![]() |
|
|
||||
|
||||
Spa Ferrari Days
Schrijf maar op: 26-27-28 April.
Wat is er te zien? Wel dit: 360 Challenge Historic Challenge F1 Historic Ik zal er zijn. |
|
||||
|
||||
Correction : WE zullen er zijn eh Werner :-)
|
|
||||
|
||||
ik niet van teveel rood draait mij maag om
![]() hehe nee ik moet ook soms nog wel is racen in escors als ik kampioen wil worden he ![]()
|
||||
|
||||
Kwou dat iki het met dezelfde overtuiging van werner en sennake zou kunne zeggen maarja
![]() Ik zal er proberen te zijn. Laten we in ieder geval ne ferrari motor meebrengen, dan mogen we wel binnen ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal er waarschijnlijk ook zijn, en breng zelfs een brandblusser mee, ok?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Enne de beste dag om te gaan is Vrijdag. Correct he Sennake? |
|
||||
|
||||
Correct, my dear Watson :-)
Enneuh Krikke : (andere thread) ga je nie mee karten de 15e feb? Inschrijven eh maat! |
|
||||
|
||||
![]()
Just! Kzalt onmiddellijk gaan doen.
|
|
||||
|
||||
Ik vang ondertussen geruchten op dat de datum van de Ferrari Days naar het weekend van 4/5 Mei zou zijn veranderd.
![]() Kan er iemand dit bevestigen of ontkennen? |
|
||||
|
||||
Ik heb ondertussen bevestiging van de datum van garage Francorchamps gekregen. Het is 26, 27 en 28 April.
Gelukkig maar. Anders hadden we een overlapping met de DTM. |
|
|||
|
|||
Spa Ferrari Days
Kijk anders even op de kalender van het Circuit!
![]() http://www.spa-francorchamps.be/ http://members.tripodnet.nl/racefrancorchamps/home.htm CKJ Distrispeed |
|
||||
|
||||
Re: Spa Ferrari Days
Quote:
En uwen site kenden we nog niet. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mijn site is ook nog niet zo bekent omdat ik er pas een paar maanden mee bezig ben, en hij dus nog niet helemaal af is, maar het begin is gemaakt, en Spa-Francorchamps zelf vind het ook een goed idee.
CKJ, Distrispeed. |
|
||||
|
||||
Ik kan enkel Vrijdag en Zaterdag gaan.
Zondag zit ik op dreamcar in Mechelen waar mijn fotokes tentoongesteld zullen worden op de MAK stand. |
|
|||
|
|||
![]()
Mijn pagina ligt er een tijd uit, omdat men flink aan te werken is bij tripod/lycos.
Hier baal ik erg van. Ik ben er zaterdag en zondag. CKJ Distrispeed ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|