![]() |
|
|
||||
|
||||
ALDI-Péécéé *w00t*
Okay, het is een feit: Aldi is GEEN Pc-winkel.
Okay, het is een feit: Aldi is niet meteen een winkel voor de elite van de maatschappij. Er zijn duidelijk mensen die hun te goed voelen om er een voet binnen te zetten. Maar MAN MAN MAN, wat staat er WEER een droomPC in hun buitenkansjes ! Geniet even mee van dit wonder der hedendaagse techniek: Quote:
![]() ![]() Voor degenen die niet te 'beschaamd' (sic) zijn om aldi binnen te gaan, en op zoek zijn naar een nieuwe pc die niet te duur is, DAARHEEN EN SNEL WAT ![]() GeForce 3 en Pentium 4 voor zo'n prijs dzuje ! En begin nu niet met 'slechte kwaliteit' want een pentium 4-chip is nog altijd van Intel zelf bij mijn weten, en alle onderdelen zijn dingen die je bij de plaatstelijke computerwinkel evengoed koopt. KOPEN DIE BAK VERDORIE ![]()
|
||||
|
||||
kan ik 52000 fr lenen?
|
|
||||
|
||||
Ga naar uw bank....
![]()
|
||||
|
||||
euhhh, er is 1 probleem, ik ben nog maar een studentje en zoveel geld staat er nie op mijn rekening
|
|
||||
|
||||
ik ga een pc kopen, maar pas in juli, en die zal er zeker nier meer zijn....
|
||||
|
||||
Quote:
P4 @ 1800 Mhz SDRAM @ 133 Mhz 1800/133 = 13,53 geheugen is maw 13,5 keer trager dan processor!! niet dat dienen PC niet gaat draaien zene, maar ne P3 1 GHZ met snel geheugen kan evensnel zijn als dat baksel!! Helaas is het gemiddelde aldi-publiek niet slimmer om door te hebben dat hier zware addertjes onder het gras zitten!! ook een geforce 3 TI200 oogt mooi!! maar meer dan een vertraagde geforce 3 is het ook niet!!! tel daar da
|
||||
|
||||
Quote:
P4 @ 1800 Mhz SDRAM @ 133 Mhz 1800/133 = 13,53 geheugen is maw 13,5 keer trager dan processor!! niet dat dienen PC niet gaat draaien zene, maar ne P3 1 GHZ met snel geheugen kan evensnel zijn als dat baksel!! Helaas is het gemiddelde aldi-publiek niet slimmer om door te hebben dat hier zware addertjes onder het gras zitten!! ook een geforce 3 TI200 oogt mooi!! maar meer dan een vertraagde geforce 3 is het ook niet!!! tel daar dan nog mijn grote voorkennis van aldi-PC's bij (heb er al heel wat hersteld): - kapotte HD's - te zwakke koeling - hopeloze case - en zo nog wat van die mankementjes!! ik blijf bij mijn advies!! Koop een PC in een PC-winkel (bv PCdirect ) En zelfs dan hoeft een PC niet superveel duurder te zijn!! Je geeft misschien 5000 BEF meer uit, maar je bent dan wel voor een lange tijd vrij van kopzorgen!! airco
|
||||
|
||||
Quote:
Bleh ![]()
|
|||
|
|||
![]()
'het gemiddelde aldi-publiek' : flauwe en onjuiste opmerking
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mja ok,
is wel een zware veralgemening, en op dat vlak heb je gelijk!! Ik bedoel enkel dat de grote massa niet doorheeft dat ze eigenlijk zo geen schitterende zaak doen!!! Ze zijn in de waan dat ze een super-computer kopen omdat daar staat 1,8 Ghz, terwijl de realiteit heel wat minder fraai is!!! airco
|
|||
|
|||
ik meen dat de pc van Aldi best een goed machientje is voor een doordeweeks gebruiker. Die wil een spelletje kunnen spelen en wat muziek maken.
PS : ik heb toch al positieve klanken gehoord wat betreft de dient na verkoop van die aldi-machientjes, zowel HW als SW. btw, ik heb geen aldimachientje, maar kon via het werk van ons madam aan een degelijke bak geraken van Elsevier-training. |
|
||||
|
||||
mja,
der zullen der best wel bij zijn, die goe draaien, en blijven draaien!!! moja, spreek dan ook mor uit eigen ervaring he!! airco
|
||||
|
||||
Quote:
prijs = 54589 Bef ok weliswaar 3000 BEF duurder, maar het maakt de PC van den aldi dan ook belachelijk!!! hij is 400 Mhz trager, maar heeft wel geheugen dat op speed is!! dus da verschil valt helemaal weg!! en dan 2 7200RPM harddisk die ge in raid 0 zet, dan moogde prestatielevel +40% tellen zene!! de cd-writer is mor nen 12 speed, mor de 45 seconden zullen da ook nie maken zekers!! airco
|
||||
|
||||
Quote:
en als het dan van AMD mag zijn hebben we dit machien!!! nog krachtiger dan het vorige, goedkoper dan de PC van den Aldi!! Wa wilde nog meer ???? en dan hebben we het over kwaliteit's stuff!!! om bv uwen geforce 3 te nemen, reken mor da gainward het neusje van de zalm is op vlak van grafische kaarten!! airco
|
||||
|
||||
Heb toch wel een vraagske, t' gaat me nu nie om het machien, maar om de software: Die kost toch ook wat geld of nie ???
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|