De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rittensport
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 27-06-2005, 02:16
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
3° Nachtuilenrit 2005

De 3° Nachtuilenrit zal niet, zoals op sommige kalenders nog staat, plaats vinden op 1/10/2005 maar wel op 24/09/2005.

Meer info : http://www.omloopvanvlaanderen.be/Na...ederlands.html

C U
Reply With Quote
  #2  
Old 21-09-2005, 22:34
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Johan en ik zijn ondertussen ingeschreven.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #3  
Old 22-09-2005, 00:33
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Ruzie gehad met verzekering ... wagen is eventjes niet verzekerd

Zal dus de Wheels worden.
Ik vraag mij af hoe Werner dat gaat doen ...
Reply With Quote
  #4  
Old 22-09-2005, 02:15
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Ann en ik zijn uiteraard ook ingeschreven.

C U
Reply With Quote
  #5  
Old 27-09-2005, 00:24
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
En, is er een verslagske in de maak???
Reply With Quote
  #6  
Old 27-09-2005, 01:20
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by jan
En, is er een verslagske in de maak???
We hebben precies fans

C U
Reply With Quote
  #7  
Old 27-09-2005, 01:21
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Na een drukke agenda, in zeven haasten naar Roeselare. In de sporthal van het Orthopedagogisch Centrum Sint-Idesbald werden we goed ontvangen. Na de administratieve plichtplegingen konden we nog even verbroederen met onze strijdmakkers Johan en Werner. Zij moesten al vroeg van start om 19.01 uur. Terwijl wij de briefing nog eens nalazen, werd het al snel 19.29, tijd om van start te gaan met de verbindingsrit van 14.2 kilometer. Zonder al te veel problemen de start TK gevonden en om 19.57 uur van start.

Weer bevonden we ons in een mooie streek, waar het echter al vroeg donker werd. Dit gecombineerd met de hoge maïs op de veldwegeltjes maakten de rit er weer niet gemakkelijk op. Al moet er worden toegegeven dat ook hier nogal veel gebruik werd gemaakt van "grote" wegen, waarop we nogal wat verkeer tegenkwamen en het nu en dan goed opletten was. Bovendien stoorde het een beetje dat de deelnemers soms tot drie maal toe over hetzelfde traject moesten. De ene keer bol-pijl de andere keer ingetekende lijn. Dit maakt het rijden wat saai... Na een keer goed de boer opgegaan te zijn, kwamen we vervolgens op een road-book situatie die niet kon bereden worden. Later bleek dat een tractor door zijn as was gegaan en het traject versperde voor meerdere uren. Gelukkig was de organisator snel ter plaatse om de deelnemers terug op het juiste spoor te zetten. Iedereen geraakte uiteraard ruim achter op de ideale rijtijd, wat sommigen deed besluiten om rallysnelheden te gaan aannemen. Na ruim twee en een half uur aankomst van deel 1 en konden we opnieuw beginnen aan een verbindingsrit van ongeveer 10 kilometer. Een deel 1 dat nogal lang was en verbindingsritten van meer dan 20 kilometer, maakten van deel 1 een vermoeiende bedoening.

Bij de aankomst in de sporthal had de organisator reeds de beslissing genomen dat de rijtijd en de maximum toegestane tijd, vervielen omwille van het probleem met de tractor.

Zonder verbindingsrit gingen we vanuit de sporthal van start voor deel 2. Al van in het begin werden we geconfronteerd met moeilijke situaties. Gezien het feit er een zelfstempelcontrole stond konden we ons niet te veel permitteren. Na wat twijfelen toch het goede traject gekozen. Even nadien gevolgd door een dubbele fout van de navigator. In het road-book stond een T-rechts gevolgd door T-links. Omdat ik al een beetje te veel vooruit aan het kijken was, las ik T-links in plaats van T-rechts. Bij T-links moesten we het straatnaambord als controle schrijven. Ik zag quasi onmiddellijk mijn fout in maar had de controle al geschreven. Gezien dit onmiddellijk op het controleblad was, betekende dit al zeker 30 punten. Het is niet de eerste keer dat ik dit voor heb en heb besloten om vanaf nu met een kladblad te gaan werken. Het heeft ons namelijk al heel wat controles gekost dit jaar... Ik had het mezelf en mijn co al eerder beloofd maar nu doe ik het echt. Deel 2 was slechts een kleine 30 kilometer. In tegenstelling tot de ruim 60 kilometer en de verplichte verbindingsrit van deel 1.

Het ruime verschil in afstand, en tijd uiteraard, tussen deel en 1 deel 2 was een minpuntje op deze voortreffelijk georganiseerde rit. Zeker eentje om te herhalen.

Resultaat :

In deel 1 blijkbaar 2 controles gemist geen punten voor de tijd gezien de annulatie.
In deel 2 de hiervoor omschreven controle gepakt en 4 punten voor de tijd.

Deel 1 : plaats 9 met 60 punten.
Deel 2 : plaats 21 met 34 punten.

Rit : plaats 11 met 94 punten.

Onze andere paddockers : Johan en Werner

Deel 1 : plaats 11 met 90 punten.
Deel 2 : plaats 2 met 1 punt.

Rit : plaats 9 met 91 punten.

Tot in Begijnendijk op 12/11/2005

C U
Reply With Quote
  #8  
Old 28-09-2005, 17:51
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
In het eerste deel een beetje (veel) ongeconcentreerd begonnen. En dus al direct stomme fouten gemaakt.
Nadien verliep het beter. Toch nog een foutje begaan op een pleintje (meest rechtdoorlopende weg), maar tevreden na het slechte begin.
Bij het begin van deel 2 blunderden we nog meer dan in deel 1. Met het gevolg dat we terug naar de start gereden zijn en opnieuw begonnen.
Verder verliep dit deel uitstekend.
Over het algemeen tevreden over ons resultaat, maar de les om van in het begin alert te zijn is nu wel geleerd (hoop ik ).
De rit zelf zat goed in elkaar. Enkel het gebruik van grote wegen en daar op zoek gaan naar het juiste baantje om in te rijden, vind ik persoonlijk minder geslaagd.
Op naar de volgende.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.