![]() |
|
|
||||
|
||||
Gaan we naar round 1 NL op Zandvoort?
wie van de Belgen gaat met mij mee naar Zandvoort op 25 mei a.s (Hemelvaart) voor round 1 NL Drift Series. Punten tellen ook mee voor Benelux Drift Series, dus top 16 is in 2007 Prodrifter. Maar ook de tracktime is super en het parcours is kicken. Toyotabocht en dan Audi S, dus 3de en dan terug naar 2 en hoppa weer in z'n drie. Inschrijven via mail@olafcommijs.com. Voor vragen kun je altijd mij contacteren. Reeds 24 inschrijvingen, mooi weer en een super gaaf evenement aangezien het dan Dodare is.
Last edited by BE Drift Series; 09-05-2006 at 09:01. |
|
||||
|
||||
Ondanks dat ik op dit parcours kan scoren
ben ik er niet bij ![]() Moet helaas werken , zoals op elke feestdag die in de week valt ![]()
Duke of Drift Last edited by M-jo; 30-05-2006 at 07:19. |
|
||||
|
||||
Om de pijn te verzachten ,
kan je soms een deelnemerslijst posten ? ![]()
|
||||
|
||||
voorlopige deelnemerslijst round 1 NL
Voorlopige deelnemerslijst 25 Mei Ronde 1 "Falken NL Drift Series" Zandvoort
1 Olaf Commijs Falken Skyline R32 nl 4 Remmo Niezen BMW M5 nl 5 Joep de Kort Skyline R33 bel 6 Kees Kok BMW 325i nl 8 Bas Plugge BMW 535i nl 10 Jasper Spaan Toyota AE 86 nl 12 Marc van Ocken BMW 325i bel 14 Vernon Zwanenberg AE 86 Levin nl 17 Ruud Kroes BMW 325i nl 21 Tom Coronel Nissan Skyline nl 43 Tim Coronel Nissan S13 nl 47 Roger Veldpaus BMW 325i nl 98 Berend van Berkel Bmw 325i nl 100 Regis Glorieux Nissan 200SX S13 bel 105 Lennard Wander Nissan Skyline nl 113 Dex Heine Nissan 200SX S13 nl 124 Joey van den Hoogen Nissan 200SX S13 nl 125 Henk van de Bunte Nissan 200SX S13 nl 126 Rick Jansen Nissan 200SX S13 nl 127 Willem Jacob Dijkstra Nissan 200SX S13 nl 128 David Guia Toyota AE 86 nl 129 Tim Knoop BMW 325i nl 130 Jos van den Beemt BMW M3 nl |
|
||||
|
||||
Weinig belgen zo te zien.
Ik ben er alvast, ben heel benieuwd aangezien ik nog nooit op Zandvoort heb gereden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag gaan. Maar er rijdt nog altijd geen LIJN bus tot daar
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
startnummer 32 Mad Vincent Verschueren Manta Old Skool 3.0-24V
|
|
||||
|
||||
Die wens ik het podium !
![]() ![]() ![]() ![]() Tussen de RSZ-Boys . . .
|
||||
|
||||
ziet er zalig uit !
ma op mijn eentje ga ik daar nie naar toe ze moest jo nu gaan of ander mannen van mdriftpower dan zien ik het ook wel zitten grtzz |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ikzelf ga ook naar Zandvoort om eventueel mijn steentje bij te dragen in de organisatie.
Vertrek pas op donderdag ochtend.
|
||||
|
||||
Quote:
nie perse ///M ma toch liefst ![]() zien het wel zitten , zal nog zien of er niemand mee ga die ik ken . want alleen is maar alleen e laat me de prijs maar is weten, en oe lang er gedrift zal worden ! Last edited by joeri M3; 12-05-2006 at 00:45. |
|
||||
|
||||
80 euro....heel de dag dus
2 uur training kwalificaties Sideways Challenge Team Drift Battle Twin Drift Battle |
|
||||
|
||||
Yoeri ,
Je weet wat ikzelf van een driftig dagje verwacht hé ! Wel , als ik vrij had , ging ik erheen . . . ![]() Ik zie je zo de top 10 binnenrijden zenne ! ![]()
|
|