![]() |
|
|
|||||||
|
|||||||
Hart spreekt, altijd goed voor een ferme uitspraak!
In de Start van de maand november staat een mooi interview met David Hart. De beste kerel is altijd wel goed voor leuke, heldere en pittige uitspraken. Omdat niet veel Paddockers het blad Start zullen lezen hieronder een kleine bloemlezing:
Waarom reed Hart in 2004 met de SRT C5-R tijdens de 24 uur van Zolder en daarop volgend een volledig seizoen 2005? Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Want ga maar na, de AM DB9 komt op de markt voor privateers. Er zullen enkele snelle 550's ter beschikking komen. Daarnaast is GM in zijn nopjes met de overwinning van SRT in de 24 uur van Zolder. Na het stilvallen van het DTM voor GM/Opel hebben ze daar nog wat teams over die weleens konden uitwaaien naar enkele sterke nationale kampioenschap. Aangezien België zowat Heimat is voor de Duitsers acht ik die kans ook aanwezig. Ja, Hart zet de tongen weer in beweging. De man die het rijden met zijn Viper omschreef als: "Lekker strepen trekken" ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Is inderdaad wel een leuk interview en hij durft zich uit te spreken (hij is natuurlijk ook in een posititie (€€€) dat hij dat kan).
Die opmerking over Creation vind ik wel interessant. |
|
||||
|
||||
![]()
Hey,
Nu het hier toch over David Hart gaat... David is tijdens de Belcar Masters gevolgd door een camera-ploeg (met presentator). De presentator sprak met een Nederlands accent. Weet iemand voor welk programma David is gevolgd? Ik had helaas geen tijd om het even te vragen aan de mensen. Maar ben wel benieuwd naar het resultaat. Misschien herkent iemand de presentator op de foto: |
|
|||
|
|||
RTL Autosport?
Regionale omroep? |
|
||||
|
||||
http://www.topspeedtv.nl/
![]() edit: filmpje vd Masters staat er blijkbaar nog niet op, maar blijkbaar waren ze tijdens de 24u van Zolder ook te gast, best wel amusant filmpke!
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 30-10-2005 at 19:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt. Dat filmpje over de Marcos Racing is ook super. Een kijk in het atelier van Cor Euser Sorry, off topic... |
|
|||
|
|||
Inderdaad leuke reportage over Cor Euser en z'n bedrijf. Hoeveel race versies van de Mantis en LM600 zijn er ongeveer gebouwd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ook een Nederlandse piloot toevallig ... |
|
||||
|
||||
Ik heb ergens vernomen dat Hart het SRT team helemaal heeft overgekocht, als je ook kijkt bij de deelnemerslijst in het programmaboekje van de Masters staat er niet SRT maar Hart.
|
||||
|
||||
Quote:
In het kader van: "Hou een C5R op het circuit" lijkt me dat wel een gezonde ontwikkeling. Al eens een kijkje genomen op www.davidhartvastgoed.nl ? Niet slecht voor iemand die begonnnen is met het verkopen van gebruikte wagens.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Of hij kan natuurlijk uitwijken naar de LMES ofzo. En denkt gij mss dat SRT hem volgend jaar niet meer zou (kunnen) inzetten? Ik heb allesinds nog niets gehoord over een overname door Hart.
|
|||
|
|||
Niet meer in Zandvoort?
Kwam ik David Hart niet tegen in Zandvoort afgelopen Zaterdag.Hij reed mee in een Porsche voor het winter endurance kampioenschap.Als ik het goed heb werd hij derde.
|
|
||||
|
||||
Heeft Hart SRT nou echt overgenomen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|