![]() |
|
|
||||
|
||||
24 uur live op net :
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
weet er iemand of er live stream is van Le Mans via PPLive/TVants/............
|
||||
|
||||
Quote:
En alles is te zien bij MotorsTv. Last edited by Yvonne; 14-06-2006 at 13:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
tijdens de wedstrijd zou ik zeker op de 10/10ths chat volgen
|
|||
|
|||
Live timing + Radio Le Mans + Live stream + 10/10 forum/chat + verslag op the-paddock.net per uur
![]() |
|
|||
|
|||
Ik begrijp van de Ten-Tenths chat box dat de Premiere live stream alleen toegankelijk is binnen Duitsland.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Wel een tegenstrijdigheid ontdekt op pitstoptv.be Quote:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
mja, dat argument valt weg, als de betaaldienst uw grootste sponsor is, natuurlijk
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Pitstop.TV wordt op open net uitgezonden via KANAALTWEE. Het programma wordt online via internet aangeboden voor Belgacom ADSL-abonnees. Waarom exclusief voor hen? Omdat de hoge kost voor streaming gedragen wordt door Skynet/Belgacom ADSL. Lijkt me logisch dat er dan enige exclusiviteit is. Er blijft evenwel een groep mensen die dat niet kunnen/willen begrijpen. Al wie met videostreaming bezig is, weet waarover ik het heb. Via via begrijp ik dat de Le Mans-webcast via premiere.de beperkt blijft tot Duitsland. Wellicht heeft dat met rechten te maken en wellicht ook met de kostprijs voor streaming, mocht de feed echt worldwide vrijgegeven worden. Op rtlsport.nl wordt gemeld dat je de race 24 uur lang op internet kan volgen. Er wordt niet aangegeven of het hier weldegelijk om videostreaming gaat. Want bvb. ook dit forum zal de race "24 uur lang op internet volgen". ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Zoals overschakelen naar een blaba-babbel met Liz Halliday terwijl de gestrande #7 Audi van Capello in beeld was via de circuit-camera. Niettemin, dank u, TV Vlaanderen! ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat de regie wel eens vaker mis zit. Kijk maar eens naar een F1 wedstrijd. Wordt het net spannend achterin, krijgen we Alonso of Schumacher weer te zien die met 40 sec voorsprong eenzaam op kop rijdt en strakke bochten stuurt.
Overigens wilde commentator ook wel eens de fout in gaan. Jaren geleden reed Wilco Zeelenberg zich door het achterveld in een 250 motorrace. Ik op het puntje van mijn stoel. En Jaap Timmer maar emmeren over dat hij die en die nog had gesproken over een nieuw regeltje dat twee jaar later er pas zou komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|