![]() |
|
|
||||
|
||||
Champcarcoureurs, anno 2006? Slappe hap en niks gewend?
Volgens de dokter heb ik een ernstige allergie ontwikkeld voor al te vrolijke persberichten. Zodra een courer weer begint te blaten dat hij zeer dankbaar is voor zijn sponsors en zonder hun inzet e.e.a. niet mogelijk is dan komt de uitslag spontaan opzetten. Als een coureur (lees: iemand uit Laren
![]() ![]() Wat heerlijk is het dan om te lezen dat op de officiele pagina Champcar men daar niet zo'n behoefte aan heeft. Een van de grote namen uit de Amerikaanse autosportpers, Robin Miller, veegt de vloer aan met de mentaliteit van de nieuwe garde Champcarcoureurs in zijn stukje op champcarworldseries.com. Quote:
![]() ![]() Wat betreft lichting Champcarcoureurs 2006? Hoeveel van die gasten zouden we terugzien in 2007 na een eventuele merger met de IRL? Komende weken worden spannend op dat gebied. Tja, dan de kwaliteiten van de coureurs anno 2006? Mevrouw Legge en haar collega Servia hebben met hun "data" toch enkele gerespecteerde namen zoals Jim McGehee en Steve Krisiloff de tent uitgejaagd bij PKV. Dit is toch duidelijk voor iedereen: Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Daar heb ik toch twijfels bij hoor.
Ze hebben alemaal serieus moeten betalen (dat zal wel algemeen geweten zijn.)Maar ze hebben toch alemaal talent want ik denk niet dat je anders in een champcar zit. Last edited by Fonne; 17-05-2006 at 19:39. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|