![]() |
|
|
|||
|
|||
Wie van de BSC gaat er mee naar Lausitzring?
Hallo,
Weten jullie of er deelnemers van de Belcar Sprinters Cup de verplaatsing naar de Lausitzring maken? met sportieve groet |
|
|||
|
|||
panic racing zeker niet .... te lange afstand vanuit France
Luc |
|
||||
|
||||
Nochtans wie gaat staat bijna zeker op't podium denk ik ... ook voor BEC . We kunnen een poll opstarten hoeveel deelnemers er in BSC en BEC gaan zijn .
Ik gok op alle Belcar sattelietteams + 2 of 3 titelpretendenten of ze daarmee aan 10 totaal komen... |
|
|||
|
|||
G&R zal normaal wel in duitsland zijn met 2 wagens. Alleen Geert heeft nog een probleem om er op tijd te geraken vermits hij tot vrijdag avond nog in Frankrijk vertoeft.
|
|
||||
|
||||
ik kan u verzekeren dat de lausitzring het bangelijkste circuit is waar ik ooit op gereden heb, weliswaar met een fun cup ...
|
|||
|
|||
Quote:
SHIT ! en ik had er nog zo op gerekend op Lausitz wat punten goed te maken ! ![]() ![]() Ga er voor jongens ! |
|
||||
|
||||
weet er iemand soms of je aan bepaalde formaliteiten moet voldoen voor het vervoer (transport van de wagen + onderdelen), wij rijden met camionette met trailer en auto er op?
greetz |
|
|||
|
|||
@ minifan
neen, Europa ....dus vrij verkeer.
Rijden maar ! Luc Panic Racing |
|
||||
|
||||
Heb wel iets gehoord over een snelheidsbeperking van 80 km/uur of zoiets, klopt dat of hebben ze me weer iets proberen wijs te maken.
groetjes |
|
||||
|
||||
max 80 km/u op de Lausitzring ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ikzelf zou het niet weten. Mvg... |
|
||||
|
||||
Toen de belcar naar nurburgring geweest is, moest je zondags wel wachten met terugkeren tot 22u, vrachtwagens mochten niet eerder vertrekken of iets dergelijks, meen ik me te herinneren ..
|
|
||||
|
||||
let er ook op dat vrachtwagens moeten betalen voor het gebruik van de autoweg.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|