![]() |
|
|
|||
|
|||
Skoda in het WRC, 2005 maar vooral 2006
Het stond al op pitstop.tv: WRC - Colin McRae dicht bij Skoda voor Wales
En nu is het officieel bevestigd (op wrc.com): Skoda signs McRae for Rally GB Voorlopig blijft het bij een eenmalig optreden, maar als het is succes wordt, kan er misschien wel een vervolg aan gebrouwen worden. Hopelijk kan McRae het ware potentieel van de wagen eens laten zien en zo de Volkswagen/Skoda top overtuigen om te blijven investeren in het WRC programma. |
|
||||
|
||||
McRae zal alleszins voor een primeur gaan zorgen. De eerste zware sortie van een Skoda.
![]() |
|
|||
|
|||
De Skodas zijn dit jaar al geregeld in het decor gereden. En de laatste rallies kiezen ze dan zelfs om geen gebruik te maken van SupeRally en zo kosten te besparen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
phie-oew, ik wilde alleen maar zeggen dat de kans groot is dat, Colin kennende, hij de eindmeet niet haalt. Is niet belangrijk hoor wie nu de eerste Skoda plooide...
![]() |
|
||||
|
||||
Off topic: de crash van Schwarz in de Monte Carlo dit jaar was aan relatief lage snelheid, maar hij ging toch ook over de kop.
|
|
||||
|
||||
Dat Colin voor Skoda gaat rijden, daar kijk ik niet van op. Het verrast me wel dat Grist weer plaatsneemt naast Colin. Tmoe zijn dat ze weer vriendjes zijn zeker?
![]() |
|
||||
|
||||
Heerlijk nieuws!
McRae vlijft in mijn ogen nog altijd een van de meest getalenteerde rallypiloten ooit! En zonder twijfel een van de spectaculairste! Hopelijk komt hij weer aan de bak, want al die onbekende eendagsvliegen vind ik maar nix eigenlijk! No offense guys! Greetz |
|
|||
|
|||
McRae zal ook in Australie de 2de Skoda besturen
![]() Nu maar hopen dat Skoda in 2006 ook nog actief is in WRC. Dan zou McRae wel eens full time voor Skoda kunnen rijden. Een deel van het budget zou wel eens van Red Bull kunnen komen. Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Volgens wrc.com zou Schwarz volgend jaar de team manager van een prive Skoda Red Bull team kunnen worden.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Een samenvatting van de prive-Skoda geruchten op wrc.com
Quote:
|
|
|||
|
|||
website van RED Motorsport: http://www.redworldrallyteam.com/
|
|
|||
|
|||
Sven Smeets bevestigt dat ze een aanbieding van Skoda gekregen hebben. Momenteel is er nog niks getekend omdat ze de deal met Citroen/Kronos proberen rond te krijgen.
bron: WRC - Duval en Skoda (pitstop.tv) |
|
|||
|
|||
Jan Kopecky heeft shakedown met Skoda Fabia met passieve diffs gedaan. Dit betekent dat het Red Bull Skoda team een MF1 team kan worden: 2006 spec wagen, punten voor manufacturer kampioenschap en ervaren piloten (die de afgelopen jaren ooit punten gescoord hebben) toegelaten.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Het zal niet lang meer duren voor alles duidelijk wordt...
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|