![]() |
|
|
|||
|
|||
Oproep aan alle TC teams!!!!!
Aan de hand van onderstaande zou 1 minuut stilte voor de wedstrijd zeker een hart onder de riem zijn voor de familie die enkele kilometers verder één van de onzen ten grave brengt.
Gisteren meldden we jullie het overlijden van onze medewerker en bestuurslid Peter Zeelmaekers. Ondertussen mochten we reeds vele reacties ontvangen van vrienden, sympathisanten, teams en rijders. Het is voor de familie van Peter echter onmogelijk om iedereen persoonlijk uit te nodigen tot het bijwonen van de uitvaartplechtigheid. Er werd dan ook beslist om de gegevens aangaande de uitvaart en de gebedswake via dit kanaal kenbaar te maken aan de velen die hun medeleven betuigen. Gebedswake: vrijdag 11 november 2005, om 19.00u in de St-Jobkerk te Bolderberg (Heusden-Zolder) Uitvaartdienst: zaterdag 12 november 2005, om 10.30 in de St-Jobkerk te Bolderberg (Heusden-Zolder) (Na de gebedswake en vóór de uitvaartplechtigheid is er tevens de gelegenheid om een laatste groet te brengen.) Volgens de timing die ik heb begint de wedstrijd voor ZTC om 11.40. Waarom gaan we met alle piloten na de training om 10.30 niet even naar Bolderberg in raceoverall om een laatste groet te brengen?. Hoeft maar 5 minuten te duren, maar zal voor Peter en zijn familie zeker een hart onder de riem zijn. Om 10.30 einde training - even naar Bolderberg - om 11.00 terug Ik hoop dat men dit op de briefing even meegeeft zodat we met een mooie delegatie even ons medeleven kunnen gaan betuigen. Tevens druk ik mijn hoop uit dat alle piloten ook even stilstaan bij het feit dat piloot zijn niet enkel aan een stuurtje draaien is, maar dat wij ook een hart hebben en dat de autosport leeft van mensen zoals Peter. Peter werd er 39, dit kan je niemand toewensen. |
|
|||
|
|||
Kunnen we ook geen minuut stilte houden op de startgrid?
Mvg... |
|
||||
|
||||
Een zeer goed id Chauffeur. Hopelyk word het ook uitgevoerd.
|
|
||||
|
||||
respect...
|
||||
|
||||
RIP...
Meermaals met hem een praatje geslaan op donderdagtrainingen en op races. Mijn deelneming aan z'n familie en vrienden. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|