![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 8] 2006 Grand Prix of Great-Britain
Morgen om 12u30 locale tijd geeft MAx Mosley ene persconferentie. Een belangrijke mededeling?
|
|||
|
|||
Dit misschien?
Quote:
EDIT: iets meer details op pitstop.tv Last edited by gwyllion; 09-06-2006 at 16:29. |
|
|||
|
|||
Villeneuve is onlangs getrouwd. Wel grappig:
![]() |
|
||||
|
||||
Alle man, Jenson niet eens door de eerste qualif geraakt
![]() Kheb hier geen tv staan, dus heb niks gezien, maar op de f1.com livetiming vermoeden ze dat Jenson na zijn eerste run door de stewards is binnengeroepen voor een controle, en daardoor geen tijd meer had om nog eens buiten te gaan? Dat zou toch gewoon niet mogen kunnen? 't Is al zo'n korte sessie, dan nog eens extra tijd afpakken door ze ff ter controle binnen te roepen?
|
||||
|
||||
Mja,was inderdaad raar.
Button had 3 ronden gedaan maar ook zijn teamgenoot barrichello had er maar 3 gedaan. Button was absoluut niet blij. Wel een mooie opstelling met de 3 grootste tittel kanshebbers op een rijtje. Kimi die toch wel verbazend snel was tot mijn grootste verbazing. IK dacht dat monaco gewoon te maken had met de layout van het circuit. Ze misten heel het seizoen nogal veel snelheid. En nu op P2 op slechts een tiende van alonso. Villeneuve deed het ook heel de kwalificatie goed. Alleen jammer om hem dan zo te zien weg zakken. Van P1 naar P10 ![]() De auto had blijkbaar toch niet zo'n goede balans.De auto slingerde een beetje in de snelle bochten. |
|
||||
|
||||
Quote:
ze moeten maar al hun snelste rondjes pushen
|
|||
|
|||
Amai, wat een saaie race. Geen enkele inhaling, buiten dubbele van tragere deelnemers. De andere 2 positieswissels waren Schumacher die Raikonnen voorbij ging en Fisichella Massa, beiden dankzij goede pitstops. Het is gewoon onmogelijk om voorbij te steken op Silverstone: zie naar Montayo die Heidfeldt niet voorbij geraakte en idem Fisichella-Raikonnen op het einde.
Button was bijzonder sterk tot het tijd was voor barbecue. Een mooie prestatie van BMW: 2 rijders in punten, wel spijtig van eerste pitstop van Heidfeldt (na zijn superstart). |
|
||||
|
||||
het is Heidfeld
![]() maar inhalen is wel mogelijk op Silverstone, kijk maar naar Berrichello een jaar of 2 terug.
|
||||
|
||||
Vanaf ronde 5 qua spanning een vrij saaie wedstrijd gezien, maar wat een demonstratie van Alonso. Zonder twijfel één van zijn beste wedstrijden tot hiertoe. Liet zich niet gek maken door Raikkonen bij de start & na de SafetyCar en liep sterk weg van de rest nadien. Hij leek in de beginfase trager te zijn dan Raikkonen/Schumacher, maar ook dat leek achteraf allemaal gecontroleerd. Z'n tempo tijdens de wedstrijd was verschroeiend en hij raakt duidelijk ook meer bedreven in het dubbelen. Mooie winst op pure snelheid, snoert even de mond van degenene die beweren dat hij enkel verdedigend rijden kan.
Verder:
|
|
||||
|
||||
ben het grotendeels met je eens neo, alleen met hetgeen wat je over speed zegt niet. Ok, hij begaat nu een fout, maar dat is zijn allereerste van heel het seizoen. Hij heeft in heel het seizoen (inclusief vrije trainingen en qualifs) nog maar 1 (!) spin gemaakt als debutant. Dus ik vind je conclusie wat te vroeg eerlijk gezegd...
Last edited by Lambo; 11-06-2006 at 18:10. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
Het chassis van Renault wordt inderdaad helemaal in Engeland ontwikkeld (Enstone) en enkel de motor wordt in Frankrijk gebouwd (Viry-Chatillon). |
|
||||
|
||||
Ik vond er niet veel aan, was bijna niets te zien behalve bij de start dan. En wat ik nog flauw vond was dat toen Schumacher zijn voorligger voorbij stak toen die nog net niet uit de pits was en heel de Ferrari box aant lachen, wauw wat een spektakel
|
|
||||
|
||||
Ik heb enkel het einde gezien en vind het spijtig dat een op zich spannende situatie zoals Raikonen - Fisichella gewoon in niks resulteert door het karakter van F1 ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de rest, dit is doodsaai en de naam race niet waardig. Het is gewoon wachten tot er iemand uitvalt of een slechtere pitstop maakt, actie op de baan is verdwenen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als er 1 ding positief te melden is over de Sporza verslaggeving is het hun inleidende reportages. Voor de rest dik gebuisd! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|