![]() |
|
|
|||
|
|||
Honda met LMP2 in ALMS?
Quote:
Ik heb gemengde gevoelens bij dit nieuws. Van de ene kant is het natuurlijk prachtig als een fabrikant als Honda (en Porsche) actief wordt met een LMP2, echter van de andere kant ben ik van mening dat LMP2 een klasse is die toebehoord aan privateers. Overigens lijkt het enkel om een motor te gaan en geen volledig chassis: Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ALMS kan dringend wat meer deelnemers gebruiken vind ik.... Ik hoop dat buiten LMP2 de GT1 klasse nog wat aangevuld zal worden tege 2007 want is erg héél erg... daar primeurt de kwaliteit boven kwaniteit dat zeker en vast ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Misschien een opstapje naar een LMP1 avontuur? dat lijkt me echt geweldig als AUDI eindelijk eens tegenstand zou krijgen van een bedrijf dat even rijk is. Maar hopelijk komen ze wel naar Europa want Acura word volgens mij alleen amerika verkocht.
|
|
||||
|
||||
vanop www.pitstop.tv:
Quote:
|
||||
|
||||
Dit valt alleen aan te moedigen natuurlijk! Het werd tijd dat ze bij Honda eens terug buiten de F1 gingen kijken.
|
|
||||
|
||||
In de Autsport van 20-04 iets meer nieuws over het Acura-project:
2007: ALMS LMP2, 3.4 LMP2 V8 in een Courage en/of Lola. Een eigen Honda-chassis behoord tot de mogelijkheden. 2008: Le Mans met een LMP1, twin-turbo versie van de 3.4. LMP2 V8.............maar het kan ook iets groens worden ![]() Daarnaast gaan we de naam Acura meer en meer terugzien. Honda wil de merknaam Acura in de komende 10 jaar worldwide gaan introduceren. Een een beetje zoals Lexus-Toyota.......dan zal Infinity-Nissan wel de volgende zijn ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|