![]() |
|
|
||||
|
||||
BMW 320 STW Jagermeister #26 (Menzel)
Ik ben gestart van deze kit.
![]() En zou in deze moeten veranderen. ![]() Het zal een teamgenoot zijn van Mfahrer zijn Jagermeister #25 (von Bayern). De body is al volledig mat gewreven, de gaten voor de verlichting en de rolkooi zijn klaar om te primen. ![]() De decals zijn ook van de # 25, maar uiteraard moet de 25 verandert worden in 26. Hoe ik dat zal doen weet ik nog niet. Iemand een idee? Tot de volgende update, Johan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd naar de afloop van dit project
|
|
||||
|
||||
Dominique, bedankt voor de info. Ik zal eens kijken op den Ebay.
Hier is het "model" gespoten ![]() ![]() Ik heb al gezien dat we putty zullen nodig hebben, wel nog geen ervaring met dat spul. We zullen zien... ![]() |
|
||||
|
||||
Das de mooiste achtergrond dat ik hier al gezien heb
![]() |
|
||||
|
||||
Kun je aub de volgende keer die bmw wegnemen voor je de foto maakt van het model ?
![]() |
|
||||
|
||||
De Jagermeister auto's zullen wel opvallen,maar waarom gebruik je geen andere decals want anders zien alle auto's er hetzelfde uit.
Veel bouw en racegenot. BMW M5 ...Kraftbayer! |
|
||||
|
||||
Ik denk Walter dat er in het echt ook teams met dezelfde kleuren rijden, zo benaderen wij ook weer de realiteit en dat is toch de bedoeling, vind ik.
Groeten Johan |
|
||||
|
||||
De body is terug in zijn kleur. Wel is het niet het juiste kleur, het is oranje van Tamiya en het moet eigenlijk ral 2004 zijn omhet echte Jaegermeister oranje te zijn. Dankzij big attack weet ik het juiste nummer.
Na een paar nachtjes erover te denken of ik het nu terug zal afwrijven en in het ral 2004 zal spuiten heb ik besloten om het zo te laten. De naden zijn bijna niet meer te zien omdat er al zoveel lagen opliggen. In de toekomst zal ik wel het ral 2004 oranje laten maken omdat ik streef naar een zo goed mogelijk kopie van de echte wagen. http://i74.photobucket.com/albums/i2...1/SIMG2038.jpg Last edited by Lester; 06-06-2006 at 23:50. |
|
||||
|
||||
De ruitrubbers en bagetten zijn gespoten met de airbrush, de tweede keer dat ik de airbrush gebruik. Ik vind het zeer aangenaam werken. Je hebt juist een beetje meer werk achteraf om alles uit te spoelen.
![]() ![]() ![]() ![]() Alles was afgeplakt, redelijk, maar had ik direct na het afplakken gespoten dan was het nog beter geweest. Aandrukken en spuiten. De tape is van Pactra en de matte verf van Humbrol. De airbrush, een Badger 150. Groeten Johan |
|
||||
|
||||
Proper !!
|
||||
|
||||
ja kzie geen enkele oneffenheid bij de raamrubbers zeer proper gewerkt
![]() |
|
||||
|
||||
Als je hem zo ziet is het net de bmw van patrick snijers
![]() |
|
||||
|
||||
De raamrubbers zijn inderdaad echt wel perfekt. en het is handig dat ik nu weet dat ge RAL 2004 nodig hebt voor dat oranje. Mijn volgende word waarschijnlijk de 635 in Jägermeister voor naast deze te zetten
![]() |
|
||||
|
||||
Ja amai die raamrubbers.
![]() Veel afplakwerk gehad zeker. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|