![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Euro GT's 2006, the comeback!
Zoals jullie wellicht hebben gezien is er een banner actief van de Euro GT's op ons forum. Waarvoor onze dank aan de organisatie van de Euro GT's. Het laatste seizoen van deze serie was 2003, in 2004 kwam deze klasse eenmaal in actie tijdens de Marlboro Masters.
2006 gaat het jaar worden van de comeback van deze klasse. Quote:
Quote:
Aan de quotes te zien van enkele teams die interesse tonen zitten er ook enkele Belgen tussen ![]() Meer info => http://www.eurogtseries.com
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Je mag je afvragen of Nederland niet eens toe is aan een "eigen" GT-kampioenschap, met wat races over de landsgrenzen heen. Die Porsche Cup gaat niet echt lukken (understatement) en de aangekondigde uitbreiding met oudere Porsches zal niet brengen wat nodig is. Gooi de boel dan maar helemaal open en laat ook wat spannender auto's toe, oftewel, maak er een Nederlands GT-kampioenschap van. Het zal wel weer niet kunnen (alles kan, als je maar wil!) vanwege 'Zandvoortse belangen'. Dient men nu eigenlijk de autosport of slechts de eigen kas?
__________________
Ja, het is een Volvo. Maar ik race wel! ![]() |
#3
|
||||
|
||||
Als ze de regelementen nog een beetje soepel laten, en er kunnen veel teams zich niet vinden in de nieuwe belcar regeling....... mooie toekomst voor de euro GT...
|
#4
|
|||
|
|||
Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#6
|
||||
|
||||
Op 04-02 zal er meer bekend worden over de Euro GT's. Via een aantal Duitse sites is te lezen dat de Euro GT's in Pierre van Mentlen (Swissracing ) een solide partner hebben gevonden.
Volgens de berichten staan er 7 weekends op het programma. De dikke jongens uit de Divinol-cup vertonen veel interesse in de Euro GT's. Lijkt erop dat het een verzameling dikke GT's gaat worden die een generatie ouder zijn. Niet snel genoeg meer voor FIA GT, LMES e.d. kampioenschappen of die daarvoor geen homologatie hebben. De wagens zijn nog springlevend en de bijbehorende coureurs hebben nog geen zin ![]() ![]() Van Mentlen in actie op Zolder tijdens de Divinolcup 2004
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
||||
|
||||
Denk dat voor zo een programma zeker veel belangstelling gaat zijn, zelfs van enkele belcar-teams... Hopelijk worden het geen sprintraces ...
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#10
|
||||
|
||||
http://www.autosport.at/article-1589--0-0.html Denk dat de v8 stars ergens anders naartoe zullen gaan
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#12
|
||||
|
||||
Zolang er ook maar iets van Mercedes Benz te bespeuren valt in de DTM zul je nooit iets van een V8Star daarin terug zien. Volgens mij is de schrijver van dat stukje niet helemaal op de hoogte van de geschiedenis van de V8Star. De beste man plakt zelfs merknamen onder de V8Stars op de foto's
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#13
|
||||
|
||||
Reglement Euro GT's 2006 V8Stars kunnen daar gewoon terecht in 2006.
Tja, relatiemarketing & Pierre van Mentlen => Filmpje! ![]() Race-format Euro GT's 2006 Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 10-01-2006 at 01:24. |
#14
|
||||
|
||||
Blijkt dat Pierre von/van Mentlen ook actief is in forumland. Op het forum van www.gt-eins.de doet hij enkele prettige uitspraken onder de nickname pvm. Er zelfs interesse van Italiaanse en Franse GT deelnemers
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#15
|
||||
|
||||
Kalender, 5 van de mogelijk 7 wedstrijden:
14.-16. april – Nürburgring (GTP) 12.-14. mei – Spa (LMS) 07.-09. juli – Zolder Super Prix (DSC, Britcar) 21.-23. juli – Eurospeedway (Belcar) 15.-17. september – Dijon (GTP) Reglement ligt in de lijn van de FIA GT1, GT2 en GT3-klassen met her en der uitzonderingen om GT-wagens van een vorige generatie toe te laten. Of wagens die wel geschikt voor een van de GT-klassen maar niet beschikken over een FIA-homologatie. Als die reglementen bijna 1 op 1 uitwisselbaar zijn ben ik benieuwd of we op de Lausitzring sommige wagens aan zowel Euro GT's en Belcar zien deelnemen. Piloot 1&2 in de Belcar...........en piloot 3 en/of 4 van de 24 uur van Zolder in als test in de Euro GT's.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|