![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Belcar Launch Zolder 06/04/06 - De Fotos ***
Vrij veel volk voor een donderdag, redelijk wat wagens waaronder toch wel de toppers GLPK, Eurotech, Prospeed, enz...
Zolder ligt er mooier als ooit tevoren bij ![]() ![]() Voor de toeschouwer zijn er idd wat dingen gesneuveld, maar in mijn ogen niets té erg. Bij drukke evenementen zal je het wel merken natuurlijk. Ik ben blij toch geweest te zijn, was een leuke dag! Hoogtepunt voor mij was de Eurotech Marcos LM600. Wat een beest van een wagen! De homologatie van de GLPK Vette voor de Belcar meemaken bij de technische keuring was ook een leuk moment! Grappig dat de keuring zinspeelde op de DQ door de losse stekker van de blackbox tijdens de 24u van Spa, GLPK kon er mee lachen ![]() Mijn collectie (bescheiden) foto's op Webshots: http://community.webshots.com/album/549252879JsynPm Voorproefje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ben ook net even geweest
ik zet gewoon enkele foto's hier (heb geen website ofzo..) de astra silhouette (echt schoone wagen !!, alleen jammer dat ze geen echte lichte vooraan hebbe..) ![]() ![]() ![]() wat belcar original wagens.. ![]() ![]() ![]() en nog wat sprinter of historics of zijn ze van de endurance ?? ![]() ![]() de glpk corvette heb ik gemist ![]() maarja de lm600 maakte het wel goed vooral een de de pit muur staan en hem dan voorbiij horen komen... de chicane voor de heuvel lijkt me eigelijk sneeler te zijn geworden... en niet trager.. Last edited by smiley; 06-04-2006 at 18:01. |
|
||||
|
||||
ik ben ook even gaan zien in zolder .
er was inderdaad redelijk wat volk daar de mooiste nieuwe wagen in de belcar original vind ik de bmw m3(ex. duller motorsport) van vs racing. de astra silhouette van qvick was ook machtig. greetz
|
||||
|
||||
Quote:
![]() is inderdaad wel een zeer mooie.. |
|
||||
|
||||
Dat is toch wel leuk nieuws dat MSE met een ex-Duller wagen van start gaat. Dat had die B.V.S. ook eens kunnen verklappen
![]() Qvick aanwezig? Zien we hem dan terug in de Belcar?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by Mark; 06-04-2006 at 20:33. |
|
||||
|
||||
Heeft er iemand foto's van de Mazda RX-7?
Indien je er hebt mag je die doormailen naar => info@vanherck-racingteam.be |
|
|||
|
|||
Sorry Mark, was voor het eerst dat ik foto plaatste namelijk. En het staat ook al op foto vermeld, dus...
|
|
||||
|
||||
Quote:
De kas is van BMW motorsport maar de rest van de wagen is volledig gebouwd door MSE.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er eentje getrokken, hopelijk heb je er iets aan...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Enjoy! |
|
||||
|
||||
wanneer komen er nog foto's.. ??
ik meen toch een deel mensen gezien te hebben met joekels van fototoestellen... |
|
||||
|
||||
Schoon weer, schoon auto's, schoon volk en veel paddockers vandaag in Zolder
![]() We hebben al een kleine preview op de homepage gezwierd - de rest volgt later. De Astra zag er inderdaad heel mooi uit - ook de BMW van BVS en het nieuwe kleurtje van de Van Herck Mazda RX-7 waren aangename verassingen. Tot morgen in Spa!! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|