![]() |
|
|
||||
|
||||
WIP : Xsara 1/43 Heller
het is intussen al een tijdje geleden dat ik hier nog eens langskwam, maar ik wou nog even wat foto's plaatsen. Een tijdje geleden ben ik eens begonnen met de Xsara 1/43 Heller en ben gisteren begonnen met het spuitwerk. Deze foto's volgen later maar hier enkele van het interieur.
Origineel Bijgewerkte zetels Afgewerkt (maar intussen ook al met zelfgemaakte rolkooi) meer voor later... |
|
||||
|
||||
Om het wat overzichtelijk te houden, is het de gewoonte hier dat we per onderwerp/model een nieuwe thread starten. Als je bij een volgend model daar ajb rekening mee zou willen houden.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mooi begin trouwens. |
|
||||
|
||||
Goeie start: mooi werk geleverd aan het interieur.
|
||||
|
||||
Eindelijk nog eens de tijd gevonden om wat verder te doen aan dit model.
Zonet nog wat spuitwerk geleverd (met hulp van pa ![]() zelfgemaakte kooi de kas eerst in het wit en afgeplakt voor het rood kas in het rood terug afplakken en blauw spuiten resultaat van het spuitwerk het blauw toont op de foto's mss wat te licht, fel maar is door de flits. kben eigenlijk best tevreden met het resultaat want kvond het niet zo simpel ik hoop morgen nog een beetje verder te kunnen doen en zondag het model af te werken...we zullen zien want met eindejaar en blok... |
|
||||
|
||||
Knappe cockpit voor een 1/43! Ik zou het niet direct kunnen denk ik. Mag ik vragen wat jij gebruikt om je gordelriemen te maken?? Ben dat ook van plan te doen in m'n Loix-206, maar weet nog niet met wat of hoe juist... Cockpit is vollop in de werken, binnenkort open ik wel een topic hierover.
Wat me verder opvalt, is de rolkooi niet met ietsje te dikke buizen gemaakt of vergis ik me? ![]() Succes!
|
||||
|
||||
Wat betreft die gordelriemen, ik gebruik van die plastieklinten zie rond dozen gespannen zijn (ik weet nu niet of je weet wat ik bedoel
![]() Ja, de rolkooi is mss iets te dil voor een 1/43, maar ik gebruik er tandenstokers voor en eens de kas erop staat valt dit toch zo niet meer op. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de rest ziet het er allemaal prima uit! 1/43 is nu niet meteen de gemakkelijkste schaal om op te werken.
|
||||
|
||||
Spuitwerk ziet er netjes uit!
|
|
||||
|
||||
Voila ze, gisteren en vandaag toch nog wat tijd gevonden om nog een beetje verder te werken.
Gisteren nog een netje achter de bumper en onder de motorkap gehangen, bumpers en rooster bevestigd. Deze morgen spoiler en lichten geplaatst en zonet begonnen met enkele decals en de zwarte lijnen op het dak. Ik denk wel dat ik in de loop van deze week dit model zal kunnen afwerken. meer foto's volgen dan... |
|
||||
|
||||
Ziet er heel proper uit!
|
||||
|
||||
Klopt Domi, is knap gewerkt op 1/43. Altijd moeilijke schaal vind ik...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
voila ze, eindelijk is hij af! kheb nog vlug enkele foto's getrokken dus zie hier het resultaat.
ik zie nu wel dat de antenne rechtsachter wat scheef staat maar is al terug recht geplooid ![]() het resultaat mag er best zijn denk ik, zo zie je maar dat je van een goedkoop Heller-modelletje toch iets moois kan maken. Mijn volgende wordt zeker terug een Heller, maar ik denk dat ik dan eens een andere TK neem, iemand ideeën? Alle commentaar en tips zijn welkom! |
|
||||
|
||||
Heel mooi, die 1/43's van heller van blijkbaar nog mee.
|
|