![]() |
|
|
||||
|
||||
voorlopige kalender 2006 BE Drift Series
volgend jaar het 2de seizoen van BE Drift Series met een nieuw technisch reglement, wederom 5 rondes, minimaal 4 verschillende circuits en in prettige samenwerking met Eran Racing en Action Racing School
data onder voorbehoud: round 1 BE Drift Series nog niet bekend, waarschijnlijk maart of april op Warneton of Croix en Ternois round 2 BE Drift Series 24/25 juni stratencircuit Chimay, King of Europe op uitnodiging van Streetracing Mania round 3 BE Drift Series 24/25 augustus Spa Franchorchamps op uitnodiging van ABC Events round 4 BE Drift Series 23 september kwalificatie voor 24 september, locatie nog niet bekend 24 september Circuit Warneton hoofdprogramma Tuning and Drift Event Best of 8 round 5 Big Final BE Drift Series en NL Drift Series circuit Zolder i.s.m Eran Racing, datum nog niet bekend Verder zal BE Drift Series op 4 en 5 februari 2006 MECC Maastricht acte de presence geven tijdens: 1e European Indoor Twin Drift Battle (zie www.europeancarevent.com) 8 geinviteerde drifters gaan strijden om de Europese indoor titel tijdens de dynamische shownight met o.a. NASCARS, Formule 1 stockcars, Europees Kampioenschap Bangers, etc etc |
|
|||
|
|||
het driften in Spa zou ik moeten missen omdat dan de 24uren van Zolder plaats vinden als ik me niet vergis.
Spijtig! Mvg... |
|
||||
|
||||
Prachtige kalender, behalve Warneton dan ( heb liever een grindbak ipv een muur). Wat veranderd er aan het technisch reglement?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Helaas betreft het telkens zaterdag EN zondag .
Als je de kwalificaties doorkomt , wel te verstaan . Dit is géén haalbare kaart voor mij . . . Kan ik niet combineren 2 dagen na elkaar . Helaas . . . |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dus kan ik deelnemen aan NL en/of BE series ,
en enkel op zondag komen ? In de hoop dat ik kwalificaties doorkom . . . Zaterdag is dus louter drifttime en training ? Last edited by M-jo; 16-12-2005 at 15:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga al eens kijken of ik mij die dagen kan vrij maken. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|