![]() |
|
|
||||
|
||||
7 Vrijkaarten voor de Driftday op 3 december 2005
7 Vrijkaarten voor de Driftday op 3 december 2005.
Paddockers, De organisatie Eran Racing en vzw De Paddock hebben in een onderlinge overeenkomst ervoor kunnen zorgen dat 7 Paddockers ieder één ticket ter waarde van 10 Euro kan bemachtigen via een simpele loting. Laat in deze thread weten of je kans wil maken op één kaartje. Een onschuldige hand zal dan de 7 gelukkige winnaars trekken uit een hoed gevuld met papiertjes waarop de namen vermeld staan. Uiterlijk 30 november 23.59 uur moet bekend zijn of je kans wil maken op een kaartje. Meer info over de driftdag kun je hier vinden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Ottooke; 29-11-2005 at 13:02. |
|
||||
|
||||
Als het kan zou ik graag een kaartje hebben
|
|
|||
|
|||
Ik zou er ook graag eentje willen.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Ik wil er ook wel eentje
|
||||
|
||||
Hi,
indien mogelijk wil ik ook graag ticket, wil dat spektakel wel eens van dichtbij zien... Greetz ! |
|
||||
|
||||
Idem hier. Verdorie, ik had eens een weekendje vrij maar dit wil ik natuurlijk weer niet missen! Want het lijkt mij echt wel de moeite...
|
|
||||
|
||||
ik wil er ook wel eentje...
FF
|
||||
|
||||
Ben ook kandidaat voor een ticketje...
|
|||
|
|||
Zou zeer graag dat drifen eens in het echt willen aanschouwen dus ik zou ook graag een vrijkaartje bemachtigen.
|
|
||||
|
||||
ik ben altijd kannidaat
![]()
|
|||
|
|||
Count me in
![]() altijd leuk 'n extra kaartje ... ![]() |
|
||||
|
||||
Ik wil er ook wel eentje.
Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
De 7 winnaars:
Jo Smets Bezemwagen Scalle Fastfons Astrafan Carboost The Judge Als het goed is liggen de kaarten klaar aan de ingang bij de brug. Zowel de nickname als de echte naam (voor zover dat bekend is) zijn doorgegeven aan de organisatie. Have Fun!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ga dadelijk de enveloppes maken.
Vandaag nog inschrijvingen bijgekregen. er gaat nog nooit zoveel dwars door de eerste linkse gegaan zijn dan komende zaterdag...
|
|||
|
|||
Alvast bedankt voor de kaart!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|