![]() |
|
|
||||
|
||||
***Touring Cup 2005 - race 2 foto's***
Hier enkele teasers van de 2de manche van de ZSC & de ZTC.
SC: ![]() ![]() TC: ![]() ![]() ![]() Ik weet dat de foto's niet van de beste kwaliteit zyn, maar dat ligt aan men toestel. Dit is maar een gewoon klein ding van om & by de € 100. |
|
||||
|
||||
Meer fotos van de groene mini in de ZSC vind je hier:
http://users.skynet.be/bk258442/ZSC20050424 Race-groeten, Jo |
|
|||
|
|||
Op sommige momenten ging het er wel heel warmpjes aan toe.
![]() |
|
|||
|
|||
Lol, ferme foto Johnny. Toevallig heb ik ook zo ene
![]() We kunnen zeggen dat wij de enige zijn hé. Mvg |
|
|||
|
|||
hihi Nice one
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Onverantwoord dat die gast nog zolang heeft rondgereden & dan ook nog op de ideale lijn!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hij zei dat hij alleen rook zag maar geen vuur. Dus had hij niet verwacht dat hij een oliespoort zou achter laten.
Mvg |
|
|||
|
|||
Last edited by Thomaske; 27-04-2005 at 16:26. |
|
||||
|
||||
Eindelijk dat stofje uit mijn fototoestel kunnen halen waardoor ik geen goede foto's heb kunnen nemen bij het NRF. Dan maar de 2e TC wedstrijd als primeur op mijn site!
Enkele foto's: ![]() ![]() ![]() Meer op www.ottooke.tk |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi, Ik heb u daar zien lopen. Je had een vestje aan met RACESHOTS op de rug gedrukt. Had ook een hele boel foto's getrokken, maar ondertussen is mijn harde schijf gecrascht en foetsie met de foto's. ![]() Ik was dienen dikken met nen D70 in zijn pollekes (van een vriend), is wat anders dan mijn minoltaken s414 |
|
||||
|
||||
We waren daar inderdaad aanwezig met 2 fotografen. Onze derde fotograaf was op dat moment de BTCS in Frankrijk aan het volgen
|
||||
|
||||
Quote:
Het was nen jonge gast. Zeg nu niet dat ge alle drie nog jong zijt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|