to incorporate all the data up to, and including, the last race in 2004 into the new project. Our target was to develop the best possible car on which only detail work could be carried out before the start of the season."

Last edited by gwyllion; 15-04-2005 at 15:54.
Reply With Quote
  #15  
Old 15-04-2005, 15:56
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Uitslag van 2de testsessie:

Pos. Nr. Fahrer Rnd. Zeit Rückst.
1. 5 Kristensen/DEN 31 1:34.949
2. 4 Alesi/FRA 30 1:35.501 00.552
3. 21 Green/GBR 24 1:35.537 00.588
4. 1 Ekström/SWE 29 1:35.578 00.629
5. 3 Paffett/GBR 31 1:35.760 00.811
6. 14 Abt/GER 24 1:35.776 00.827
7. 16 Mücke/GER 28 1:35.972 01.023
8. 7 Schneider/GER 26 1:36.030 01.081
9. 10 Frentzen/GER 25 1:36.124 01.175
10. 8 Häkkinen/FIN 30 1:36.145 01.196
11. 11 Aiello/FRA 23 1:36.196 01.247
12. 20 Spengler/CAN 33 1:36.210 01.261
13. 18 Capello/ITA 34 1:36.404 01.455
14. 2 Tomczyk/GER 25 1:36.422 01.473
15. 12 Reuter/GER 27 1:36.568 01.619
16. 17 Margaritis/GRE 18 1:36.579 01.630
17. 9 Fässler/SUI 29 1:36.606 01.657
18. 19 Stippler/GER 27 1:36.635 01.686
19. 15 Kaffer/GER 24 1:36.738 01.789
20. 6 McNish/GBR 23 1:36.918 01.969

McNish (en sommige andere DTM rookies) moet blijkbaar nog wat wennen aan DTM Het laatste uit de wagen knijpen is niet zo simpel.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.