De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-09-2005, 15:12
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Uitslag eerste oefensessies in Brands Hatch: http://www.f1world.be/a1gp.php?id=11719_0_13_0_C

Verschil tussen Scott Speed en Nelsinho Piquet amper 6 duizendsten. Dat belooft voort weekend
Reply With Quote
Old 23-09-2005, 18:55
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Tweede oefensessie:
http://www.verstappen.nl/nieuws/6090.html

Verstappen is in 1e sessie door Libanon van de baan getikt:
Quote:
Bij de tweede code rood was Nederland betrokken. Op het moment dat Jos Verstappen naast de auto van Libanon reed, week de Libanese coureur van zijn lijn af en raakten de auto's elkaar. De Libanees schoot half over de auto van Jos heen en dat betekende opnieuw een code rood. De schade voor Jos viel uiteindelijk mee, alleen een beschadigde voorvleugel. Het voorval gebeurde een minuut of tien voor tijd, waardoor Nederland het aan tijd ontbrak om nog een keer de baan op te gaan.
http://www.verstappen.nl/nieuws/6089.html
Reply With Quote
Old 23-09-2005, 21:28
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
In de tweede sessie hebben ze maar 7 ronden gereden. 3.4s trager dan brazilië toch ook wel iets mis denkik.

Reply With Quote
Old 23-09-2005, 21:37
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb begrepen:
Verstappen is pas laat de baan opgegaan in sessie 2 vanwege het repareren van de wagen. Op het moment dat men weer een snelle tijd wilde gaan zetten was het opnieuw code rood.
Reply With Quote
Old 24-09-2005, 11:32
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Die achtervleugel kon echt niet lelijker zeker?
Reply With Quote
Old 24-09-2005, 14:06
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Scapa
Die achtervleugel kon echt niet lelijker zeker?
De voorvleugel, achtervleugel en motorkap zijn even wennen...

3e training:
http://www.verstappen.nl/nieuws/6092.html
Reply With Quote
Old 24-09-2005, 18:51
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Kwalificatie:
1. Brazilie
2. Nieuw Zeeland
3. Frankrijk

14. Nederland

Volledig resultaat: http://www.a1gp.com/results/QP_Standing.pdf

Verassend is het resultaat van Nieuw Zeeland, Mexico en vooral Pakistan. Teleurstellend is het resultaat van Amerika, Italie, Nederland (had zo rond plek 8 verwacht) en Duitsland.
Reply With Quote
Old 25-09-2005, 14:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

"We " zijn als allereerste gespind in de allereerste ronde van deze nieuwe serie Tevens eerste uitvaller in deze nieuwe klasse. Hebben we toch een primeur te pakken...........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-09-2005, 15:18
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Da's inderdaad jammer. Was het Zuid-Afrika die hem van achteren aan heeft getikt? Het verbaasde me dat er in die eerste paar bochten niet meer botsingen waren.

Er waren wel weinig inhaalacties.
Reply With Quote
Old 25-09-2005, 16:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Wow, wat een start van de hoofdrace........links en rechts schuivers en klappers. Verstappen van plaats 25 naar plaats 11 in 2 rondjes!! Inmiddels al op P7.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-09-2005, 17:09
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Mooie race! Na de enigzins teleurstellende sprint race was deze de moeite waard.

Na een goede inhaalrace is Verstappen mooi 7e gefinished!
Nieuw-Zeeland heeft trouwens ook een gpede inhaalrace gedaan.

En Piquet is een klasse apart.

De pitstops zien er wel wat knullig uit vind ik. Het opkrikken van de wagens en banden wisselen gaat niet echt soepel.

De reclames op RTL zijn wel een beetje aan de lange kant, verder was de uitzending ok.
Reply With Quote
Old 25-09-2005, 17:28
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

prachtige race jammer vann die sprintrace maar verstappen heeft zich prachtig teruggevochten naar die 7de plaats. de crash was prachtig heel veel inhaalacties (door die powerboost ) en een geweldige winnaar. volgend weekend lausitzring met verstappen die daar al 12 rondjes heeft gereden dus dat kan leuk worden
Reply With Quote
Old 25-09-2005, 17:52
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by FIRE
De reclames op RTL zijn wel een beetje aan de lange kant, verder was de uitzending ok.
Niet klagen, hier in België hebben we helemaal niks van A1 GP kunnen zien
Reply With Quote
Old 25-09-2005, 18:16
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Autofan
Niet klagen, hier in België hebben we helemaal niks van A1 GP kunnen zien
Dat weet ik en ik heb op zich niks tegen reclame. Alleen voor mijn gevoel waren de reclames vroeger bij F1 een stuk korter en dat vond ik prettiger. Ik heb liever 2x een kort reclameblok als 1 lang blok.
Reply With Quote
Old 25-09-2005, 23:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by FIRE
De pitstops zien er wel wat knullig uit vind ik. Het opkrikken van de wagens en banden wisselen gaat niet echt soepel.
Dat viel mij ook al op.............zo langzaam allemaal. Ok, we zijn (waren) F1 bandenwissels gewend maar e.e.a. zag er idd knullig uit. Best raar als je weet dat zowat 100% van de teammedewerkers ervaren gasten zijn uit de F3, GP2 of World Series.

Op de site van de A1GP kan ik geen "sportief reglement" ontdekken maar als ik de commentator goed verstaan heb mogen er 6 mensen werken aan een wagen tijdens een bandenwissel. Heb volgens mij toch regelmatig gezien dat er bij enkele teams een 7de en 8ste persoon actief waren.

8 of 10 personen lijkt mij inziens ook beter. Met 6 man (2 met de krik en 4 aan de slag met de banden) blijven de oude banden te lang in de pitstraat staan. Lijkt me nogal gevaarlijk bij het wegrijden. Als ze er twee of vier extra mensen kunnen bijzetten om die oude banden weg te pakken moet e.e.a. al sneller uitzien op TV.

Wat betreft spektakel: Een dikke overwinning voor de A1GP op de F1 vandaag...........spektakel werd wel enigzins veroorzaakt door de ietwat mindere goden in het veld. Die Rus zag ze links en rechts voorbij vliegen.......waarna hij besloot om maar zelf een pirouette te maken.

Daarnaast nog een aanslag gezien van Italië op Libanon (toch gek dat we over landen praten i.p.v. de coureurs ) waarbij de Libanezen er een prachtige "barrel-roll" van maakten. De onboardbeelden waren spectaculair te noemen van deze crash.

De vraag is: Hoe lang blijft de Sjeik dit spelletje leuk vinden? Want erg veel sponsornamen kon ik niet ontdekken op de wagens
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules