![]() |
|
|
||||
|
||||
in aanbouw: renault R24 1/18 Heller
Een volgend project
![]() de kit is van heller en is op schaal 1/18 wat groter is dan normaal. De kwaliteit is dezelfde als altijd bij heller ![]() ![]() Heb al een beetje gedaan aan de achtervleugel en de body. ![]() ![]() Alle mensen die closeup en detail foto's hebben van de R24 mogen die altijd mailen naar mij want zou nog een hoop goeie foto's moeten hebben. |
|
||||
|
||||
Een mooi projectje! Hier zijn zeker super details in te stoppen. Neem je tijd er maar voor, and good luck!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als het nu nog 1/20 zou zijn, dan paste de schaal tenminste bij de Tamiya F1-modellen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nu, over de kit zelf : op het eerste zicht ziet hij me er wel vrij goed uit. Benieuwd hoe dit verder gaat lopen... |
|
||||
|
||||
Mij maakt het inderdaad niet uit dat dit schaal 1/18, vind het zelf leuk dat ie wat groter is.
Heb weer een kleine stap vooruit gezet, ale voor puty en schuurwerk gedaan eigenlijk. Je hebt echt massa's werk om alle gietnaden en aaneenzettingen weg te werken dat er wel een hoop tijd inkruipt maar denk wel dat dit acheraf een knap model gaat worden. hier kan je al een paar foto's bewonderen van de body en achterspoiler. ![]() ![]() ![]() detail foto's zijn nog altijd welkom ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Had ik het geweeten had ik foto's op het autosalon henomen,hij stond daar dacht ik
|
|
||||
|
||||
Heller kennende lag het schuur- en plamuurwerk wel in de lijn der verwachtingen. Volhouden!
![]() |
|
||||
|
||||
Na enige tijd vind ik het eigenlijk wel een leuk model
![]() Het probleem is dat heller het model zo heeft gemaakt da de plastic is gegoten in de kleur van de livery , alleen heb je daardoor naden op de meest domme plaatsten. De body begint eindelijk af te geraken en zal morgen zijn eerste grondlaag krijgen ![]() |
|
||||
|
||||
Begint al wat op een Renault F1 te lijken.
|
|
||||
|
||||
Hier is er een hoop vooruit gegaan.
Wagen heeft zijn grondlaag gekregen (tamiya surface primer) en zodoende heb ik dan geprobeerd alle inperfecties weg te werken en de laatste naden te doen verdwijnen. Vandaag heb ik dan zijn eerste laag licht blauw erop gezet en de body ziet er al super leuk uit, op het eerste zicht zijn alle naden verdwenen en ben ik natuurlijk blij. De voorste ophanging is afgeplakt omdat deze reeds semi-gloss black zijn gespoten. Heb nog een tijd getwijfeld om carbon decals te kopen maar heb dit uiteindelijk niet gedaan met het gedacht als je ermee begint alles moet doen en dit dan veel te duur uitvalt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook de wielen zijn al aan het vlotten. Hebben een laagje gunmetal gekregen , banden opgeschuurd en decals gekregen. Alleen de centernaaf moet ik nog bijschilderen. want is neit overal op detailfoto's goed te zien welke kleur ze moeten. ![]() Zelfs alonso zit ik bijna klaar om te vertrekken. ![]() Alle commentaar wordt met dank ontvangen ![]() |
|
||||
|
||||
het gaat inderdaad verbazingwekkend goed voor uit!
|
|
||||
|
||||
Deze keer heb ik de donkere blauwe kleur derop gezet. Heb lang getwijfeld of het al dan wel of niet metalic was. Zelfs na kijken naar verschillede foto's had ik geen uitsluitsel.
Ben dan maar gegaan voor de metalic . De volgende kleur is dus geel. Ik ga dus alles spuiten omdat de decals er toch niet zo super uitzien. Ik ga alleen nog wat moeten foefelen om de sponserind op de gele decals mooi uit te knippen. Ofwel opzoek gaan naar aftermarket decals ![]() ![]() ![]() laat u gedachten maar vloeien ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
... en het is dus niet metallic op de echte. Heel heel donker blauw, bijna zwart! Let ook op met het geel ... gebruik geen Camel geel, want dat is niet bleek genoeg. Maar ... ziet er toch goed uit! |
|
|||
|
|||
Ziet er zeer goed uit! Sjieke dinges...
Ik vind dat het metallic absoluut niet stoort hoor... ik zou het ook niet weten of het nu metallic was of niet op de 1:1 versie. G. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|