![]() |
|
|
||||
|
||||
Ralf is aan het testrijden.......
03/12 F1: Ralf Schumacher rijdt in op file
KEULEN - De Duitse Formule 1-piloot Ralf Schumacher is afgelopen weekend op een snelweg nabij Keulen ingereden op de staart van een file. Bij het ongeluk is een vrouw licht gewond geraakt. Drie auto's raakten beschadigd. Of Schumacher schuld heeft aan het ongeval, moet nog worden uitgemaakt. bron www.hbvl.be En ik dacht dat men tot den 1e januari geen testritten mocht maken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
alle chassis moeten crashtests ondergaan hebben voor 1 maart he
![]()
|
|||
|
|||
Eerst BURNS betrokken in een crash, nu Ralf............... Die mannen hebben precies last van ontwenningsverschijnselen.
En eigenlijk heb ik daar ook last van. Neen geen ongeval gehad, maar het seizoen kan mijn part niet snel genoeg beginnen. C U |
|
||||
|
||||
Ralfke kan wel is zijn rijbewijs kwijt zijn voor enkele maanden
http://www.crash.net/news_detail.asp...5&language_id=
|
||||
|
||||
mja, da zal wel ewa overdreven zijn zekers!! Kweenie zene, tis blikshade + 1 licht gewonde!!! Ga me nu nie wijsmaken dat ze daar iemands rijbewijs ettelijke maanden voor gaan afpakken!!! Ok, kunnen maybe wel, maar effectief doen ?!?
airco
|
||||
|
||||
tis de 2de keer he in australie was ook al vandatte
|
|||
|
|||
Quote:
Een verkeersongeval met gewonden is en blijft een correctioneel feit namelijk : "Onopzettelijke slagen en verwondingen". Als dit gepaard gaat met onaangepast of roekeloos rijgedrag, dronkenschap, vluchtmisdrijf enz, kunnen de gevolgen ernstige gevolgen aannemen, met zelfs een effectieve gevangenisstraf. Nu, niemand van ons kent de echte omstandigheden van het ongeval van RALF, en niemand van ons kan de echte gevolgen inschatten. Laat ons afwachten. Trouwens als ik me niet vergis heeft men geen rijbewijs nodig om F1 te rijden, dus in die zin : geen probleem. C U |
|
||||
|
||||
mja ok, maar vermits de pers al zegt dat het een licht gewonde is, en pers over het algemeen de neiging heeft om zaken ietske te overdrijven, veronderstel ik dat het allemaal wel zal meevallen!!!
we'll see!! airco
|
|||
|
|||
Boete van 10.000 euro voor Ralf Schumacher
De Duitse Formule 1-piloot Ralf Schumacher, is veroordeeld tot een boete van 10.000 euro voor een ongeval dat hij op 30 november van vorig jaar veroorzaakte op de autosnelweg in de buurt van Keulen. Hij reed in een file met zijn BMW in op een andere auto. Een persoon raakte daarbij geblesseerd en drie auto's beschadigd. Schumacher reed op een nat wegdek en met een beperkt zicht veel te snel. bron : BELGA C U |
|
||||
|
||||
lol
waar hebde dezen thread ineens teruggevonden ... nice work pascal
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
En het is weer van dat :
Quote:
Tja het is ook maar een mens ... bron : F1Racing.nl C U |
|
||||
|
||||
ondertussen heeft de Oostenrijkse politie gezegd dat een groot deel van de persberichten overdreven zijn. Ralf Schumacher zou inderdaad gecontroleerd zijn, maar het zou niet zo dramatisch zijn als in heel wat persberichten wordt voorgesteld.
airco
|
||||
|
||||
80 ? Ik heb gehoord dat je er maar 50 mocht rijden.
|
|